Nieuwe verdrietige member

David0ffski

Rookie
13 dec 2021
3
4
Beste MF-ers,

Na de zomer heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Dat motorrijbewijs (A) gaat er komen en zsm!
Binnen 5 weken alles afgerond en vol enthousiasme op zoek naar mijn droommotor.
Mijn oog is uiteindelijk gevallen op een KTM Duke 790 (2019). Wat een beauty om te zien en nog leuker om op te rijden.

Nadat ik de motor op 4 december opgehaald had bij de vorige eigenaar is tot mijn grote verdriet de motor in de nacht van 8-9 december al gestolen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen door misschien extra oplettend te zijn naar een zwarte Duke 790, kenteken 89-MK-XN. De motor is gestolen in Voorburg, naast Den Haag.
Ik heb alvast een marktplaats alert aangemaakt als een vergelijkbare motor wordt aangeboden.

De motor was goed verzekerd, maar zoals jullie misschien weten zijn verzekeraars doorgaans niet happig om te betalen en al helemaal niet binnen 5 dagen van afsluiten van de polis. Hij stond nota bene met een ABUS kettingslot aan een grondanker met een hoes er overheen.

Alvast ontzettend bedankt en hopelijk kan ik mijzelf en jullie verblijden met positief motornieuws in de nabije toekomst.
Groet,

David
KTM.jpeg
 
@Duderuud , deze mag in het gestolen topic :/

Welkom David :W. Lekkere binnenkomer zo, allemachtig. Heb je al wat rondjes door je buurt gelopen? Je hoort wel eens verhalen dat een motor in de bosjes wordt geduwd om deze op een later moment op te halen (al zijn we alweer 4-5 dagen verder).

Hoop dat je de liefde voor het motorrijden niet direct verloren bent.
 
Het is verschrikkelijk dat het moet , maar je moet je keuze van motor ook laten bepalen door de diefstal gevoeligheid .
Ze kunnen nergens vanaf blijven tegenwoordig.
hopelijk hoef je niet te lang zonder te zitten ...sterkte
 
Binnen vijf weken je motorrijbewijs halen is een bijzondere prestatie. Alleen al de afspraak bij het CBR duurt voor de meeste mensen duidelijk langer. Gefeliciteerd!
Binnen vijf dagen je motor weer kwijt is echt enorm balen. Laten we inderdaad hopen op snel mooi motornieuws van je.

In ieder geval welkom!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het warme onthaal.

@Kreun; Dankjewel. Met dank aan mijn rijschool Gül voor de praktijklessen en examens. Voor de theorie ben ik speciaal naar Hoogenveen gereden vanuit Voorbrug (2+ u enkele reis) maar wel in 1x geslaagd!

@BadBert; het meest opvallende is de stickerset die erop zit. Deze is niet van KTM zelf maar van hun gesponsorde stuntrijder Rok Bagoros. Daarnaast heb ik er zelf 2 bar-end mirrors op gezet, die zijn van KTM Powerparts. Zie de bijgevoegde foto.
Ik heb expres geen foto's van de fiets gemaakt omdat me al afgeraden was om dergelijke mooie dingen niet op socials te delen omdat het mensen nog wel eens op ideeën kan brengen.

Fingers crossed voor de verzekering en dan maar eens overwegen of een motor op dit adres voor herhaling vatbaar is :-(
 
Er is natuurlijk wel een euhm motor 'vereniging' die zich specifiek op deze motoren richt.
(misschien juist wel met afwijkende stickers..??)
Ik weet niet of je daar connecties hebt en of het wat zou uithalen om daar navraag te doen.
Of op zen minst in de gaten houden evt via social media groepen.
 
Wat ontzettend balen zeg! Dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven... Ik hoop dat de verzekering snel uitkeert. Verder welkom op het forum!
Ik heb ook mijn theorie gehaald in Hoogeveen, omdat ik daar toen werkte.
 
Ik meen dat die club brag n boost heet.
Maar pin me er niet op vast. Ik las er pas over toen ik op dit forum ging mee lezen.
Die rijden voornamelijk KTM.
Misschien hebben die het juist gemunt op een motor met niet standaard stickers.
 
Ik meen dat die club brag n boost heet.
Maar pin me er niet op vast. Ik las er pas over toen ik op dit forum ging mee lezen.
Die rijden voornamelijk KTM.
Misschien hebben die het juist gemunt op een motor met niet standaard stickers.
Ik snap je niet helemaal... Wat wil je nu precies zeggen? Dat ze zijn motor hebben, dat hij ze moet vragen uit te kijken naar zijn motor, of??
Niet iedere motorclub zijn criminelen he |(
 
Ik snap je niet helemaal... Wat wil je nu precies zeggen? Dat ze zijn motor hebben, dat hij ze moet vragen uit te kijken naar zijn motor, of??
Niet iedere motorclub zijn criminelen he |(
Uitkijken ja, informeren. Misschien hebben die de motor ergens voorbij zien komen omdat ze voornamelijk KTM rijden en thuis zijn in die wereld.
Niet omdat ze per definitie criminelen zouden zijn ... :?🤷‍♀️

Edit:
Ik zie inderdaad mijn ongelukkige woordkeus. Iets met vroeg opstaan.. 8)7
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daarom plan ik zo min mogelijk. Heb je ook minder gestress en teleurstellingen. :+
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het warme onthaal.

@Kreun; Dankjewel. Met dank aan mijn rijschool Gül voor de praktijklessen en examens. Voor de theorie ben ik speciaal naar Hoogenveen gereden vanuit Voorbrug (2+ u enkele reis) maar wel in 1x geslaagd!

@BadBert; het meest opvallende is de stickerset die erop zit. Deze is niet van KTM zelf maar van hun gesponsorde stuntrijder Rok Bagoros. Daarnaast heb ik er zelf 2 bar-end mirrors op gezet, die zijn van KTM Powerparts. Zie de bijgevoegde foto.
Ik heb expres geen foto's van de fiets gemaakt omdat me al afgeraden was om dergelijke mooie dingen niet op socials te delen omdat het mensen nog wel eens op ideeën kan brengen.

Fingers crossed voor de verzekering en dan maar eens overwegen of een motor op dit adres voor herhaling vatbaar is :-(
Klote man,maar wat je laatste opmerking betreft,mocht je een andere motor kopen,zorg er dan voor dat deze elders
komt te staan,want het "gilde" is er niet vies van nog een keer op dezelfde plek iets te ontvreemden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan