2 CT zou ik laten liggen ivm het smeren dat ze gaan doen als ze te warm worden.
Maar slechte banden zijn er inprincipe niet meer.
Met elke normale straatband kan je gewoon het circuit mee op.
Wanneer je echt snelle ronden gaat rijden zou je naar banden moeten gaan zoeken die er meer geschikt voor zijn.
70 hoogte is een vrij gave voor. Band is dan wat ronder van vorm. (Volgens mopedreifen)
Rij zelf met de Michelin Power RS tegenwoordig (op de daytona dan he, ja lees nog mee), zijn na een ronde op temperatuur.
De Pirelli Diablo Rosso doen er langer over om op temperatuur te komen dus zonder bandenwarmers worden die afgeraden voor circuitgebruik.
Dat zijn behoorlijk snelle tijden
SV is lichter dus kan je hogere bochten snelheden halen.
Dan zou ik geen 2CT doen.
2CT is zelfde band als de MPP maar dan met een hardere midden compount.2CT's zijn daar toch juist voor gemaakt zou je verwachten, op de michelin site maken ze er juist reclame mee dat het de eerste band is die iets van 50.4 ° hoek kon.
We zullen de eerste dag toch voorzichtig aan doen en rustig aankijken.
Anders de michelin RS eens proberen.
Niemand een originele achterspatbord liggen van een sv 2004> ?
kijk morgen even voor je. volgens mij slingert deze nog ergens in de garage rond. je bedoelt de taartschep waar de kentekenplaat op vast zit toch?
@mick85 taartschep er al op?
Ha oud "S"-collega's!
Hierbij mijn "N" in de verkoop...
En waarom dacht je dat het een goed idee was in een topic dat niet over de "N" gaat niet alleen je verkoop link te spammen ( dat snap ik nog ) maar ook nog eens 15 foto's er bij aan te hangen?
@mick85 taartschep er al op?
Jep gemonteerd, moet alleen de knippers nog een beetje recht hangen,
Hebben jullie trouwens ook dat de eerste 3 leds van je achterlicht mee knipperen met het knipperlicht?[afbeelding]
Jep gemonteerd, moet alleen de knippers nog een beetje recht hangen,
Hebben jullie trouwens ook dat de eerste 3 leds van je achterlicht mee knipperen met het knipperlicht?[afbeelding]