• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Nieuwe site met motoraccessoires

Erick020

Rookie
Lid geworden
17 jan 2003
Waarderingsscore
0
Ik heb een nieuwe website gevonden :

Laatst bewerkt:
Het kan aan mij liggen maar ik zie alleen maar vreemde aanhangertjes.....

Het lijkt meer op een spacy-add-on voor scooters dan een motor-onderdelen site.

Net 0 dagen aangemeld, volgens mij is ie reclame aan het maken..

Net 0 dagen aangemeld, volgens mij is ie reclame aan het maken..

Tja, ik vraag niet snel om een slotje, maar hij heeft zich vandaag aangemeld en begint gelijk met onzinreclame voor een aanhangertje waar mijn katten nog niet eens in passen.....

**droom modus aan**
Aanhangertje achter de R1, katten erin met kleine blauwe helmpjes en racepakjes....whhhhaaahhhahahahahhhhhahaaaaaaaaaa
**droom modus uit**

Ik was websites aan het zoeken over motoren, en ik heb deze forum gevonden en die andere site. Zij verkopen blijkbaar motoraanhangers, en het lijkt mij wel handig voor degene die er wel iets aan heb! Ik heb tot vandaag allen maar aanhangers kunnen vinden op 2wielen, en dus rijje ermee geen motor meer!

idd misschien is een slotje vereist, tenzij de topicstarter zich even verduidelijkt waarom die site zo gaaf moet zijn.

erik was me al voor,.........maar jongen, die dingen zijn toch spuuug lelijk, ook al hebben die maar 1 wiel, je zal er nog niet gauw iemand mee zien rijden denkt moi

Ik was websites aan het zoeken over motoren, en ik heb deze forum gevonden en die andere site. Zij verkopen blijkbaar motoraanhangers, en het lijkt mij wel handig voor degene die er wel iets aan heb! Ik heb tot vandaag allen maar aanhangers kunnen vinden op 2wielen, en dus rijje ermee geen motor meer!

Nou ok bedankt voor de tip....

zijn nog 10 x zo lelijk ja, maar er kan ook 10x meer in!!!!!

Als ik dan toch zo laag zou gaan, dan maar voor de volle 100% met als bijkomend +punt veel meer ruimte

Daar heb je wel gelijk in... maar voor mij is 110 liters, of 200 echt genoeg, en gezien de afmetingen, ik kan dus lange dingen ermer vervoeren (voor de vakantie en zo...).

Ik heb er bewust voor gekozen om motor te gaan rijden en niet een vrachtwagen, dus geen karretje bij mij erachter :+

Ik heb het vorig jaar gedaan, met een zwaar rugzak en 2 koffers (in totaal ± 150L), en na een paar 100kms was ik echt kapot! vooral mijn rug!

Ga je niet op vakantie met je motor dan? Hoe doe je met je bagages voor 4 weeken?

Hallo,... MOTOR RIJDER,.. niet CAMPEERWAGEN TOERIST...

gewoon je tv thuislaten.... ;)

Al vaker 2 of 3 weken met de motor weggeweest, helemaal niks aan de hand,..
Ook wel eens voor 1 maand met de rugzak zonder motor op vakantie geweest en geloof me daar gaat veel minder in, dan ik op mijn motor krijg geladen,..

Enigste reden waarom je ook maar iets achter je motor mag hangen, is zo\'n mobiele bier tap voor festival. :+

Overigens geloog ik er niks van dat jij niet iets met deze site te maken heb.. O-)

Ga je niet op vakantie met je motor dan? Hoe doe je met je bagages voor 4 weeken?

1 tandenborstel
2 onderbroeken
2 t-shirts
1 korte broek

Is nog lang geen 150 liter toch? Dus zoals Boefje zegt: gewoon goed selecteren wat je nodig hebt en de rest thuis laten :)

Voor alle duidelijkheid, ik do niet aan camping vakantie !! ik ben wel motorrijder, maar op vakantie..... op een camping.... waar je alles zelf maar doen !!! dat noem ik geen vakantie !!! Het hele jaar ben je thuis met je was, je vat...etc, op vakantie doe ik lekker niets, daar zijn de vakantie toch voor !! of niet soms? allen maar genieten van de omgeving, van het motorrijden.... alles wat je maar kan bedenken..... behalve.... WERKEN !

Voor alle duidelijkheid, ik do niet aan camping vakantie !! ik ben wel motorrijder, maar op vakantie..... op een camping.... waar je alles zelf maar doen !!! dat noem ik geen vakantie !!! Het hele jaar ben je thuis met je was, je vat...etc, op vakantie doe ik lekker niets, daar zijn de vakantie toch voor !! of niet soms? allen maar genieten van de omgeving, van het motorrijden.... alles wat je maar kan bedenken..... behalve.... WERKEN !

Scheelt al weer, hoef je ook geen kookspullen mee te nemen. En geen tent en geen slaapzak en geen luchtbed/matje :+

Nou ben ik wel benieuwd wat er in die 150 liter ging... :P

Maakt niet uit joh, maakte een vergelijking met camper, omdat die idioten van alles mee slepen,. moet ik altijd om lachen... :+

Zelf heb ik vaak wel een tentje mee, en een luchtbed,.. (rolletje achterop), zijtassen en een tanktas... enigste luxe is een klein pompje die ik op mijn accu kan aansluiten om mijn luchtbed op te pompen.. Kijk wel waar ik strand, of het een tent of hotel wordt...

Je moet eens naar camping daytona bijv. gaan in luxemburg, gezellig en alleen maar motor rijders en een leuk gebied om te rijden,.. toch ook wel leuk,.. (en zo zijn er 1000\'en)

Ik ben net op je site geweest...cool! vooral je Bike. Das pas een echte BMW.

Ik neem eigenlijk heel veel kleding mee, meedere motorpaken, laarzen e.d. een CDSpeler + cd\'s.... allen maar troep dus, dat zie je zelf wel!

je hebt gelijk Boefje... ik vind het zo\'n onzien om zoveel troep mee te sjouen op vakantie... mijn buurman heeft een camper.... nou je weet niet wat je ziet ! echt waar.... als hij (met zijn gezinnetje) op vakantie ga, denk ik altijd dat hij aan het verhuizen is !!

Ik ben net op je site geweest...cool! vooral je Bike. Das pas een echte BMW.

Ik neem eigenlijk heel veel kleding mee, meedere motorpaken, laarzen e.d. een CDSpeler + cd\'s.... allen maar troep dus, dat zie je zelf wel!

Ah vandaar dus. Dan zit je al snel vol ja.

Ralfie, die normaal ook met een camper op vakantie gaat :P

Terug
Bovenaan Onderaan