nieuwe belgische meid : racekonijn :)

CPU

MF veteraan
18 apr 2002
1.561
0
ekeren (belgie)
aangezien ze het zelf vertikt een topic te openen om zich voor te stellen, en ik vandaag samen met haar motortjes ben gaan kijken, open ik maar een topic })

samen met racekonijn (klikkerdeklik) ben ik deze motor gaan kijken:


[

en heb net van haar gehoord dat ze heeft beslist em te kopen :} :}

nu moet ie alleen nog een cm'tje of 2 verlaagd worden, dan nog een paar formaliteiten zoals theoretisch EN praktisch examen voor rijbewijs en ze kan mee gaan sjeezen met de rest van de belgen :] :]

veel succes ermee wendy !
(en de foto's op hoge resolutie stuur'k je door zodra je hier gereageerd hebt ;) )
 
Laatst bewerkt:
welkom 8-)

ikke ben den eerste :)

ps vrouwen komen wel in de meerderheid hier zeg :P

wow al 48 dagen aangemeld :)
[me]Tafkaf vindt dat 48 dagen zonder voostel topic ech niet kan hoor[/me]
 
ja merci bart om men fotootjes opt forum te zetten ze :) dan kan iedereen men mooi mototje bekijken

en ik zal u laten weten wanneer ik men praktijk ga doen, da je dien dag nie op de baan komt he })

merci voor proefritje ermee te maken he

vanaf nu racekonijn :] :] :] :]
 
proficiat wendy, zie da ge zo'n klein beetje onder de 240 km/h blijft 8-)
en doe de rest nog goe he :]

nog veel racerig konijn plezier :]
 
Ach ja :)
mooi mooi...
hebben jullie al gehoord van een twingo ?
Maar toch....de CBR is nice ..goddamn =)
 
Laatst bewerkt:
zet hier ook eens een foto in hoge resolutie :+

@Wendy: welkom


gullie zijt 2 onverbeterlijke geile bokken :(

;)

ze gaat op 14 april met machteld mee kijken naar de niveau 1 op zolder.. kunt ge daar kennis maken :P

@racekonijn: gene schrik van hebben van die 2 hoor, 't zijn brave mijnheren hoor, ze hebben alleen een beetje ne grote mond ;)

[edit]: voor dat'k hier een ban aan me been krijg.... Sigma & Target, zie eerste post ;)
 
Laatst bewerkt:
[...]

ze gaat op 14 april met machteld mee kijken naar de niveau 1 op zolder.. kunt ge daar kennis maken :P
aha ok
@racekonijn: gene schrik van hebben van die 2 hoor, 't zijn brave mijnheren hoor, ze hebben alleen een beetje ne grote mond ;)
Ik heb helemaal geen grote mond, ik ben eerder van het verlegen type
[edit]: voor dat'k hier een ban aan me been krijg.... Sigma & Target, zie eerste post ;)
Dat zijn maar klein foto'kes hé
 
Terug
Bovenaan Onderaan