Hallo allen,
Ik ben Leo, en 57 lentes jong, na 2 jaar geen motor te hebben gereden toch maar weer besloten om een oudje te kopen en deze op te knappen.
Mijn oog is gevallen op een kawasaki gpz 600R Ninja uit 1987 en deze sinds vorige week in bezit, nu heb ik diverse sites bezocht en zag dat mijn cockpit iets anders is dan de gebruikelijke en dan komt nu het volgende , op de foto is te zien dat de teller maar tot 180 km/h gaat en bij de schaal verdeling van af 80 km een rode balk, op het moment dat ik dus boven de 80 km/h kom gaat er ook een lampje branden op de cockpit, het 2de lampje van rechts (chineese tekentjes), Is dit normaal?
Dan het volgende probleem, soms start hij 's morgens in een keer en dan rijd hij verder goed, maar na een lange rit en als de moter dus lekker warm is en ik zet hem uit en probeer hem weer te starten dan helemaal niks, na wachten als die is afgekoeld dan doet hij het gewoon weer.
Nu las ik hier ergens op het forum dat het de bougies kunnen zijn.
Wie van jullie hebben hier ook last van gehad en wat is de eventuele oplossing, en dan nog iets welke benzine soort kan ik het beste tanken aangezien super98 bijna nergens meer te krijgen is.
met vriendelijke groet
Leo
ps enkele foto's van het oudje toegevoegd
Ik ben Leo, en 57 lentes jong, na 2 jaar geen motor te hebben gereden toch maar weer besloten om een oudje te kopen en deze op te knappen.
Mijn oog is gevallen op een kawasaki gpz 600R Ninja uit 1987 en deze sinds vorige week in bezit, nu heb ik diverse sites bezocht en zag dat mijn cockpit iets anders is dan de gebruikelijke en dan komt nu het volgende , op de foto is te zien dat de teller maar tot 180 km/h gaat en bij de schaal verdeling van af 80 km een rode balk, op het moment dat ik dus boven de 80 km/h kom gaat er ook een lampje branden op de cockpit, het 2de lampje van rechts (chineese tekentjes), Is dit normaal?
Dan het volgende probleem, soms start hij 's morgens in een keer en dan rijd hij verder goed, maar na een lange rit en als de moter dus lekker warm is en ik zet hem uit en probeer hem weer te starten dan helemaal niks, na wachten als die is afgekoeld dan doet hij het gewoon weer.
Nu las ik hier ergens op het forum dat het de bougies kunnen zijn.
Wie van jullie hebben hier ook last van gehad en wat is de eventuele oplossing, en dan nog iets welke benzine soort kan ik het beste tanken aangezien super98 bijna nergens meer te krijgen is.
met vriendelijke groet
Leo
ps enkele foto's van het oudje toegevoegd