nieuw hier!

bedankt!
ja mijn yam yam..
leuke moto,maar die tegenwind is niet te houden;
en als meisje.. je spieren worden wel even getest..
maar ik klaag niet,kon hem goedkoop op de kop tikken, en ofwel komt er een windschermpje op(vind ik zelf niet mooi)
ofwel verkoop ik hem terug en zoek ik deze winter naar een sportievere moto. ben er nog niet uit wat juist. en eerst nog wat sparen e *D

Ik zou toch maar uitkijken atlaske :Y
Zou eerst eens rustig een aantal maanden met die Dramaha oefenen
En misschien 's avonds toch effe aan gewichten gaan trekken
Moet wel zeggen ,hou meer je rijdt hoe meer je spieren zich ontwikkelen
Had in het begin ook VEEL moeite met de mijne
DUHHH ,gek he ,van een 67 PK lesmotor naar een 150 PK japanse zelfmoordkogel |( })

Overstappen naar een sportievere motor (ZoeZoefie GSX-R is aan te bevelen O-) ,maar ik ben partijdig ;( }) ) brengt weer andere problemen met zich mee
Ze zijn dan wel lichter ,maar ze zijn ook STUKKEN fanatieker (geen goeie controle over je rechter hand en je zit in de problemen)

Maar ehh ,als je eens een dagje wil gaan rijden om te oefenen
Ik hou me aanbevolen (en ik maar er geen wedstrijd van :) ) O-)
 
full
 
denkt iemand dat dit nog goed komt?
is hier nog iemand op dit forum uit belgië :]

Welkom, laat je niet afschrikken door de humor hier! En Belgen zat op het forum. Kijk maar eens op het sub-forum algemene motorpraat, daar is een topic 'hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk'.

Don't get me wrong, ik ben een ollandse kaaskop.
 
ja leuk MAC D, oefenen zou ik graag,maar daarvoor moet ik de gelegenheid hebben om is met zo een gsxr te rijden e
anders direct
ik heb vroeger nog een kawazaki gpz 500 gehad,maar op beperkt vermogen jammer genoeg,ik was pas 18..
weggedaan voor mijn toenmalig lief..
nu deze zomer terug in de stemming gebracht om terug mijn oude liefde in mijn leven te brengen ,omdat mijn vriendje echt bezeten was van zijn R1.
maar eens ik mijn yamahake had, is het stukgelopen..
heel jammer,want alleen rijden is echt ni zo leuk :N
 
ja leuk MAC D, oefenen zou ik graag,maar daarvoor moet ik de gelegenheid hebben om is met zo een gsxr te rijden e
anders direct
ik heb vroeger nog een kawazaki gpz 500 gehad,maar op beperkt vermogen jammer genoeg,ik was pas 18..
weggedaan voor mijn toenmalig lief..
nu deze zomer terug in de stemming gebracht om terug mijn oude liefde in mijn leven te brengen ,omdat mijn vriendje echt bezeten was van zijn R1.
maar eens ik mijn yamahake had, is het stukgelopen..
heel jammer,want alleen rijden is echt ni zo leuk :N

Vindt et zelf niet zo erg om alleen te :]

En die GSX-R ,je kan natuurlijk eens iemand vragen of je effe op de zijne kan :]
Of eens naar een dealer gaan ,lief kijken O-) en vragen of je effe een proefritje op bv een 600 mag maken :Y
 
da kan ik idd is doen.
een cbr vind ik ook wel sjiek. maar der moeten echt eerst nog wa centen binnenkomen,dus ik denk dat het voorlopig zo een schermke gaat worden
 
Kijk eens op motortrader of autoscout :Y
Staat afentoe best leuk spul in voor niet teveel :P

En hier op MF onder het tekoop aangeboden topic staan ook vaak leuke motor's :Y

Maar zou toch nog effe blijven rijden met die yamaha als ik jou was :Y
Gewoon mee oefenen ,na een tijdje gaat het echt wel beter (na een paar maanden zal je niet eens meer merken dat ie wat overgewicht heeft :P )

En probeer eens met iemand O-) mee te gaan rijden zodat die kan kijken hoe je rijdt (het kan natuurlijk dat je bv teveel vecht met je motor waardoor het niet wil lukken
 
ja,ik heb ni veel de kans,of beter gezegd ni de kans om met iemand samen te rijden.
maar ik heb ni echt problemen om te rijden hoor,tis gewoon.. ik wil rapper kunnen e :]
 
ja,ik heb ni veel de kans,of beter gezegd ni de kans om met iemand samen te rijden.
maar ik heb ni echt problemen om te rijden hoor,tis gewoon.. ik wil rapper kunnen e :]

Komt vanzelf :Y
Je moet er niet vanuitgaan dat je binnen 2 dagen bv Rossi het licht uit de ogen kan rijden :P
Iedereen moet het leren :Y (ook die gasten die zeggen dat ze direct alles konden doen met hun motor |( )

Moet trouwens wel effe wennen aan je manier van schrijven ,zit afentoe echt dingen uit te vogelen :)
 
tja,ik schrijf op z'n vlaams e..
ik zal mijn best doen om duidelijker te schrijven.
ik ben aant overwegen om een ritje te gaan maken :Y :N
 
Als het regent zou ik het niet doen :N ,ook niet bij nat wegdek :N
Misschien voor "gewoon" beetje toeren is een beetje regenen wel te doen
Maar als je wilt gaan spelen/oefenen zo ik persoonlijk wachten tot het droog is en het wegdek droog is
'tis om te voorkomen dat je in de problemen raakt ,vandaar :Y
Je motor finaal onderuit leggen lijkt me ook niet iets wat je wilt B|

Ben daarnet zelf effe weze :] ,maar met dit weer (regen ,harde wind etc ) rij ik als een oud wijf :Y
Liever niet zelfs ,maar kon het niet laten O-)
 
ja maar hier valt het best mee,alleen,der staat ook veel wind ja. maar droog en zacht
maar bedankt voor je bezorgdheid :Y
 
ja maar hier valt het best mee,alleen,der staat ook veel wind ja. maar droog en zacht
maar bedankt voor je bezorgdheid :Y

Gewoon gaan :] :Y

Kijk alleen op open stukken uit dat je motor niet vanonder je waait B| (goeie manier om te kijken of je hart goed functioneert |( )
Klinkt belachelijk ,motor vanonder je uitwaaien ,het is als eens gebeurt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan