Nieuwe Accu, type YT12A-BS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gixxer$

Die hard MF'er
3 apr 2006
399
94
Nieuwe Accu, type YT12A-BS.
Accu moet nog gevuld en geladen worden.
Gekocht voor een Suzuki GSX-S1000, maar past wellicht ook op andere modellen.
Doe een goed bod en kom hem ophalen in Zuid Limburg !
 

Bijlagen

  • Accu_1.jpg
    Accu_1.jpg
    529,9 KB · Weergaven: 0
  • Accu_2.jpg
    Accu_2.jpg
    522 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Voor ophalen is het handig om de regio waar deze accu staat te vermelden. Leuk als je denkt een verse accu voor mijn. .... je woont in Groningen en de accu blijkt in Maastricht te staan.
 
In plaats van bovenstaande te schrijven kun je ook gewoon vragen waar deze op te halen is. Je krijgt dan netjes van mij een antwoord.
 
In plaats van bovenstaande te schrijven kun je ook gewoon vragen waar deze op te halen is. Je krijgt dan netjes van mij een antwoord.
In plaats van als een gebeten katje te reageren zou je ook eerst de regels voor het te koop aanbieden hier door kunnen nemen, dan kom je er achter dat relevante informatie zoals een vraagprijs verplicht zijn

:t
 
In plaats van als een gebeten katje te reageren zou je ook eerst de regels voor het te koop aanbieden hier door kunnen nemen, dan kom je er achter dat relevante informatie zoals een vraagprijs verplicht zijn

:t
een link naar een andere (verkoop)site, zoals Kapaza, Marktplaats, Speurders, je eigen website etc is dus niet de bedoeling en gaat direct dicht

Maar ' courant ' kan je de tekst nou ook niet echt vinden 🤔
 
In plaats van bovenstaande te schrijven kun je ook gewoon vragen waar deze op te halen is. Je krijgt dan netjes van mij een antwoord.
In plaats van in zo een negatieve sfeer te reageren op iemand die je wil helpen had je hier ook gewoon je woonplaats kunnen typen.

Edit: Altijd even F5 voor je reageert in een tab die al een dag open staat :P
 
Wat een ophef in een simpel verkoop topic.
Accu inmiddels elders te koop aangeboden.
Hier maar slotje op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan