NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan er nog mensen naar de mega meeting volgende week ? Zo ja waar verzamelen en hoe laat

Verzamelen bij de Mac in Arnhem gelredome. Dan komt de groep van Doetinchem, Arnhem, weer samen met die van Nijmegen.

Als het droog is natuurlijk

Ik ga als het goed is met een groepje vrienden daarheen. mits het goed weer is.
Dus als iemand nog suggesties heeft om in nijmegen te verzamelen voordat we naar de mac bij het gelderdome gaan, laat het maar horen ;)
 
Voor degene die wel willen doetichem is rond 10 uur bij mac gelderdome om tegen 10.30 naar veenendaal te gaan misschien kunnen we voor die tijd verzamelen bij de waalkade .VOOR de mensen die mee willen
 
Voor degene die wel willen doetichem is rond 10 uur bij mac gelderdome om tegen 10.30 naar veenendaal te gaan misschien kunnen we voor die tijd verzamelen bij de waalkade .VOOR de mensen die mee willen


_O- _O- _O-

Zoooooooooooo kansloos dit..... _O- _O- _O-
 
_O- _O- _O-

Zoooooooooooo kansloos dit..... _O- _O- _O-

"Hej, kijk mij eens een vette supersport hebben, die van mij gaat heul heul heul hard!"
"Kijk hem daar met maar 250cc... BOEHHHHH!"

Maar tegelijk aankomen lukt al niet :')
 
Laatst bewerkt:
Zo, na jaaaaren motorscooter gereden te hebben, en zelfs een periode alleen maar scooters gehad te hebben, ben ik nu over op alleen motoren, vorige week de majesty verkocht, vandaag mn nieuwe woon/werk sletje opgehaald, een yamaha diversion f, het regent, dus maar ff een internetplaatje:

[afbeelding]


Mooi ding, veel plezier ermee :)
 
Go Michael, Gooooooooooooo! :] :}
 
Laatst bewerkt:
FF een klein voorproefje:

coast to coast across the french and spanish pyrenees

De atlantische oceaan

VO3Qxo.jpg


De geweldige bergen

67lprI.jpg



De Middellandse Zee
A73KtP.jpg
 
Iemand hier die een Buel heeft?? zwarte met rode wheel striping als ik het goed had.
kwam er vanmiddag een tegen bij CBR/ANAC. Werd volgens mij ook gevolgd door een honda.
 
.......... zo oud ben jij toch nog niet Peter? :+

Mooi tripje door de Pyreneeën! :] :Y :)

Ben zelf naar het jubileumtreffen van de MZclub in Reek geweest.
Boeltje erop geknupt en met de oudste zoon een nachtje gekampeerd.
Lekker biertje gedronken, fijn gekletst bij het kampvuur en genoten van een Nijmeegse band die Stones nummers speelde })

Tentje hangt in de tuin te drogen, zal onderhand wel bijna droog zijn met dit mooie weer.
Natuurlijk lezen jullie dit vanavond pas want ik verwacht dat iedereen nu wel op de motor zit ;)
 
Met nog twee races voor de boeg heeft Michael van der Mark, zonet op Circuito de Jerez, de Supersport-wereldtitel in de wacht gesleept. Dankzij een crash van Cluzel en de overwinning van Van der Mark heeft Michael de wereldtitel veilig gesteld. Het was een zinderende race waarin Cluzel echt alles op alles zette om Van der Mark van de wereldtitel te houden.

Ronde na ronde was het stuivertje wisselen, waarbij Van der Mark en Cluzel vooral vechtten om de tweede en derde plek. Natuurlijk had Michael in de trainingen en kwalificaties al laten zien veruit de snelste man te zijn, en in ronde 12 deelde hij nog een mentale tik uit aan Cluzel door 'm langszij te rijden en 'm even recht in de ogen aan te kijken.

In ronde 13 stootte Michael Marino van de koppositie, en toen begon het stuivertje wisselen met Marino. Cluzel bleef op de derde positie hangen en kwam in ronde 16 Michael zelfs weer voorbij, terwijl Marino op kop reed. In ronde 17 leken de kansen van Van der Mark zelfs weer even verspeeld, toen hij langere tijd op de derde positie reed. Maar met nog twee ronden te gaan leek het er plots op dat Cluzel het beste van z'n banden had gevergd, en op het rechte eind kwam Van der Mark hem dan ook langszij. Toch zette Cluzel weer aan en nam opnieuw de koppositie, maar in de een na laatste ronde ging Cluzel in leidende positie onderuit! Vanaf dan was het gesneden koek voor Van der Mark en reed hij machtig in koppositie naar de finish.
Na decennia hebben we dan eindelijk weer een Nederlandse kampioen wegrace!
Marien Cahuzak, sportredacteur voor MOTOR Magazine en MOTO73, heeft Van der Mark dit seizoen op de voet gevolgd. Marien over het seizoen van Michael: "Het seizoen begon zeker niet als verwacht, met de nulscore op Phillip Island en een weekend vol uitdagingen op Aragon waarin hij uiteindelijk nog indrukwekkend tweede werd. Maar toen brak Michael de ban op Assen. Van tevoren liet hij al eens weten aan mij: ‘Als ik er één win, dan volgen er meer. Zo is het in mijn carrière al vaker gegaan.’ En ja hoor, hij won zijn eerste Supersport-race, en dat op eigen bodem. Vanaf die race heeft hij het seizoen gedomineerd. In alle races die volgden won hij of werd hij tweede, en hij is daarna nog maar één keer gecrashed. Hij toont vanaf dat moment aan dat –ie met de enorme druk om kan gaan en is altijd vol voor het kampioenschap gegaan. Michael is in dit jaar echt een complete coureur geworden."

Dat het kampioenschap voor het team van Ten Kate als geroepen komt, vindt ook Marien: "Voor Ten Kate komt dit kampioenschap natuurlijk als geroepen. Dat juist een Nederlander, na een paar mindere jaren, wereldkampioen voor hun wordt, is fantastisch. En wie weet, rijdt Michael volgend jaar nog steeds voor Ten Kate, maar dan in het World Superbike-kampioenschap. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Honda hem laat gaan."

Bron: motormagazine

Echt zinderende race, jammer dat Cluzel op het laatst onderuit ging ;)
Denk dat peter met een knallende hoofdpijn terug naar huis komt _O-
 
Zaterdagavond deze superzuinige eigenbouw auto met 150cc Honda scooter motortje bewonderd en ff met de eigenaar staan praten.

www.wmzprojecten.nl

Fantastisch dat iemand dit onderneemt en realiseert!

Wat het meeste indruk op me maakte is het verbruik, namelijk 1 op 50!!!
En dat de RDW het zwaarste tilde aan de veiligheid van de gordels.
Dat had hij helemaal met berekeningen erbij moeten aan tonen dat dit degelijk is gerealiseerd.

KNAP!! :Y
 
Denk dat peter met een knallende hoofdpijn terug naar huis komt _O-

Net een uur terug vanuit Arcos / Jerez. Koppijn valt mee, maar wel een fantastisch mooi weekend gehad. Bij een moderne race nog nooit in een pitbox geweest. En met ietwat mazzel zijn we (Hans en ik) na de race in de pitbox terecht gekomen tussen het team en de familie. Once in a lifetime experience om nooit te vergeten *O*

Over een paar weekjes weer naar Assen. Dit lag sowieso al in de planning. En lees net dat Michael daar gehuldigd gaat worden. Dus wordt nog een feestje *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan