Ik heb zelf namelijk enkel ervaring met Yuasa.
Ik heb na veel napluizen op het net gekozen voor een Motobatt in mijn Mille.
Kan je er nog weinig over vertellen maar de berichtern op diverse fora zijn zeer positief.
Grote verschil met de Yuasa is dat je de motobatt niet hoeft te vullen met zuur en dat ie direkt zonder oplaadcyclus te gebruiken is. Daarbij is het type dat jij moet hebben standaard 12 ampere ipv de YTX12bs dat is nml. een 10 ampere. De motobatt heeft dus het formaat van de ytx12bs maar de kracht van de ytx14bs.
Wat ik ook wel makkelijk vind is dat je op de motobatt 2 x min en 2 x plus polen hebt das weer makkelijk voor montage van extras.
Succes met zoeken verder.
Zoals gezegd; klinkt goedWelke type Motobatt heb je uiteindelijk in je Mille gestopt? (mooi ding trouwens!)
Saito. Goedkoop. Ik snap niet dat die goed uit een test kwam, maar goed...saito kwan als beste uit de test een jaar geleden bij motoplus. te koop bij motozoom. Of een lithion accu, ff meer puf, langer doorstarten en een stuk lichter. Prijzen ca 120 euro.
Exide heb ik ook enkel goede ervaringen mee, ondanks de hoge prijs. Yuasa is voo reen zeer stevig merk, in de zin van betrouwbaarheid en prijs/kwaliteit-verhouding.Exide of Motobatt onder andere
En ik denk dat je lifepo bedoeld, die je overigens prima met een normale lader oplaadt (dus geen intelligente druppellader). En gaat dus ook goed met een normale spanningsregelaarSaito. Goedkoop. Ik snap niet dat die goed uit een test kwam, maar goed...
En je bedoeld denk ik Li-ion accu's. Briljante nieuwe techniek. Erg duur, en andere lader nodig.
Nee, dat bedoelde ik dus nietEn ik denk dat je lifepo bedoeld, die je overigens prima met een normale lader oplaadt (dus geen intelligente druppellader). En gaat dus ook goed met een normale spanningsregelaar
Het is uiteindelijk de Motobatt MBTX12U geworden. De argumenten van born spraken me zeer aan