Nieuw! Uit Soesterberg..

Patrick_B

Rookie
19 nov 2010
2
0
Soesterberg
Hallo dan!

Ik ben al eens vaker door te zoeken naar dingen op het motor forum terecht gekomen, maar heb mij nooit eerder aangemeld. Welnu, dacht ik in mijn nachtdienst... waarom zou ik me niet eens aanmelden?

Bij deze, stel ik mij hierbij voor:

Ik ben Patrick en woon sinds enkele maanden in Soesterberg.
Ik heb bewust gekozen voor mijn motorrijbewijs te gaan behalen, zonder autorijbewijs.
Hoewel ik vaak tegen onbegrip aanloop bij veel mensen klopt het dus dat ik inderdaad alleen motor kan en mag rijden. Heerlijk! Eigenlijk heb ik heel eerlijk gezegd een hekel aan auto's.
Kijk nu toch eens dagelijks hoeveel auto's er op de weg zijn met slechts 1 persoon er in.
Ik vindt de motor bij uitstek het vervoermiddel als je toch alleen op weg gaat.

Natuurlijk gevolg hiervan is dat ik dus het hele jaar door rij... In de winter voel ik me vaak erg alleen op de weg tussen al dat blik ;) Kom ik dan toch een motorrijder tegen, zelfs op de snelweg dan wil ik best even een hele hand opsteken i.p.v. een kleine groet.

Op mijn top-koffer zit een pinguin en daarbij zit een prachtige sticker van Linux magazine.
Er staat niet voor niets Pinguin on board op, want meestal vervoer ik daarin mijn netbookje met Ubuntu Linux, voor op het werk ofzo...

En voor de kinderen en mijn vrouw? Daar heb ik mijn vrouw haar autorijbewijs voor laten halen ;) (Wat een heleboel mensen vaak ook weer snel weten te beoordelen als egoistisch)

Tot zo ver mijn verhaal wie ik ben en wat lulverhaal erbij :W
full
 
Kerel,

Natuurlijk eerst je A. Je B hoef je daarna nooit meer :) Ik wou dat ik het lang geleden ook in die volgorde had gedaan.

Welkom en kom over een maandje en 30 posts maar even in het Nutteloos Topic hangen :)

'k Woon trouwens in Nijkerk. Als jij nou een MF sticker regelt spot ik je vast wel eens!
 
Kerel,

Natuurlijk eerst je A. Je B hoef je daarna nooit meer :) Ik wou dat ik het lang geleden ook in die volgorde had gedaan.

Welkom en kom over een maandje en 30 posts maar even in het Nutteloos Topic hangen :)

'k Woon trouwens in Nijkerk. Als jij nou een MF sticker regelt spot ik je vast wel eens!

:^ :^ :^

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan