Nieuw!! Bezig met mijn A'tje en op zoek naar ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi welkom :Y *O* enne, ik zou het gewoon doen :P

050%20Proost_jpg.jpg


+

tasting.jpg
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Samantha :W
Ik ben op dit moment bezig met mijn A'tje, welke ik hopelijk in mijn bezit krijg in september 2005 :9~

Ben me tevens aan het oriënteren voor een nieuwe motor. Mijn budget is 7500,-
Wil eigentlijk beginnen met een 600cc :Y Ben erg gek van een supersport, maar ben bang dat dit is te hoog gegrepen is voor mij als beginner.

Ben zelf 1,78 lang en weeg zo'n 62 kg. Als iemand suggesties heeft dan hoor ik dat graag :} :} Het liefst ga ik natuurlijk een proefrit maken op elke motor, maar ben dan bang dat mijn keuze nog moeilijker wordt :?

Het moet in ieder geval een sportieve motor zijn :P
Daarnaast lijkt het me leuk om met iemand te gaan rijden zodra ik mijn A'tje heb. En als ik hem nog niet heb, dan hoop ik bij iemand achterop te kunnen.

Groetjes en XXX

Samantha
Gewoon op die 600 beginnen joh. Ik ben op een 750 begonnen, en dat ging ook goed. Ben zelf 1,78 en 65 kilo en ik hou em ook rechtop dus dan moet jou dat ook lukken.
 
Wanneer kom je naar de parking?
:P

[me]Kanarie heeft een vermoeden dat dit een kloon is van Alias...[/me]

Zo niet, dan zeg ik; HAI!
 
Hallo,

Ik dacht dat deze site over motors ging i.p.v vrouwen :?
Niet dat ik het erg vindt hoor, want ik voel me wel gevleid door alle aandacht.
En eh, één foto plaatsen is voor mij wel genoeg. Heb het idee dat ik alle maten bij mijn foto moet zetten :X

Ik woon in de omgeving Amsterdam *O*
In september hoop ik mijn A'tje te ontvangen. Voorlopig zit ik bij wat vrienden achterop de motor :] :]

Heb in ieder geval genoeg suggesties gehoord.
 
Welkom op MF. :)

En let maar niet op die vervelende kindertjes hier. Ze bedoelen het goed, denk ik, het komt alleen een beetje rottig hun toetsenbord uit. Dat heb je met die internethelden. Die hebben een beetje moeite met normale omgangsvormen. Als ze zo doorgaan moeten ze misschien eerdaags maar eens een poosje buiten (MF) gaan spelen. B|

Ik hou wel van een beetje bling, bling :P
Ik heb die Suzuki ook in het geel/zwart gezien en die vindt ik echt het einde :}
Ben alleen bang dat ie iets te heftig is voor mij!

Ik heb ook een Fazer gezien, en die is ook niet verkeerd. Ga toch verschillende proefritjes maken :] :]

Dan nog een mooie leren motorpak aanschaffen. Lekker strak in mijn motorpak :9~

Maar eh, Bladerunner waar kom je nou vandaan??
Op zich ontlopen de Gixxer en de CBR elkaar niet zo gek veel. De Gixxer is wat sportiever, waar de CBR wat vriendelijker en meer allround is. Beide gaan hard genoeg en hebben genoeg pit om je een poos mee te vermaken. Als je op een CBR kunt beginnen, kun je dat op een Gixxer ook. Wel is de zithouding op de Gixxer wat sportiever dan op de CBR. Zeker bij lange ritten kan dit wat vermoeiender zijn. Ik zou zeker eerst eens op allebei proefrijden voor je een keuze maakt.
 
Welkom op MF. :)

En let maar niet op die vervelende kindertjes hier. Ze bedoelen het goed, denk ik, het komt alleen een beetje rottig hun toetsenbord uit. Dat heb je met die internethelden. Die hebben een beetje moeite met normale omgangsvormen. Als ze zo doorgaan moeten ze misschien eerdaags maar eens een poosje buiten (MF) gaan spelen. B|
:Z
Ben me tevens aan het oriënteren voor een nieuwe motor. Mijn budget is 7500,-
Wil eigentlijk beginnen met een 600cc :Y Ben erg gek van een supersport, maar ben bang dat dit is te hoog gegrepen is voor mij als beginner.

Ben zelf 1,78 lang en weeg zo'n 62 kg. Als iemand suggesties heeft dan hoor ik dat graag :} :} Het liefst ga ik natuurlijk een proefrit maken op elke motor, maar ben dan bang dat mijn keuze nog moeilijker wordt :?
7500 euro is leuk geld om mee te beginnen. Moet je daar ook je uitrusting nog voor kopen?

Voor dat geld heb je een 3-4 jaar oude SS. Maar ik zou eens proberen idd om op bv een tussenweg te gaan rijden. Heb je op de Thundercat of CBR600F (wellicht een sport) gereden? Toch een sportieve motor maar best vergevingsgezind :)

Ik rij zelf op een SV650S nadat ik op een GSX600F ben begonnnen. Ben zelf 1.74 en 61 kg :X Ik zou niet te snel zelf op een hele zware motor gaan zitten, door je lage gewicht heb ik iig moeite om aan het stuur te blijven hangne, en half gas geven elke keer is ook weer :z

Maar suc6 met je keuze. Zoek in de buurt waar je woont wat MF-ers op en kijk eens naar wat zitposities en modellen.
 
samantha...
idd is proefrijden het beste, maar realiseer je dat je met uurtje proefrijden als je onervaren bent altijd op ss last zal hebben van rug polsen etc.

en dat moet je over hebben voor zo´n type motor, anders moet je gaan voor comfortabeler zithouding en motor.

en aantal cc ach weet je die aantal pk´s onder je zijn minder gevaarlijk dan die ene domme ezel die soms bovenop zit......

en ik heb zelf ook als eerste fiets een snelle rakker gekocht, dusssss

duc :] :Y *O* :
 
Welkom, en da's nou toevallig. Ik heb de perfecte fiets voor je te koop (zie hieronder). Hou je zelfs nog 1000 euro over voor een mooi pak en een helm! :Y
 
Welkom Samantha *O* :W *O* :W

Ook ik adviseer de Honda CBR600f.
Is echt een fijne motor op elk gebied.

Kijk ook eens op het topic: geef mij maar Amsterdam deel 4.
We komen samen bij de Macdonald's in Sloten een maken veel ritjes.
Als je een keer mee wilt rijden ben je welkom ook zonder A rijbewijs er is altijd wel een buddy vrij!!! :Y :W :Y :W :Y :W :Y :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan