• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Nieuw op Motor Forum!

Trynke

Rookie
Lid geworden
23 feb 2006
Waarderingsscore
0
Hey allemaal! Zojuist heb ik me ingeschreven hier om wat meer studie-afwijkend gedrag te kunnen vertonen :)

Ik ben Trynke, 21 jaar en ik woon en studeer in Enschede. Sinds 3 januari 2006 mijn rijbewijs (1 maandje na verjaardag klaar dus A-onbeperkt *D ).
Heb toen een kawasaki GPX750R gekocht uit '89, daar hoop ik nog veel lol mee beleven de komende jaren!!!

Hoi! :W :W :W

welkom!

Veel plezier! kijk veel rond, en zorg dat je zo snel mogelijk mee gaat posten!

[Dode link verwijderd]

Oh, ja Piccie van jezelf is altijd leuk als je jezelf voorstelt...

(voor de rest begint, zal ik even de trend zetten)

Hey allemaal! Zojuist heb ik me ingeschreven hier om wat meer studie-afwijkend gedrag te kunnen vertonen :)

SOA`s zijn altijd goed!!!! (StudieOntwijkendeActiviteit)!

Welkom hier!!!
zal ik maar de eerste zijn dan? fototje???

Ja, er bestaan verschillende termen maar we bedoelen allemaal hetzelfde, luie studenten :D

Foto... Tsja....
Googlen op afbeeldingen op mijn naam levert een aantal mooie foto's van Friese paarden op, overigens geheel in de lijn van afkomst (Fries dus, zoals mijn naam ook wel verraadt).

Deze lijkt me beter:

full

Ja, er bestaan verschillende termen maar we bedoelen allemaal hetzelfde, luie studenten :D

Foto... Tsja....
Googlen op afbeeldingen op mijn naam levert een aantal mooie foto's van Friese paarden op, overigens geheel in de lijn van afkomst (Fries dus, zoals mijn naam ook wel verraadt).

Deze lijkt me beter:

(Afbeelding)

Beslist geen fries peerd :)

Welkom op MF :W

Ik zie dat je nog geen foto van jezelf hebt gepost! :o Maar ik ben de kwaadste niet hoor *D Post er gewoon alsnog ff snel 1tje en we hebben het er niet meer over O-)

Hier alvast een mooie welkomst tekening voor jou van mij *D

full

Oppie zal je de rest wel uitleggen :)

Nou welkom op MF dan maar *O*

Zoals Super Kris al zei zal ik je een beetje uitleggen hoe het allemaal werkt.
Je foto plaatsen is al gelukt al is tie wel een beetje onduidelijk maar we hebben een idee ondertussen.
Verder is het niet onbelangrijk om te weten waar de leukste club te vinden is op MF dus ik zal je de link even doorgeven.
[topic=115552]MF/ET Parking meetings (deel 2)[/topic]

Nu denk je natuurlijk ja maar ik zit helemaal in Enschede.... :?
Ja klopt maar ook uit Apeldoorn en Assen zijn er al mensen komen kijken :Y
Tis naast motorrijden namelijk ook veel andere leuke dingen doen en zelfs weekenden en binnenkort een week met een clubje weg op de motor *O*
Dus tot strax in ons topic en dan zal je de rest ook wel leren kennen ;)
Was je trouwens nog vrijgezel????? Ook daar hebben we wel wat voo in de aanbieding EVT :o

Tot strax :W :W

Terug
Bovenaan Onderaan