Nieuw pak + helm gekocht, Interloper = blij blij!!

Interloper

Die hard MF'er
5 jan 2003
611
0
Drachten
Gisteren ben ik met pa en vriendin even wezen shoppen bij de motoport. Ik was eerst van plan om een nieuwe broek te kopen voor mijn motorjasje, want hier pastte ik niet meer in O-) Een nieuwe helm stond ook op het schema. Toen kwam ik deze aanbieding tegen. Een mooi MQP pak voor slechts 450 Euro. Daarna ben ik gaan kijken naar een helm, dat viel echt niet mee!slecht 1 helm paste mij echt goed, de allernieuwste HJC helm met uitneembare wangstukken. Omdat ik een vreemde kop heb, heb ik een XL helm met XS wangstukken!! :+ Zit echt heerlijk!! nog beter dan de Arai!!

Ik ben SUPERRRRRBLIJ!!! en mijn vriendin heeft ook nog een mooi jasje gekocht...

14852


14853


14854


en als terrorist....

14855


Toen we Jarno zijn kikker gingen ophalen, viel me meteen op hoe stil die helm is!! geweldig!! :) :) :)
 
Scooteralert, slotje slotje slotje :X O-)

Maaruhm...de familie kikker is goed bezig geweest zie ik. :P
 
Zoals Interloper al zei heb ik een jassie gekocht, want er was bij motoport eindelijk een collectie voor dames!! :) het lijkt een heel normaal jasje maar er zit goede protectie in; elleboog, schouder en een rugprotector. Ik ben er vet blij mee want ik kan um ook gewoon aanhebben op de scoot(die is van mij Sigma!!) :+ en maybe een keer bij Superfrog achterop :) om mijn jassie te testen offcourse O-) O ja en mijn nieuwe helmpie staat er ook op!! *D

14859


14861


14862
 
ben jij toevallig familie van chriet tietulaar?

Nouuwww, als Jarno dit leest.... dat zei hij zelf ook al, volgends mij zijn jullie jalours op mijn bakkebaarden :+ :P (denk ut nie) dat je daar al op let, op de foto zie je het niet eens!! maaruuu het pak is toch wel mooi?! :+
 
ik vind um vet mooi hoor!! niet zo gemeen doen tegen Remko, Voske!!! :+
[on-topic]Wat vinden jullie nou van mijn jassie?! :? en van Remko zijn pak!![/on-topic]
 
[me]The Saint is singing: You ain't nothing but a hound dog })
[/me]


Maar leuk bekkie... eh.. mooi getailleerd jasje ;) Maar de bakkerbaarden zijn voor het soort Sjop van een oude Triumph. :P
 
Laatst bewerkt:
kan natuurlijk zijn dat het zo lijkt of dat ik het gewoon fout zie, mare...
staat je gulp open??

verder wel een vet pak!! mooie kleur, en de helm past er ook mooi bij!!

nu niet vallen, anders krijg je van die schaven.... ;)
 
Zoals Interloper al zei heb ik een jassie gekocht, want er was bij motoport eindelijk een collectie voor dames!! :) het lijkt een heel normaal jasje maar er zit goede protectie in; elleboog, schouder en een rugprotector. Ik ben er vet blij mee want ik kan um ook gewoon aanhebben op de scoot(die is van mij Sigma!!) :+ en maybe een keer bij Superfrog achterop :) om mijn jassie te testen offcourse O-) O ja en mijn nieuwe helmpie staat er ook op!! *D

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)
Wat doe jij daar bij hun als ik hier op je zit te wachten :? :? :+ :+ :+ :P

Maaruh nice Jasje hopelijk wel een broek erbij met protectie.

@Interloper : volgens mij zelfde pakje als mij alleen dan beetje andere kleuren, erg fijn pak..
 
Wat doe jij daar bij hun als ik hier op je zit te wachten :? :? :+ :+ :+ :P

Maaruh nice Jasje hopelijk wel een broek erbij met protectie.

@Interloper : volgens mij zelfde pakje als mij alleen dan beetje andere kleuren, erg fijn pak..

LOL!!ik vind het idd een super pak, maar 1 ding.....6x6rd had het al opgemerkt.... mijn rits ging zonet kapot, net voordat ik de fotootjes zou schieten!! |( (nou ja kapot, dat schuif-ding langs de rits rand... wie snapt het nog?!) aaargh ik had gedacht dat het niemand op zou vallen, maar ja hoor... maar goed, ik ben gewoon eerlijk en ik ga morgen weer naar motoport (4e keer deze week!! |( , ook motoport word saai)
 
LOL!!ik vind het idd een super pak, maar 1 ding.....6x6rd had het al opgemerkt.... mijn rits ging zonet kapot, net voordat ik de fotootjes zou schieten!! |( (nou ja kapot, dat schuif-ding langs de rits rand... wie snapt het nog?!) aaargh ik had gedacht dat het niemand op zou vallen, maar ja hoor... maar goed, ik ben gewoon eerlijk en ik ga morgen weer naar motoport (4e keer deze week!! |( , ook motoport word saai)

Hoelaat ben je morgen bij Motoport ?
ik ben er morgen oek strak in leer even koekeloere daaro
 
Hoelaat ben je morgen bij Motoport ?
ik ben er morgen oek strak in leer even koekeloere daaro

Oei dat zou ik zo niet weten, Jarno moet zijn Vespa toch inrijden, ik durf niet te zeggen hoe laat we er zijn. Als er een Elvis look-alike (volgends menig MF'er) rondloopt weet je wie het is... nu ik er aan denk moek wel een kouwe kl*ten op de motor op de weg er naar toe!! |(

@NoS, vrouw d'r scootah idd. Ik zal nooit een scootah kopen, terwijl het hartstikke leuk rijdt. Misschien verniel ik zijn reputatie nu wel, maar superfrog is vaak niet van dat ding af te slaan!!maar ik moet binnenkort ff een paar piccies maken van de manier waarop hij rijdt. SM style op een scootah ziet er supergaaf uit!! Hopen dat ie morgen ff mag rijden op dat ding en dan wil ik een paar plaatjes maken, ziet er echt geweldig uit!! :}
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 27 februari 2003 23:28 schreef Interloper het volgende:Oei dat zou ik zo niet weten, Jarno moet zijn Vespa toch inrijden, ik durf niet te zeggen hoe laat we er zijn. Als er een Elvis look-alike (volgends menig MF'er) rondloopt weet je wie het is... nu ik er aan denk moek wel een kouwe kl*ten op de motor op de weg er naar toe!! |(

die kouwe klote die wil je meiske vast wel met liefde opwarmen
die broer van je herken ik wel dus dan zal de aanhang ook wel in de buurt zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan