Nieuw motorpak en helm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tynos

Die hard MF'er
10 nov 2002
628
0
Oudewater
Vandaag op de beurs geweest en ik heb daar een nieuwe leren combi van Rev'it gekocht en een helm van Shark (Rs2). Inclusief laarzen, nu nog handschoenen en het is helemaal af... Zie foto voor het resultaat.
Zelf vind ik m natuurlijk helemaal :9~ .. Nu nog een mooie kawa erbij en het is helemaal af!!! (zxr400 op 25kw..).

Bijlage: foto1.JPG
 
Oo ik zie dat ik de foto niet helemaal goed heb gedaan (eerste foto die ik er op zet)... Maar dat zal vast wel iemand kunnen verhelpen ;)
 
full


Goh, rij je Kawasaki?

[edit]Duh....dat staat er, sukkel....hij wil een zxr400 |( |( [/edit]
[edit2]Je moet de tijd op je camera nog goed instellen :) [/edit2]
 
Ja klopt van die tijd haha.. Het moest natuurlijk allemaal even snel snel..
Wel vandaag gepast op de zxr400 en ik dacht dat ik er vanwege mijn lengte niet op zou kunnen maar het past eigenlijk perfect. Benen vallen goed in de uitsparing in de tank.

Hoe zit het trouwens met invetten van het pak? Om de hoeveel tijd doen jullie dat etc? Heb er namelijk zo'n potje bij gehad en er is me verteld om het te doen voordat ik er voor de eerste keer mee ga rijden, wanneer ik weer een tijd niet ga rijden het pak goed schoon maken en dan weer invetten.
En hoe zit het met een evt geolied vizier? Is dit aan te raden (vind het namelijk wel heel :9~ !!)??
 
Leuke volgorde heb je.... jij koopt dus een motor in de kleur van je pak, ik zou het zelf eerder andersom doen, een pak in de kleur van mn motor. Ik wou namelijk ook altijd een groene ZXR400, totdat ik die mooie rode :9~ tegenkwam, kben nu wel blij dat ik een zwart pak heb.

Suc6 met het kopen van een ZXR400, een mooi pak heb je al in elk geval :]

BTW wat heb je nu voor je pak gegeven op de beurs??? ben wel benieuwd of het veel gescheeld heeft
 
Het is inderdaad misschien een rare volgorde maar ik ben al helemaal zeker van een groene zxr, dat moet m gewoon worden.
Ik heb eerst alles goed bekeken (ook die zwart/paarse bijvoorbeeld) maar ik blijf de groene toch het moooist vinden. Vandaar ook het pak.
Alles eerst goed afgewogen. Het is allemaal wel wat goedkoper geweest op de beurs maar de kortingen vallen op zich wel mee denk ik.
Helm is model van vorig jaar dus sowieso korting, was 330 ofzo.
Pak + laarzen ongeveer 750.
 
Leuke volgorde heb je.... jij koopt dus een motor in de kleur van je pak, ik zou het zelf eerder andersom doen, een pak in de kleur van mn motor. Ik wou namelijk ook altijd een groene ZXR400, totdat ik die mooie rode :9~ tegenkwam, kben nu wel blij dat ik een zwart pak heb.

Ach, ik heb een blauwe R6, een zwart/blauw Shoei helm, een zwart/wit/knaloranje Dainese pak en rood/zwart Sidi laarzen... Ook een bonte verzameling dus :) Ik rij geen modeshow 8-)

Ziet er wel flitsend uit in dat Kawa-groen! Jammer dat er ook een Kawa onder je kont komt... ;)
 
Nice Outfit,

Ben zelf nu net terug van de beurs. Heb der ook een heel pak gekocht van Revit, met nitro helm, alpinestars laarzen en handschoenen natuurlijk (totaal ongeveer 800 pleuro's). Oh ja, ook nog een Bieffe Helm voor 50 pleuro's. Das toch geen geld voor een nieuwe helm. Maar ik heb wel al een kawa onder mijn kont zitten. Veel suc6 met het zoeken naar je kawa. Der stonden er toch een aantal op de beurs? Was der niets voor jou bij? Morgen RDW keuring. Kan dan eindelijk voor het eerst op de motor gaan rijden. 8-) :]
 
Ja er stonden inderdaad wel leuke kawa's tussen. Heb wat kaartjes meegenomen enzo van de betreffende zaken, kan ik er nog een keertje rustig langs gaan.
Maar wat heb je voor pak van rev'it gekocht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan