• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Nieuwe dame, even voorstellen

Rhaia

Rookie
Lid geworden
25 feb 2004
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal, weer een nieuw member op het forum. Ik ben Eline, 23 jaar en ben de trotse bezitter, rijder van een yamaha fazer 600, hiervoor honda cb-1 gereden.

Ik ga binnenkort mijn eerste project starten:

Ik ga het blok van de honda magna v65 van mijn vriend uit elkaar halen en "reviseren". Ben benieuwd wat dat gaat worden. Als er liefhebbers zijn die me een handje willen helpen graag!

Tot gauw op het forum!

foto%20met%20hoed.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, weer een nieuw member op het forum. Ik ben Eline, 23 jaar en ben de trotse bezitter, rijder van een yamaha fazer 600, hiervoor honda cb-1 gereden.

Ik ga het blok van de honda magna v65 van mijn vriend uit elkaar halen en "reviseren". Ben benieuwd wat dat gaat worden. Als er liefhebbers zijn die me een handje willen helpen graag!

Tot gauw op het forum!

Welkom Rhaia en succes met het revisie project!
[me]TDMuts is niet zo'n klusser, niet veilig als ik kom helpen, sorry! Kan ik de koffie verzorgen misschien? ;) [/me]

[edit] leuk, foto erbij! is wel errug traag die foto, trouwens!

Laatst bewerkt:

Stoer. Ik ken geen meisjes/vrouwen die zo iets zouden doen.

PS Zwijndrecht?? Bestaat MAVO de Morgenster nog ?

Welkom,

Het valt mij op dat veel vrouwelijke motorrijders een voorkeur hebben voor de fazer en de sv..

Het valt mij op dat veel vrouwelijke motorrijders een voorkeur hebben voor de fazer en de sv..

Dat komt waarschijnlijk omdat het lichte fietsen zijn. 230 kilo is voor ons kleintjes meestal niet meer normaal te handelen...

Welkom op MF *D

Dat komt waarschijnlijk omdat het lichte fietsen zijn. 230 kilo is voor ons kleintjes meestal niet meer normaal te handelen...
:X Tuurlijk wel! Je hoeft er geen marathon mee te lopen, je moet er op rijden!

Gelukkig heb je "mijn vriend" in je eerste post gezet anders liep het topic zo vol.

BTW leuke kleur motor :}
[Dode link verwijderd]

Tot gauw op het forum!

(Afbeelding)

Mag ik je erop wijzen dat die helm geen goedkeuring heeft?

En welkom :)

Gewoon tzt een topic starten in de techniek sectie & dan goed opletten welke tips je wel of niet serieus moet nemen. :P

In dit topic staan alvast wat handige tips vooraf: [topic=50826]Wat nog meer [Gereedschap]?[/topic]

een sleutelende meid van 23?
respect hoor,veel succes met je project

welkom op MF

greetz spike

Terug
Bovenaan Onderaan