• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Nieuw lid VUKaDUK dus

VUKaDUK

Die hard MF'er
Lid geworden
7 jul 2003
Waarderingsscore
5
Door de Thundercatclub op Yahoo ben ik ook op het Forum gaan kijken, en moest dus ook wel lid worden.
Dus een eerste test bij deze.
Je raad het al, ik rijd een (zwarte) Thundercat, nieuw gekocht in 1999, en rijd sinds 1984, dus al een beetje een ouwe l#l.
De nickname is een verbastering van een van mijn stopwoordjes, de 'catters' van Yahoo kennen me misschien als 'cobracat2003', 'blue eyes' (vanwege bijgaande attachment) of gewoon Jos. :]

Attachment 2e poging! ;)
full

Gelukkig, al na de tweede keer gelukt.
Hieraan ben ik onderweg wel te herkennen (zolang ik niet weer aangehouden word door iemand die jaloers is op mijn blauwe lampjes, terwijl hij zelf veel grotere op z'n dak heeft staan) *D .
Nu m'n stickers nog bestellen.

Welkom VUKaDUK, is zekers wat anders dan Cobracat2003 :)
Ik blijf zondag wel achter je rijden, heb het niet zo op blauwe lampen achter me aan *D

CU Zondag

Zie je zondag, maar volgens mij heb jij toch ook een black cat en geen RedCat :?

Euhh....laatste keer dat ik hem gezien heb wastie nog echt rood, zal je zondag wel zien ! Anders was het wel blackcat geworden en was Lynx ook blij geweest *D

He Jos,
leuk dat je je hier ook meldt!

Misschien tot zondag (kweenie of ik ook kom, nog wat andere afspraken staan . . .)

Mark

Euhh....laatste keer dat ik hem gezien heb wastie nog echt rood, zal je zondag wel zien ! Anders was het wel blackcat geworden en was Lynx ook blij geweest *D

Sorry, wat dingen door elkaar gegooid |( (EZBoard testje van Martijn stond reactie van kneeslider op 'Wie is Redcat', dus van 1+1 3 gemaakt. :Z )

Hoi Jos, welkom op MF. Moet wel wennen aan je nieuwe nick, maar dat moet ik ook nog steeds aan die van mij (Lynx vond Redcat ook wel ok, maar die is nu bezet :+ )
Groetjes,

Lynx.

He naamgenoot, welkom op MF en veel plezier gewenst

Hoi Jos, welkom op MF. Moet wel wennen aan je nieuwe nick, maar dat moet ik ook nog steeds aan die van mij (Lynx vond Redcat ook wel ok, maar die is nu bezet :+ )
Groetjes,

Lynx.

Kom jij zondag ook, dan moeten we eens even kijken wie nou wie is, want ik zie door het bos de nicknames niet meer :+

Wel veel reacties zo in het begin by the way :} :} Thnx!

Euh welkom !! ben blij dat je even je nick heb uitgelegd }) D8 heel even dat je ..... een duk vukte :X :+ Kortom lekker kontje met die blauwe lampies en veel plezier waar je ook mag uithangen :]

Kom jij zondag ook, dan moeten we eens even kijken wie nou wie is, want ik zie door het bos de nicknames niet meer :+

Wel veel reacties zo in het begin by the way :} :} Thnx!
Zondag ben ik ergens in het Zwarte Woud aan het toeren :9 . Vindt t wel jammer dat ik niet met jullie mee kan, ik heb bijna geen tocht gemist sinds de oprichting.

Terug
Bovenaan Onderaan