Nieuw motormeisje, ff voorstellen..

iesje73

MF'er
9 nov 2003
179
0
Heerlen
Hallo allemaal,

Ik wilde me ff voorstellen.
Ik ben Patricia, 30 jaar en woonachtig in het Limburgse.
Afgelopen week heb ik mijn eerste motor gekocht.
Het is een Yamaha XV 750 Virago uit '93.
Een hele mooie motor en rijdt heerlijk.
Ik ben erg voorbarig want ik moet nog op voor mijn examen hihiih.
Hij wordt dinsdag dan ook netjes afgeleverd.
Hopelijk kan ik mezelf bedwingen om niet stiekem al te gaan rijden.
Nou dat was het voor nu ff.
Ik heb al wat handige info van het forum verzameld, dus bedankt alvast.

Groetjes en tot rijdens ;) :]

Bijlage: motor.gif
 
Van harte welkom!!!

Dit is je brommer dus:
full
 
Welkom Iesje73! :} Veel succes met je examen en veel succes met
je bike! ;) Ook al is het dan geen (volgens Deepspace dan)tupperware bike! :+ !!


p.s. Deep Space: R1 tupperware is toch wel eeeh :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P !
 
Hellooowww,

Thanx allemaal voor de succesjes e.d.
Ja ik ga zeker m'n uiterste best doen natuurlijk om officieel te mogen rijden he :)
Maar de motor is voor het lekkere relaxte rijden hoor.
Voor snelheid heb ik al mijn auto, Alfa Romeo Spider 3L V6 })
Lekker hoor.....

Greetz :}
 
Hallo,
Ik ben ook een meisje en ik heb van de zomer precies dezelfde motor aangeschaft (dezelfde kleur, even oud). Ik heb al een aantal jaar mijn rijbewijs, maar dit jaar kwam het er pas van een motor aan te schaffen. Ik had eerst een gebruikte Kawasaki LTD454 gekocht, maar deze bleek toch iets te hoog, dus ik heb ik snel weer van de hand gedaan. Toen viel mijn oog op deze en ik heb er bij particulieren op een aantal proef gereden en uiteindelijk 1 gekocht. Omdat mijn vriend een Yamaha Diversion 900 heeft, kan ik met deze bike aardig meekomen. Hij rijdt heerlijk en ik vind het een schitterende motor om te zien, vooral de kleur vind ik fantastisch. Alleen heb ik 1x achterop gezeten, omdat we de auto uit de garage moesten halen, toen heeft mijn vriend gereden, maar achterop is niets, dat houd ik nog geen half uur uit (was hetzelfde met de LTD454). Dus gefeliciteerd met de goede aankoop en heel veel succes met je examen.

Motormuis Martine (nu effe niet, want nu staat die veilig in de schuur voor de winter) ;(
 
Yahoo!!!! Weer een choppert d'r bij! Van harte welkom meissie! Dat je maar veel en veilige kilometers mag maken.
 
leuk dat je erbij bent!
en nu nog even dat roze papiertje en dan de héle winter door de pekel ;)
overigens: snelheid in een auto is nix an, zo saaaaaai!
 
Terug
Bovenaan Onderaan