nieuwe motor

hollandernl

MF'er
3 aug 2008
74
0
Hoogersmilde
ja helaas alweer zo,n topic

maar heb mijn B/C rijbewijs al terug (naar meer dan een jaar ) nu mijn aangepaste A nog.
Dus ik ben op zoek naar een motor met een enorm koppel en een goede uitstraling heb een redelijk groot budget (7000/9000 max )
alleen kan niet meer proefrijden omdat ik een aangepaste fiets moet dus hoopte ik hier op wat goed advies
enige ervaring die ik heb is een bandit 600 2/3 jaar
en een gsxr 1000 29 dagen ja 29 dagen toen reed iemand mij en de motor inelkaar de een totallos en de ander in de prak.
B.V.D :)
beperking zit hem in het linker enkel gewricht moet stuur schakeling of hak teen hebben zover mij nu bekend is
( hakteen/quick shift kan later worden geinstaleerd dor een firma ) :)
 
Laatst bewerkt:
ja helaas alweer zo,n topic

maar heb mijn B/C rijbewijs al terug (naar meer dan een jaar ) nu mijn aangepaste A nog.
Dus ik ben op zoek naar een motor met een enorm koppel en een goede uitstraling heb een redelijk groot budget (7000/9000 max )
alleen kan niet meer proefrijden omdat ik een aangepaste fiets moet dus hoopte ik hier op wat goed advies
enige ervaring die ik heb is een bandit 600 2/3 jaar
en een gsxr 1000 29 dagen ja 29 dagen toen reed iemand mij en de motor inelkaar de een totallos en de ander in de prak.
B.V.D :)

there can be only one: Honda vtr1000sp1 of 2 *O* O-)
 
We maken graag een uitzondering voor je ;).

Wat is precies de beperking? Moeten we daar nog rekening houden met ons advies? Wat zoek je precies in een fiets? Waar wil je hem voor gaan gebruiken? Wat voor rijgedrag heb je? Ik ga even van je eerdere ervaringen uit, dat je een sportieve fiets zoekt?
 
Enorm koppel + uitstraling = Harley Davidson

Alleen dan is zo'n budget al snel wat minder ruim en de vraag of dat uitstraling is je zoekt.
 
Yamaha MT01:

MT-01.jpg


Maximum vermogen 66.3 kW (90 PK) @ 4,750 tpm
Maximum koppel 150.3 Nm (15.3 kg-m) @ 3,750 tpm


(2de hands dan ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik kan verder niet echt zinvol reageren (maar daar ben ik zelf al aan gewend :+ )

Maar ik wil je verder wel succes wensen met je (hopelijk kleine) handicap en je verkeersdeelname!
 
X11? Naked bird, met aardig wat koppel maar goeie zithouding.. en elke motor is aan te passen nietwaar??
 
FJR1300AS ... met een beetje geluk vind je ze aan net 9000€
Is een ottomatiek: shift op stuur (en ook met voetpedaal)
BERGEN koppel
BERGEN uitstraling
 
FJR1300AS ... met een beetje geluk vind je ze aan net 9000€
Is een ottomatiek: shift op stuur (en ook met voetpedaal)
BERGEN koppel
BERGEN uitstraling
dat is hem helemaal voldoet aan je eisen kan er niks meer aan toevoegen
verder opties zijn er niet alleen een FJR1300 AS suc 6
 
^^^
Streetfighter & bergen koppel & autoshift vind je nu eenmaal niet samen in EEN fiets.
Maar als de TS het streetfighter uiterlijk belangrijker vindt dan de autoshift en het koppel, dan valt de FJR1300AS af.
Zijn autoshift en koppel belangrijker dan de mean-look, tjah .... slechts 1 model ! (Voor zover ze te vinden zijn voor <=9000 neuro)
 
beperking zit hem in het linker enkel gewricht moet stuur schakeling of hak teen hebben zover mij nu bekend is


APRILIA NA 850 MANA €9999,-

Versnellingsbak
Sequentieel met handmatige of automatische stand, te selecteren door rijder.
7 versnellingen (handmatig).
3 mappings (Touring, Sport, Rain) (automatisch).
Schakelen door middel van pedaal of schakelaar op stuur.
De rijder kan op elk gewenst moment wisselen tussen automatisch en sequentieel.
Koppeling Automatisch
 
Terug
Bovenaan Onderaan