nieuwelingtje

ook welkom van mij!
full

21 en nu al snel; als dat maar goed komt ;)
 
Jeetje...wat een warm onthaal *D Dat rij plezier zal wel lukken, hoop er 9 mei met de Mega Meeting bij te zijn, lijkt me kicken 8-)
 
t worden r trouwens wel steeds meer, tenminste, in mijn omgeving..

btw: welkom loesje, alhoewel jij hier langer bent dan ik.

full
 
Laatst bewerkt:
ben je dan al eens eerder onderuit gegaan? zielig!
doe je wel een beetje voorzichtig!! er rijden al zo wienig meiden rond! ;)

beetje late reactie...maar toch..
Ik ben op een les motor onderuit gegaan...jawel |( In een bocht rechtsom op een oefenterrein schuurde ik met een steppie over de grond die in een scheur in het wegdek bleef haken. Maar goed dat ik een leren broek aan had...die slappe broeken van de rijschool stellen niets voor.
De aankoop van m'n kawa ging trouwens op het aller laatste moment niet door '( '( '( Kreeg het advies om het niet te doen...
 
dat was dan een harde leerschool! en wat jammer dat de koop niet door is gegaan, maar ja,er komen er vast nog heel veel binnen handbereik!! succes dan maar en kom je 9 mei ook? grtjs!
 
:? je had topch al een GPZ :? of volg ik ff wat fout ?

Ik was iets te overmoedig...de koop was vrijwel zeker dus ging er van uit dat ie binnen 2 dagen voor m'n deur zou staan. Niet dus |( Ik was ietsje te impulsief, toen een vriend van me ging kijken ontdekte hij behoorlijk wat onderhoudskosten, die ik niet vond afwegen tegen de prijs die ik er voor moest betalen (student hé..) Dus vandaar...en daarnaast moet ik dus nog afrijden...om nou een impulsieve aankoop te doen, zonder rijbewijs.... :?
 
dat was dan een harde leerschool! en wat jammer dat de koop niet door is gegaan, maar ja,er komen er vast nog heel veel binnen handbereik!! succes dan maar en kom je 9 mei ook? grtjs!

Jaaaa als ik het allemaal red ben ik er zeker bij!!! Lijkt me heel gaaf. Heb op het topic 'vertrek uit Utrecht' al gecheckt of het ok is als ik het een paar daagjes van te voren pas zeg.
Ik heb weer een paar leuke GPZ-jes op het oog, die ik in de gaten hou :P .....
 
Welkom medestudent veiligheidskunde! :P (kom je niet vaak tegen, haha)

Ook veiligheidskunde ha das grappig!! Zeker niet onder de motorrijders *D *D
Hoeveelste jaars ben je?
In Deventer hé? Als ik het me goed herinner richten die zich vooral op de Technische kant van veiligheid, of was dat nou Enschede?? :? Oeps..ik weet het ff niet meer...
Maar toch leuk!!
 
ik weet niet of het al gezecht was hoor, maar wist je dat elke vrouw die zich aanmeld verplicht een foto van haarzelf moet posten? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan