Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
.
), waarin hij zei dat z'n 25 kw ER-5 een top had van 70 km/hr. moet hier een 1 voor staan, is dit een typo van die gast in het blad, of zit er werkelijk geen schot in die motoren?
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
is de er-5 standaard 25kw=
ik heb sinds afgelopen woensdag mijn rijbewijs. komende vrijda geen proefrit maken op de diverison 600. Ik het echt er de ER/5 ook gezien scheel weer snel 800 euro in nieuw prijs.
alleen vin dik het ngoal vervelend met een naked de snelweg op te gaan. Heb dit onder vonden met de les motor CB500. De Div wordt geleverd gelijk met een mooie halve kuip
Nee de ER 5 is standaard iets van 37 kw ofzow, maar daar kan reglementair een 25 kw setje in gezet worden, dus geen problemen met verzekeringen.
Leuk dat de ER-5 trouwens een top heeft waarmee je op de snelweg nog aardig mee kan komen!
Behalve de velgen vind ik het een mooie beginnersfiets!
waarom een er-5 als een divje?
voordeel is wel die er-5 is een stuk goedkoper alleen zie ik er tegen op dat er geen kuipie op zit. Op de snel weg met een naked vin dik er geeen hol aan met 120. Ik ben dan ook maar 65 kg dat kan er wellicht mee te maken hebben.
) op de sallandse heuvels. Dat is echt lekker terrein voor zo'n machine. Je kan er door de scherpe bochten en hoogteverschillen niet echt hard gaan, maar soms lijkt het net alsof je op de steppes van oestbekistan (schrijf ik dit goed
)rijdt! Super ziet het eruit daaro. Alleen jammer dat het asfalt niet echt super is, veel bladeren/gaten en niet heel erg veel ruimte.Och, dat valt wel mee, hoor. Met lessen vond ik de snelweg ook maar eng en had het idee dat ik elk moment achterover van de motor zou waaien (lesmotor was ER-5 overigens..)waarom een er-5 als een divje?
voordeel is wel die er-5 is een stuk goedkoper alleen zie ik er tegen op dat er geen kuipie op zit. Op de snel weg met een naked vin dik er geeen hol aan met 120. Ik ben dan ook maar 65 kg dat kan er wellicht mee te maken hebben.