Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net 0 dagen aangemeld, volgens mij is ie reclame aan het maken..
Ik was websites aan het zoeken over motoren, en ik heb deze forum gevonden en die andere site. Zij verkopen blijkbaar motoraanhangers, en het lijkt mij wel handig voor degene die er wel iets aan heb! Ik heb tot vandaag allen maar aanhangers kunnen vinden op 2wielen, en dus rijje ermee geen motor meer!
/www.h-schuring.nl/aanhangers_1.htm

Ga je niet op vakantie met je motor dan? Hoe doe je met je bagages voor 4 weeken?

Voor alle duidelijkheid, ik do niet aan camping vakantie !! ik ben wel motorrijder, maar op vakantie..... op een camping.... waar je alles zelf maar doen !!! dat noem ik geen vakantie !!! Het hele jaar ben je thuis met je was, je vat...etc, op vakantie doe ik lekker niets, daar zijn de vakantie toch voor !! of niet soms? allen maar genieten van de omgeving, van het motorrijden.... alles wat je maar kan bedenken..... behalve.... WERKEN !

Voor alle duidelijkheid, ik do niet aan camping vakantie !! ik ben wel motorrijder, maar op vakantie..... op een camping.... waar je alles zelf maar doen !!! dat noem ik geen vakantie !!! Het hele jaar ben je thuis met je was, je vat...etc, op vakantie doe ik lekker niets, daar zijn de vakantie toch voor !! of niet soms? allen maar genieten van de omgeving, van het motorrijden.... alles wat je maar kan bedenken..... behalve.... WERKEN !
Ik ben net op je site geweest...cool! vooral je Bike. Das pas een echte BMW.
Ik neem eigenlijk heel veel kleding mee, meedere motorpaken, laarzen e.d. een CDSpeler + cd\'s.... allen maar troep dus, dat zie je zelf wel!