Nieuwe motor besteld

GJC

MF'er
6 jun 2007
151
0
Blij :)

Zojuist nieuwe motor besteld: Honda VFR1200X Crosstourer, actiemodel 2013 Galibier!

Verwacht eind volgende week al te kunnen rijden! Kijk overigens met veel plezier terug op mijn huidige motor, Honda CBF 1000 ABS.

Groet GJC
 
Laatst bewerkt:
Mooi mooi veel plezier ermee *O* :] *O*

Zit er ook aan te denken, ben van de CBF1000SA naar de VFR1200F gegaan en die is weer aan inruil toe.
 
full
 
nice bike:)
kan iemand mij uitleggen wat het voordeel en functie van de dual clutch versie is ??

Veel sneller schakelen. Terwijl je een versnelling gebruikt, staat feitelijk de volgende versnelling al klaar.
 
Veel sneller schakelen. Terwijl je een versnelling gebruikt, staat feitelijk de volgende versnelling al klaar.

kan aan mij liggen maar de volgende versnelling staat bij mijn 32 jaar oude bike ook altijd klaar want na de 2e vers komt de 3e etc ... of ben ik nou gek :? :? :?

ome biglift snapt ut nie :)
 
Mocht je eens willen weten hoe het rijd dat DCT,

Honda promoot het nu, je kunt bijna in het hele land wel een keertje lekker proefrijden:

http://hondaschakeltover.nl

En altijd leuk om eens te doen :]
Frank,

Volgens mij ben je een "oude" CBF rijder en overgestapt op de VFR1200? En nu een 1200X?
Kan je uitleggen hoe dat verschilt van de CBF? Ben namelijk van plan om na 5x CBF dit trouwe dier te verruilen voor iets anders. Maar het is mij nog niet duidelijk wat dat "iets anders" zal worden, de CBF is nu eenmaal een heerlijke no-nonsense machine, en voor woon-werk ideaal (in mijn ogen dus).
Ga overigens wel in juli proefrijden. Heb me ingeschreven voor die Hondaschakeltour, maar dat is denk ik maar een kort ritje.
 
Blij :)

Zojuist nieuwe motor besteld: Honda VFR1200X Crosstourer, actiemodel 2013 Galibier!

Verwacht eind volgende week al te kunnen rijden! Kijk overigens met veel plezier terug op mijn huidige motor, Honda CBF 1000 ABS.

Groet GJC
Dit is nu wat Rutte wil. ;)
Veel plezier er mee.
 
Mocht je eens willen weten hoe het rijd dat DCT,

Honda promoot het nu, je kunt bijna in het hele land wel een keertje lekker proefrijden:

http://hondaschakeltover.nl

En altijd leuk om eens te doen :]

Frank, waarom nam je niet weer een VFR1200F?
Is het moeilijk je te beheersen op die motor of was de zit te sportief?
Of wilde je gewoon wat anders?
Ik zit al een jaar te dubben tussen die twee modellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan