nieuw stukje forum

broertje.... zo dom ben je dus toch niet.........

Ach misschien wel een aardig plannetje..

maar de modjes zijn allemaal "grote mensen motorrijders" waarschijnlijk komt er zo dan ook iemand die hier een slotje op hangt.... ??

technisch gezien is een 25kw SSer ook een SSer dus ....??

laat de modjes maar oordelen
 
Jaaaaaaaaaaaah een heel goed idee

ik hoor liever zelf ook bijna bij de 25kw
en hoop over 2 jaar ook bij de grote jongens te horen
liefst sneller maarjah meneer agent wil niet zo meewerken

maar eigen 25kw gedeelte perfect
khou met me 25kw de grote jongens nooit bij ;(
 
Geef eens wat goede argmenten dan om er een subforum bij te maken :?

Je gaat toch niet een subforum bijmaken naar vermogen van een motor?


Maak dan een subforum "Games" :)
 
eigenlijk wel aangezien er redelijk wat mensen een 25 kw fiets hebben en continue worden afgezeken door de (grote) motoren die wel hard kunnen!!!! En er worden blijkbaar toch wel wat dingen georganiseerd speciaal voor 25 kw rijders. technisch gezien hoord een 25kw fiets niet bij een supersport (ook al is het wel hetzelfde model) het is meestal ook niet echt een offroad of een custom. De meeste 25kw fietsen zijn eigenlijk wel de soes gs500 of een cb500 (of de standaard langzame motoren!!)

Kan er anders een poll voor komen om te kijken hoeveel 25kw rijders het er mee eens zijn???

De groeten
 
eigenlijk wel aangezien er redelijk wat mensen een 25 kw fiets hebben en continue worden afgezeken door de (grote) motoren die wel hard kunnen!!!!
...
...

Dan moet je vooral een subforum voor de 25kw oprichten, dan "horen" de mensen met 25kw er dadelijk sowieso niet meer bij. Je wilt toch niet dat je anders wordt gezien?

Het maakt mij ook niet uit hoor, het is aan de mensen die 25kw hebben en aan Duderuud. Succes!
 
Dit is al eerder langs gekomen volgens mij,

Gewoon goeie topictitels gebruiken, bv : [25kw] Toertocht in het noorden

Zo valt het wel bij te houden..
Zelf rijdt ik ook 25kw, maar heb zelf niet iets van ohjeeh makkelijk een appart forum voor de 25kw....
 
Dit is al eerder langs gekomen volgens mij,

Gewoon goeie topictitels gebruiken, bv : [25kw] Toertocht in het noorden

Zo valt het wel bij te houden..
Zelf rijdt ik ook 25kw, maar heb zelf niet iets van ohjeeh makkelijk een appart forum voor de 25kw....

Ja dat kan ook wel, maar ik dacht laat ik is iets anders neerzetten en kijken of er andere mensen waren die ook interesse erin hadden!!!
 
maar de modjes zijn allemaal "grote mensen motorrijders" waarschijnlijk komt er zo dan ook iemand die hier een slotje op hangt.... ??
:?

Ten eerste valt het volgens mij wel mee met het 'afzeiken' van 25kW'ers door mensen met een volvermogen motor. Af en toe een keer een geintje oké, maar afzeiken?

Ten tweede waarom zou een 25kW motor persé een SS moeten zijn? Je hebt 25 kW motoren in allerlei uitvoeringen. SS, naked, chopper, etc.

Ten derde wat betreft een 25kW toertocht oid: alle topics mbt toertochten komen in WIWTD, klassieker tochten, sportieve tochten, etc. dus waarom zouden die voor 25kW'ers dan in een apart forum moeten?

Ten vierde zijn de meeste 25kW motoren geen specifieke typen of soorten motorfietsen. Het zijn heel vaak teruggevoerde 'normale' fietsen zoals CBR600, ZXR400, ZX6R, CB500, ER5, etc. Dus waarom een apart forum daarvoor? Je zou dan vlgs. dezelfde redenering ook een forum kunnen maken voor fietsen die getuned zijn of die bijv. meer dan 100 pk hebben.

Ten vijfde zijn 25kW motoren niet echt fundamenteel anders als andere motoren. De techniek is hetzelfde, het rijdt hetzelfde, alleen het vermogen is wat minder. Er wordt toch ook geen onderscheid gemaakt tussen bijv. 2-takt en 4-takt motoren.

Ten zesde geloof ik niet dat het bij het moderaten een overweging is of de poster of topicstarter een 25kW fiets heeft of niet, omdat wij allemaal een 'normale' :? motor hebben.

Maw, ik zie niet waarom er een speciaal 25kW forum zou moeten zijn.

Maar, ik zou zeggen: overtuig mij (ons) maar van het tegendeel. })
 
Op donderdag 13 maart 2003 19:04 schreef Orpheus het volgende:Maar, ik zou zeggen: overtuig mij (ons) maar van het tegendeel. })

Tsja tegen zulke argumenten kan niemand iets tegen doen )stop meteen de dreiging in irak.... geintje

Maar met geld moet het lukken toch???
 
Neeee het gaat niet alleen om de techniek e.d.
Als je een 25KW Forum opzet trek je vooral de jongere net beginnende rijder
die lang niet zoveel kennis heeft als een oudere al langer rijdende rijder

ikzelf bijvoorbeeld rij nog op een scooter en ben nou aan het motor rijlessen
op een 25kw dus mag na me afrijden (ook door me leeftijd) niet meer als 25kw rijden
ben pas met een vriend van me achterop meegeweest met een tourtocht als 25kwer heb je het dan heel moeilijk om bij te houden

ook dingen als verzekeringen en trugvoeren zodat de verzekering hem als een 25kw accepteerd zijn al hele andere verhalen die mooi terug kunnen komen in een 25KW forum
maar dat is mijn mening

greetz Remco

die morgen zijn Honda vfr400 25kw aan gaat schaffen :}
 
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand zien afgezeken worden om z`n 25 Kw (wat een zin :X ). Alleen maar uitgelachen :+ Ach ja ik lach nu die brommers uit 8-) .

Van mij hoeft er geen 25 Kw gedeelte. Het niveau ligt daar ook veel lager omdat niemand ervaring heeft, dus ga je d`r al niet heen. Dus stel je automatisch een vraag in het veel grotere gedeelte. Net zoals nieuwe gebruikers, daar kijk ik ook nooit naar/in....
 
Terug
Bovenaan Onderaan