Nieuwe Honda NT1100

Hoe werkt MRA op de NT eigenlijk? Android Auto werkt prima draadloos hier iig, ben nog niet aan een toertochtje toegekomen...
MRA heb ik een trial va. 14 dagen om even uit te testen MRA Navigation Next.
Op zich werkt het goed, de app gebruikt wel veel stroom. Nu kan je dit aanpassen om je scherm te dimmen.
Tevens ben ik er niet uit als je alleen MRA Navigation Next voldoende is. En / of je dan ook nog gold moet nemen. Wie het weet mag het zeggen. Ik kan niet voldoende info hier over vinden. Wat ook jammer is dat TomTom go ride geen CarPlay ondersteuning heeft.
Op zich is Tom Tom go ride een goede app.
 
Ik heb een MRA Gold abbo en ben er erg tevreden mee, ik moet er nog mee gaan stoeien op de NT eerdaags als ik eens een beetje tijd over heb....
 
Ik heb een MRA Gold abbo en ben er erg tevreden mee, ik moet er nog mee gaan stoeien op de NT eerdaags als ik eens een beetje tijd over heb....
Ik heb begrepen dat Mrs gold geen CarPlay heeft en daarom moet je next hebben.
Ik zou wel gold en next willen testen denk na de proefperiode (duurt nog 1,5 week daarna beide een maandje proberen.
 
MRA Gold abonnement is alleen een abonnementsvorm en daarmee heb je dus alleen extra fucntionaliteiten op de website zelf. Wil je iets op je telefoon met MRA dan heb je de MyRoute-app nodig. Die heeft gewoon CarPlay
 
MRA Gold abonnement is alleen een abonnementsvorm en daarmee heb je dus alleen extra fucntionaliteiten op de website zelf. Wil je iets op je telefoon met MRA dan heb je de MyRoute-app nodig. Die heeft gewoon CarPlay
Als je kijkt naar de abonnementskosten vorm zie je dat er bij gold geen CarPlay vinkje staat en bij nexts wel vandaar.
Voor dat ik €199 uitgeef voor eeuwig. Ga ik beide een maandje te testen
 
Als je kijkt naar de abonnementskosten vorm zie je dat er bij gold geen CarPlay vinkje staat en bij nexts wel vandaar.
Voor dat ik €199 uitgeef voor eeuwig. Ga ik beide een maandje te testen
Is Next dan de abonnementsvorm waarbij ook het abonnement op de app inbegrepen zit?

Je moet sowieso de acte is afwachten. Regelmatig komen ze met een actie waarvoor een versie van een MRA abonnement voor de helft van het geld vrkrijgbaar is. Ik heb gold vorig jaar aangeschaft voor €99,-
 
Is Next dan de abonnementsvorm waarbij ook het abonnement op de app inbegrepen zit?

Je moet sowieso de acte is afwachten. Regelmatig komen ze met een actie waarvoor een versie van een MRA abonnement voor de helft van het geld vrkrijgbaar is. Ik heb gold vorig jaar aangeschaft voor €99,-
Ik heb nu alleen next en werkt goed , maar met kaart Tom Tom heb je weer gold nodig.
Misschien gewoon gaan bellen ;)
 
Ik heb beide , bedenk ik me nu. Al jaren de Gold en Navigatie en vorig jaar ook de Next gekocht. Op zich werkt het super, maar was ff benieuwd hoe het op de NT met Android Auto werkt. Ik meen dat er weer een update was geweest?
 
Ik heb beide , bedenk ik me nu. Al jaren de Gold en Navigatie en vorig jaar ook de Next gekocht. Op zich werkt het super, maar was ff benieuwd hoe het op de NT met Android Auto werkt. Ik meen dat er weer een update was geweest?
Een paar dagen geleden is er een grote update geweest zie onderstaand,
1711042132091.png
 
Ah, maar dat is Apple, niet Android wat ik gebruik, maar ook daar is een update voor geweest. Ik hoop eerdaags te gaan testen, we moeten nog naar Schotland aankomende juni en dan wil ik wel weten of het werkt zoals ik het graag wil......
 
Ja de moto komt standaard eigenlijk al met alles wat je op een moto wilt zetten. Tegenwoordig zijn al die dingen als handvatverwarming, middenbok, zijkoffers opties.. op de nt1100 staat het er allemaal op. Gek hoe ze het doen voor deze prijs.
 
Ja de moto komt standaard eigenlijk al met alles wat je op een moto wilt zetten. Tegenwoordig zijn al die dingen als handvatverwarming, middenbok, zijkoffers opties.. op de nt1100 staat het er allemaal op. Gek hoe ze het doen voor deze prijs.
Echt duur zijn instelbare vering en elektrische windscherm en dat zit er niet op, dus daarom 18000 euro. Een beetje GS 1300 is minimaal 27k. Dat vind ik zelfs teveel
 
Echt duur zijn instelbare vering en elektrische windscherm en dat zit er niet op, dus daarom 18000 euro. Een beetje GS 1300 is minimaal 27k. Dat vind ik zelfs teveel
Vergeet CarPlay niet. Ik rij ook met de myroute app.
Het windscherm heb ik bijna altijd in de hoogste stand,maar kan wel naar beneden gefrot worden tijdens het rijden.
En de automaat met flippers op het stuur.
Wel een topkoffer moeten kopen omdat de helm niet in de standaard meegeleverde koffers past.
En een top windbescherming , met open vizier is meer dan 200 km geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan