Nieuwe Gunwind Ben Bostrom + Hein Gericke Race overal en..

TopFuel

MF'er
27 aug 2005
46
0
Nederland
Misschien kan ik wat mensen blij maken met nieuwe en bijna nieuwe motorkleding...

Bij interesse even een PB'tje sturen a.u.b.

Gr. TF


Suomy Gun Wind Ben Bostrom Replica:
Zeer gave helm, is nieuw en nooit gedragen, compleet met doos, helmzak en nieuwe fogcity. Maat L 59-60. Nieuwprijs € 430,00

img2747q.jpg


img2737.jpg


img2739h.jpg


img2740r.jpg


img2741q.jpg


img2749f.jpg


img2748r.jpg


Vraagprijs € VERKOCHT.



Hein Gericke race overal:
Nieuw motorpak, alleen gepast in de winkel. Bestaande uit broek en jas welke je aan elkaar kunt ritsen. Maat 54, je kunt het ook los dragen, zie je veel op een naked bike / tour motor. Nieuwprijs was rond de € 425,00.

img2754o.jpg


img2757.jpg


img2755hr.jpg


img2756b.jpg


img2760g.jpg


Vraagprijs € 265,-



Oakley Splice en 2x Straight Jacket:
Ideaal voor in de auto, imo geen fijnere bril voor achter het stuur of op de motor. Nieuwprijs splice € 243,00, straight jacket groen € 183,00, straight jacket blauw € 228,00

img2728k.jpg


img2735q.jpg


img2734i.jpg


Vraagprijs € 75,- (1 mini plekje op frame waar de lak op een halve mm eraf is, glas nieuw)

img2731u.jpg


Vraagprijs € VERKOCHT. (glas heeft 1 klein krasje van 2mm, niet zichtbaar bij dragen.)

img2730w.jpg


Vraagprijs € 85,- (nieuw)
 
Laatst bewerkt:
Allemaal uit de vrachtwagen gevallen of ben je zo ongelukkig te moeten stoppen met motorrijden?

en in beide gevallen, maakt 't mij niks uit *D


als 't maar ergens is te passen, en dan bedoel ik niet achterin een vrachtwagen :P
 
Laatst bewerkt:
Zoals vermeld kunnen mensen die serieuze interesse hebben even pb´en.


@ Dolle, er staat er nog 1 op marktplaats voor dat geld, alleen omschrijft de eigenaar hem als ''muf''

@ Loebassie, stuur even een pb dan kunnen we kijken of de afstand niet te groot is voor je. Ik kan natuurlijk moeijlijk met mijn vrachtwagen vol met spullen ''die van de vrachtwagen zijn afgevallen'' het land door rijden op zoek naar kopers, haha.


p.s. spullen zijn privé aangeschaft maar nooit gebruikt. (m.u.v. Oakley's)
 
Laatst bewerkt:
:^

en ik heb geen msn. :W

magoe ik woon in Woerden.. en heb eventueel wel interesse in de botsmuts. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan