NijmegenTopic 26: The Big Bang Block Theory

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis een rondje nijmegen malden geworden, met de fiets :p je moet wat als je maar 1 motor hebt staan :+ zon vrijmarkt is toch nix voor mij, wat een meuk allemaal zeg! Zag nog wel een joe bar comic bij een standje. nu ff lekker chinezen en dan richting huis. Heb geen van jullie gespot...
 
Ja en nee.... Ben er nu achtergekomen dat het UWV de meest grote randdebielenorganisatie is die alleen maar foutieve informatie geeft. De Duitse evenknie van het UWV, heb ik niets dan lof over. De teamleider van de widerspruchstelle heeft mijn zaak zelfs voorgelegd aan de juridische afdeling om te zien of er naar Duits recht nog een mogelIjkheid was om mijn uitkering met terugwerkende kracht uit te betalen.

Door de foutieve informatie van het UWV loop ik dus nu ongewild een uitkering van zo'n € 7100 mis en iemand gaat daarvoor opdraaien en ik vermoed het UWV
 
Ja en nee.... Ben er nu achtergekomen dat het UWV de meest grote randdebielenorganisatie is die alleen maar foutieve informatie geeft. De Duitse evenknie van het UWV, heb ik niets dan lof over. De teamleider van de widerspruchstelle heeft mijn zaak zelfs voorgelegd aan de juridische afdeling om te zien of er naar Duits recht nog een mogelIjkheid was om mijn uitkering met terugwerkende kracht uit te betalen.

Door de foutieve informatie van het UWV loop ik dus nu ongewild een uitkering van zo'n € 7100 mis en iemand gaat daarvoor opdraaien en ik vermoed het UWV

Ai, dus je krijgt nu geen centjes van de Bondsrepubliek?

Dus kun je weer achter de UWV aan? Pffffffff, wat een kut gedoe en een moeite voor een fokking uitkering. Maar goed 7k is natuurlijk wel een bak geld!
 
Ik heb gelukkig mijn frustratie achter me kunnen laten over die hele toestand en een heerlijke rit terug kunnen doen door het landelijke gebied van Essen naar Nijmegen.

Morgen maar weer eens met het UWV gaan bellen en kijken wat de te melden hebben; ga lekker rustig blijven anders staan ze me niet eens te woord en hoe dan ook ga ik mijn uitkering krijgen.
 
Ik heb gelukkig mijn frustratie achter me kunnen laten over die hele toestand en een heerlijke rit terug kunnen doen door het landelijke gebied van Essen naar Nijmegen.

Morgen maar weer eens met het UWV gaan bellen en kijken wat de te melden hebben; ga lekker rustig blijven anders staan ze me niet eens te woord en hoe dan ook ga ik mijn uitkering krijgen.

Ja het weer was er iig wel naar! Heb gvd zitten zweten op de SV, die gewoon kut liep naarmate ik het gas lostrok :/ Maar goed dat gaat wel opgelost worden.

Morgen idd maar bellen dan met die lullo's :X
 
Ja het weer was er iig wel naar! Heb gvd zitten zweten op de SV, die gewoon kut liep naarmate ik het gas lostrok :/ Maar goed dat gaat wel opgelost worden.

Morgen idd maar bellen dan met die lullo's :X

Had in Essen veel filerijden door de stad; Jezus wat was dat heet toen de YZF begin te koelen... Kreeg alle warmte zo over me heen

Heb trouwens op de terugreis wel hele leuke stukken gereden die ik binnenkort nog eens ga doen. Neem ik meteen mijn zwembroek mee; allemaal zwemtebieden
 
Had in Essen veel filerijden door de stad; Jezus wat was dat heet toen de YZF begin te koelen... Kreeg alle warmte zo over me heen

Heb trouwens op de terugreis wel hele leuke stukken gereden die ik binnenkort nog eens ga doen. Neem ik meteen mijn zwembroek mee; allemaal zwemtebieden

lekker gevoel is dat he!

ik ken het helaas, en mijn frame neemt ook nog eens een hoop op :')


maarr vandaag wel de bougies gewisseld (wat een kutklus :') )

maar nu wel stukken strakker draaien, en niet meer die doffe ploffen uit de uitlaat als er iets niet goed vonkt.
 
vreemde advertensie ...
net binnen .. en nu al verkopen.... nog geen meter mee gereden

Marc uit Rhoon - Advertenties op Marktplaats.nl

of gekocht en dan je vrouw aantreffen met de buurman in je nest.......dan heb je wel effe wat anders aan je kop en waarschijnlijk ook pijn in je portemonnaie. vinnut trouwens een lelijk ding en zou me echt drie keer achter me oor krabben om voor zoiets 20k neer te leggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan