NR34
Give us a number 1 score!
- 1 aug 2008
- 49.965
- 12.410
Die helm heb je al, dus dat viziertje mag je dan voor EU 450,- wel meenemen.
't Is dat ik weet dat je normaal wel iets genereuzer bent.
En nee, die helm heb ik niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die helm heb je al, dus dat viziertje mag je dan voor EU 450,- wel meenemen.
't Is dat ik weet dat je normaal wel iets genereuzer bent.
En nee, die helm heb ik niet
Zo.... vanmiddag lekker de DKW RT 125 uit '51 uitgelaten en aansluitend de MZ met zijspan.
Met dit heerlijke weer kon ik er geen genoeg van krijgen....
MZ wordt misschien nog wel een keer bereden dit jaar maar de DKW staat netjes gestald.
En zijn jullie nog op pad geweest met de ijzeren paarden?
Jij hebt inderdaad niet mijn helm maar zo'n zelfde helm of heb je die weggedaan?
Dat heb ik nou met HJC---->schuberth.
Wat is HJC dan goedkope rommel. Na een half jaartje dragen was de vulling van de kussens zo slap, dat als ik in de volle wind reed, de helm zover naar achter gedrukt werd dat de voorkant mijn kin/mond raakte.
Net terug van een heerlijk motorritje in het land van de oosterburen. Wat een lekker weer zeg!
Lekkere afsluiting van het seizoen zo. Ooit sloten we het seizoen af met een snertrit. Maar we kunnen het nu beter een ijsjesrit noemen
En veul, heul veul motoren gezien!
te naief geweest en verwacht dat alles zo ging als bij z'n vaste zaakje..
daarom altijd vragen naar prijzen
Dat sowieso, maar er zijn me net iets teveel mensen met de zelfde ervaringen bij die tent. Ik ken er in mijn omgeving sowieso 3, waaronder mezelf. Ben er 1x geweest en na een kwartier met gierende banden weg daar, om nooit meer terug te komen bij die brompot.
Hier dito, heb me nog nooit zo verkeerd behandeld gevoeld als zeer serieuze potentiele klant.
Dan doe ik dus 1 ding: stemmen met mijn portemonnee, dus weg ermee!
Tsja.... wat zal ik zeggen...
Stond daar eens met mijn 1200 Bandit en zag een mooie Tiger 885 staan waar ik interesse in had. (Dat vind ik nog steeds een erg stoere allroad om te zien!) Het gesprek wat daaruit voortkwam was voor mij zo raar dat ik niet serieus ben gaan onderhandelen. Waarschijnlijk voor jullie herkenbaar...
Later met m'n Tiger zijn de ervaringen wisselend, soms zoals ik niet had verwacht maar zeker ook positief.
Het zijn verder wel echte vakmensen die heel goed weten hoe Triumph in elkaar zit en werkt. Ze verbeteren soms zaken waarvan ze vinden dat de fabriek dat beter had moeten fabriceren.
Dus wat technische kennis en kunde betreft zit je daar echt wel goed!
Ondertussen weet ik een klein beetje meer, maar dat is persoonlijk, dus gooi ik dat niet in de openbaarheid. Duidelijk is dat het triest is voor de betrokkenen en dat deze een moeilijke tijd hebben (doorgemaakt)...
Wat betreft die torenhoge rekening... We lezen maar een kant van het verhaal en via internet is het erg makkelijk om vuile was buiten te hangen. Zolang de ins en outs van beide kanten van het voorval niet bekend zijn kan men niet oordelen...
Eens, maar desondanks, als je voor EU 1.700,- gaat versleutelen aan een fiets met een waarde omstreeks de EU 1.500,- en je belt dan NIET op eigen initiatief met de eigenaar om dat vooraf even af te stemmen, dan ben je een commerciële autist.
Technisch schat ik ze enorm hoog in, commerciële en communicatieve vaardigheden zijn omgekeerd evenredig hieraan, en soms kwadratisch.
En daar ben ik het ook mee eens...
Als de waarde van de motor zodanig is dat de kosten van reparatie in de buurt komen of er overheen gaan moet er worden gecommuniceerd.