nieuw en hard op zoek naar info!!!

Marijke

MF'er
13 apr 2004
174
0
Alphen aan den Rijn
Hallo allemaal!

Ik ben Marijke, 21 lentes jong en sinds een paar maanden in bezit van zowel rijbewijs als motor! Ik heb een leuke ZX-6R aangeschaft, modeljaar 1999, waar ik dan ook heel erg trots op ben!

Nu ben ik hard op zoek naar 2 dingen:

- een tanktas. Het probleem is niet zozeer het vinden van een tanktas (er zijn er immers genoeg), maar mijn probleem is de prijs!!! Ik studeer nog en heb dus niet zoveel geld om uit te geven.

Ik ben op zoek naar een (gewone) tanktas die vergroot kan worden én natuurlijk het liefst met mapholder o.i.d. zodat ik hem ook kan gebruiken met touren. Omdat ik niet zo heel erg groot ben, moet ik ook rekening houden met de grootte van de tas....

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik die dingen kan vinden???? (graag internetsite van het betreffende merk en/of dealer vermelden zodat ik eerst wat aanvullende info over de tassen kan uitspitten!)

- En als 2e :een communicatieset (rijder-rijder). Op de beurs ben ik een stand met het merk 'Alan' tegengekomen en vroeg me af waar je dit merk kunt kopen.... Ik ga het liefst naar een winkel om zo iets aan te schaffen ipv op internet alles maar te kopen. Dus als iemand iets weet...????? Misschien heb je zelf wel ervaring met een ander merk wat zowel goed als betaalbaar is..???

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!!
Thanx!!! Marijke
 
Hey Marijke, welkom op MF. Veel plezier, en kijk uit, MF werkt verslavend :)


Denk dat het makkelijker antwoord geven is op je vraag, als je alvast een fotowtje van jezelf erbij zet ivm die tanktas O-) ;)
De meeste tanktassen kun je groter maken trouwes, een beetje redelijke tanktas kost ongeveer een eurootje of 50. Let op een eventuele regenzak, voor om de tas, degelijke ritzen, en een zachte onderkant met scherming voor je tank. *D
suc6
 
72525


Qua tanktas zou ik gewoon eventjes rond kijken, zelf heb ik bijvoorbeeld een tank van kunstof, dat is op zich al vrij lastig qua tas, maar ff zoeken en je zult er best wel eentje vinden die betaalbaar is, dat is mij ook gelukt ;)

Was voor alles bij elkaar zo'n 100 euro kwijt :)
 
Welkom en tip:

Wat moet je met een c.set :?
Je heb een 6R en geen :X
Geniet van het rijden en wees alert om geluiden om je heen. Dat gel*l leidt alleen maar af O-)

Als je wat te vertellen heb oid dan kan dat ook met gebaren, zoals dat bij motorrijden hoort :P en anders bij vkl ofzo.

Geld wat je daarmee bespaart kan je mooi in tanktas steken of alle andere dingen die je ook nog nodig zal hebben.

Mijn bescheiden mening

Marktplaats
 
welkom op MF! best een behoorlijke bike voor zo'n jonge meid!!!
en we willen naast die foto van je bike ook natuurlijk een foto van jou zien!!!
misc
 
Bij motoport heb ik deze gehaald (eentje maar hoor ;) ):
bagage_tanktassport.jpg


Verkooppraatje van de website:
Speciaal ontwikkeld voor de sportieve motorfiets. Tevens te gebruiken als rugzak. Inclusief regenhoes.
€ 56,50


Zo'n hoge toren op m'n tank leek me niks dus heb ook een tas die op de duoseat past:
bagage_seatbag.jpg


 
Laatst bewerkt:
Welkom hier!!!
Zo'n c-set zou ik niet aan beginnen. Wij hadden ze ook gekocht met een stel vrienden (ook van alan) Tot ca 80 kmh is de ander nog redelijk te verstaan maar daarboven is het een drama lijkt me dat je daar wel komt met een zx6r. Wij hebben gelukkig de hele zooi weer terug kunnen geven. Kost overgens nog best wel geld die dingen (160 euro ofzo)

groetjes!!!!!!!!

oja foto is niet echt duidelijk :(
 
welkom op MF :] :] :]


@KawaZX-R......welk merk/type is dat? die bag die jij op je buddyseat hebt zitten??....ik moet ook wat zooi meenemen naar mijn werk (gwone schoenen en mijn brooodjes e.d.)

thanx alvast

ik zie een link naar motoport in de url van je plaatje zal daar ook eens kijken
Bij motoport heb ik deze gehaald (eentje maar hoor ;) ): (Afbeelding)

Verkooppraatje van de website:
Speciaal ontwikkeld voor de sportieve motorfiets. Tevens te gebruiken als rugzak. Inclusief regenhoes.
€ 56,50


Zo'n hoge toren op m'n tank leek me niks dus heb ook een tas die op de duoseat past:
(Afbeelding)
 
welkom op MF :] :] :]


@KawaZX-R......welk merk/type is dat? die bag die jij op je buddyseat hebt zitten??....ik moet ook wat zooi meenemen naar mijn werk (gwone schoenen en mijn brooodjes e.d.)

thanx alvast

ik zie een link naar motoport in de url van je plaatje zal daar ook eens kijken

dat van die schoenen en broodjes komt me heel bekand voor, dus ik zal die tas ook zeker ff checken!!!

Ben gister zelf nog bij Motoport R'dam geweest en daar heb ik een mooie tas gevonden, maar was helaas te groot voor mij... ;( ;( ;( Ik zat er helemaal tegenaan.... dat wordt helaas gewoon verder shoppen, dus alle suggesties zijn nog steeds welkom....

Marijke
 
Terug
Bovenaan Onderaan