NijmegenTopic 26: The Big Bang Block Theory

Status
Niet open voor verdere reacties.
Peter, Kees, Richard en Erwin?

Vandaag en of morgen ritje doen??

XL ploft lekker nu de uitlaat half open is :+

De tijdelijke oplossing van de verkoper was erg tijdelijk... :+

Misschien dat ik morgenmiddag even kan crossen en anders zondag :Y :]
 
Misschien dat ik morgenmiddag even kan crossen en anders zondag :Y :]

Gaan we toch met zijn allen morgenmiddag, he peter waar is die foto gemaakt waar jij in het zand knalt in de OP, ziet er leuk uit, stukje langs het oude spoor rixhting kranenburg is ook leuk toch. :]
 
:W vanuit wijchen op het werk...

op standje pro actief :')

zometeen maar eens een echte pot pure teer zetten om de maag wakker te maken, en voor te bereiden op een avond alcohol nuttigen in nijmegen *O*
 
Gaan we toch met zijn allen morgenmiddag, he peter waar is die foto gemaakt waar jij in het zand knalt in de OP, ziet er leuk uit, stukje langs het oude spoor rixhting kranenburg is ook leuk toch. :]

Wat mij betreft ok, morgenmiddag.

Die foto is ergens langs de Maas gemaakt, hemelsbreed tussen Mook en Plasmolen. Hier ligt een mooi strandje verborgen waar Blue_eyes en ik toen overheen gereden zijn. We kregen best rare blikken van de mensen die daar op het strand lagen.

Hoe zou dat nou toch komen? :] _O-
 
Wat mij betreft ok, morgenmiddag.

Die foto is ergens langs de Maas gemaakt, hemelsbreed tussen Mook en Plasmolen. Hier ligt een mooi strandje verborgen waar Blue_eyes en ik toen overheen gereden zijn. We kregen best rare blikken van de mensen die daar op het strand lagen.

Hoe zou dat nou toch komen? :] _O-

blue_eyes in badkleding op de trikker? :+
 
Hallo :W

Zo ik heb de motor klaar staan voor morgen OTR.
Wat zijn nou precies de plannen voor morgen?

Zoals ik het nu een beetje lees allemaal is het dus om 14:00
En gaan we rijden omgeving Malden Mook Groesland stukje Berg en dal en weet ik het allemal.
Waar spreken we af?

Tankstation Groesbeek?

Ik hoor het wel
 
Hallo :W

Zo ik heb de motor klaar staan voor morgen OTR.
Wat zijn nou precies de plannen voor morgen?

Zoals ik het nu een beetje lees allemaal is het dus om 14:00
En gaan we rijden omgeving Malden Mook Groesland stukje Berg en dal en weet ik het allemal.
Waar spreken we af?

Tankstation Groesbeek?

Ik hoor het wel


Wat mij betreft ok, maar bij mij verzamelen vind ik ook prima.
 
Wat mij betreft ok, maar bij mij verzamelen vind ik ook prima.

He Peter mij oke, maar ik kan echt pas na 1400uur , zal misschien wel rond 1500uur zijn dat ik pas bij jou kan zijn dan, laat maar horen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft ok, maar bij mij verzamelen vind ik ook prima.

Is ook goed.
Gaan we dan na dat plekje waar jij hebt gereden met die trappen ?

P.s met wie kan ik mee rijden na Peter want ik weet niet waar zijn huis woont ;)
 
He Peter mij oke, maar ik kan echt pas na 1400uur , zal misschien wel rond 1500uur zijn dat ik pas bij kan zijn dan, laat maar horen. ;)

Ik moet morgenochtend ook nog weg en verwacht rond 12:00u - 13:00u terug te zijn. Dan zal ik me hier ook even melden om het verder af te spreken.
 
Is ook goed.
Gaan we dan na dat plekje waar jij hebt gereden met die trappen ?

P.s met wie kan ik mee rijden na Peter want ik weet niet waar zijn huis woont ;)

Die trap is op zich leuk om te doen, maar niet midden op de dag. Vind het idee om het spoor te volgen wel ok. En mijn adres heb ik je recentelijk gestuurd via pm.
 
@R-twin

Is het een optie om vroeg te gaan ?
Rond een uur of 10:00 ?
Tot een uurtje of 12:00 / 13:00 ?
 
Is ook goed.
Gaan we dan na dat plekje waar jij hebt gereden met die trappen ?

P.s met wie kan ik mee rijden na Peter want ik weet niet waar zijn huis woont ;)

Ik kan pas een tijd afspreken als ik weet hoelaat ik hier weg kan , maar 1430uur zou misschien bij de anac kunnen, maar hou het MFN wel in de gaten.
@ Peter geef me alleen even je huisnr nog de rest weet ik nog te vinden, ( anders sta ik bij iemand anders de tuin om te ploegen) :9
 
Laatst bewerkt:
Ok is goed.

Dus rond 14:30 bij de Anac. ( ik ben er wel iets eerder denk ik )
Dan rijden we na Peter en gaan we OTR rijden .
Goed plan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan