Nieuwe rijder

Reesert

MF'er
17 sep 2019
38
53
Hallo MF'ers! :W

Ik heb me al eens wat meegeouwehoert in het rijlessentopicen nu ik aankomend weekend mijn eerste motor op ga halen word het tijd om mezelf officieel voor te stellen, dus bij deze.

Ik ben Reesert, 25 jaar en geboren en getogen Utrechter. Ik ben mijn leven lang lichterlijk geobseedeerd geweest door alles wat ook maar rijdt, vaart of vliegt. Maar het waren met name auto's die al mijn aandacht opeisde (Mijn moeder is nog altijd beledigd dat mijn eerste woordje auto was en niet mama). Ik heb motorfietsen altijd mooi gevonden, maar nooit de stap genomen. Mijn autohobby kostte ook al geld genoeg B|

Maar toen.. Een tijd terug was ik met twee vrienden in italie op de bonnefooi aan het rondreizen en kwamen we op het idee om motorscooters te huren en een paar dagen langs de kustlijn te toeren. Tas achterop gebonden gebonden, pothelmpje op onze kop een gaan met dat ding. Dat waren de 3 leukste dagen die ik in een lange tijd had mee gemaakt, wat een lol je al met een 250cc scooter kan hebben. Scheurent over bergweggetjes kreeg ik echt door dat ik een ervaring mis door motorloos door het leven te gaan. Voor mijn laatste verjaardag kreeg ik een try-the-bike cadeau van vrienden en tja, nu moest en zou ik motorrijden ook. De obsessie verschoof langzaam maar zeker van vierwielers naar tweewielers.

Nu enkele maanden later ben ik de magische 'A' rijker op mijn roze pasje en dus aan het uitkijken naar het ophalen van mijn eerste motor! Na allerlei motoren te hebben overwogen is het uiteindelijk een Yamaha TDM 850 van '95 geworden. Een grijs/rode met wat lichte aanpassingen. Als ik 'm heb opgehaald zal ik uiteraard een paar fototjes delen.

:t Oprecht een leuk forum dit trouwens!
 
:W Reesert
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Goeie keus Reesert! ( Racert?)
Mag ik nog even dit forum pluggen? www.tdm-trx-tracer.nl
In April hebben we een leuke en gezellige kennismakingsrit onder Utrecht!
Je bent van harte uitgenodigd.
 
Welkom! We willen je TDM natuurlijk wel ff zien hé! :)
Als je meedoet aan een van onze machtig mooie spelletjes dan heb je meteen een reden om veel foto's van de machine te maken. ;)
 
Goeie keus Reesert! ( Racert?)
Mag ik nog even dit forum pluggen? www.tdm-trx-tracer.nl
In April hebben we een leuke en gezellige kennismakingsrit onder Utrecht!
Je bent van harte uitgenodigd.
Thanks! Graag zelfs, ga ik me uiteraard ook bij aanmelden. Leuk die kennismakingsrit, met zo'n thuiswedstrijd kan ik niet afwezig zijn.

Welkom! We willen je TDM natuurlijk wel ff zien hé! :)
Als je meedoet aan een van onze machtig mooie spelletjes dan heb je meteen een reden om veel foto's van de machine te maken. ;)
Dankjewel! Ziet er inderdaad machtig mooi uit. Een goed excuus voor extra veel ritjes *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan