- 26 feb 2009
- 30.184
- 104.554
- Onderwerp starter
-
- #2.176
't Was niet de bedoeling om het er in dit topic over te hebben, maar aangezien er toch al duplicatie is. Het gaat een kortere route worden, zie het naked SV topic.Yep; erin gezet.
ik ga er denk ik niet heen... De route met 200km is echt te lang en dan ook nog van Den Haag naar Barneveld in mijn geval.. vorig weekend "even" rondje wezen doen van 9 tot half 5 en daar was mijn rug helemaal niet blij mee..
Ik kijk nog wel even..
Misschien als het echt knap weer is dat ik een halve dag mee rijd tot lunch ofzo..
Tja....'t Was niet de bedoeling om het er in dit topic over te hebben
Een ramp is het nou ook weer niet ...Tja....
Hoi allen!
Mijn broer is op zoek naar een nieuwe (voor hem) A2 motor aangezien de oude zo goed als total loss is.
Tijdens het zoeken zijn we een Suzuki SV650SA uit 2007 tegengekomen die bij een dealer staat. Deze staat nu nog op vol vermogen.
Ik meende dat de SV ook een Type-II goedkeuring heeft voor 25kW, hoe zit het hier precies mee? Kan de dealer hem 25kW maken en dit op het kenteken laten wijzigen en wat zijn de kosten hiervoor?
Over 1 jaar mag mijn broer afrijden op vol vermogen, is het dan mogelijk om de SV weer op vol vermogen te laten zetten bij de dealer (ook op kenteken). Enig idee wat dit dan zal kosten?
Mvg!
Ik zal het ook maar even hier posten aangezien hier de SV650 kenners zitten.
Ik zal het ook maar even hier posten aangezien hier de SV650 kenners zitten.
Dankje! Gaat dan hoogstwaarschijnlijk buiten het budget vallen helaas. Tenzij iemand een 25kW kastje heeft voor weinig.
2007 model ECU's zijn idd echt super moeilijk te vinden.
We zijn een zeer mooi 2007 model met abs tegen gekomen voor niet gek veel geld vandaar..
https/www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-suzuki/m1211639019-suzuki-sv650-25kw-cdi-2003-2009.html?c=41936c63dca7e4aa95f615ded8c6710e&previousPage=lr&pos=4
Te koop: 25KW CDI voor een suzuki sv650 S/N 2003 tot en met 2009
Na het ingaan van mijn zware rijbewijs is deze 25kw CDI (of ECU) overbodig. Deze CDI werkt in alle SV's (naked en S model) van 2003 tot 2009. Bij mij zat hij in een 2006 S model.
De CDI is makkelijk zelf in te bouwen, plug and play. Onder je zadel naast je accu zit de vol vermogen CDI, die trek je eruit en de 25KW CDI steek je er in, dat is alles.
Als je dat hebt gedaan kan je je papieren per post naar de RDW sturen met het bericht hem op 25KW te zetten. Binnen een week heb je je papieren weer terug en is alles in orde.
Jammer, dan heeft Solis560 er niets aan. Beschrijving bij de advertentie niet OK dus ..Dat is geen cdi voor 2007 tm 09 deze zijn namelijk anders en met dubbele stekker deze gaat niet passen, denk dat de geen van de advertentie zijn huiswerk niet goed heeft gedaan.
Nop. Ik ben zo aardig geweest hem daar even op te wijzen
Vandaag de SV opgehaald en meteen weer weggebracht om het 25kW setje te installeren (en nieuwe bandjes). Ervaringen met Angel ST's?
Waarschijnlijk is die dinsdag of woensdag klaar en mag die officieel mee naar huis.
[afbeelding]
Ik ben best wel jaloers nu...
Mooi ding hoor.
Heb echt een super kroonplaat van Tyga besteld past deze niet, blijken ze een Gen1 kroonplaat te maken en ze wisten zelf ook niet dat de Gen2 anders is ze hebben daar dus ook een magazijn vol Gen1 kroonplaten die ze niet kunnen verkopen aan alle SV's eigenaren.
[afbeelding]
deze is het maar past dus alleen op een GEn1 SV, ik baal wel weken op moeten wachten invoerrechten en dan dit pfff nu met tyga aan de mail wat te doen, ze erkennen al dat het hun fout is want ze wisten het zelf dus ook niet eens.
Wat is er zo anders aan dan? Niets wat bijgewerkt kan worden?