NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo.... vanmiddag lekker de DKW RT 125 uit '51 uitgelaten en aansluitend de MZ met zijspan.
Met dit heerlijke weer kon ik er geen genoeg van krijgen....
MZ wordt misschien nog wel een keer bereden dit jaar maar de DKW staat netjes gestald.

En zijn jullie nog op pad geweest met de ijzeren paarden?
 
Zo.... vanmiddag lekker de DKW RT 125 uit '51 uitgelaten en aansluitend de MZ met zijspan.
Met dit heerlijke weer kon ik er geen genoeg van krijgen....
MZ wordt misschien nog wel een keer bereden dit jaar maar de DKW staat netjes gestald.

En zijn jullie nog op pad geweest met de ijzeren paarden?

:Y

Net terug van een heerlijk motorritje in het land van de oosterburen. Wat een lekker weer zeg!
Lekkere afsluiting van het seizoen zo. Ooit sloten we het seizoen af met een snertrit. Maar we kunnen het nu beter een ijsjesrit noemen :]

En veul, heul veul motoren gezien!
 
B0SZOHhIIAAug29.jpg:large
 
Jij hebt inderdaad niet mijn helm maar zo'n zelfde helm of heb je die weggedaan?

Heb hem vanmiddag nog op gehad ;) :)
Als je een jaar AGV op gehad hebt, dan ga je daarna Arai des te meer waarderen!
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik nou met HJC---->schuberth.
Wat is HJC dan goedkope rommel. Na een half jaartje dragen was de vulling van de kussens zo slap, dat als ik in de volle wind reed, de helm zover naar achter gedrukt werd dat de voorkant mijn kin/mond raakte.
 
Dat heb ik nou met HJC---->schuberth.
Wat is HJC dan goedkope rommel. Na een half jaartje dragen was de vulling van de kussens zo slap, dat als ik in de volle wind reed, de helm zover naar achter gedrukt werd dat de voorkant mijn kin/mond raakte.

:Y Goedkoop is duurkoop. Ik geef zeker voor een helm, liever wat meer uit.
 
:Y

Net terug van een heerlijk motorritje in het land van de oosterburen. Wat een lekker weer zeg!
Lekkere afsluiting van het seizoen zo. Ooit sloten we het seizoen af met een snertrit. Maar we kunnen het nu beter een ijsjesrit noemen :]

En veul, heul veul motoren gezien!

En jullie waren dit niet???
 
Ie,and van hier iets gehoord van die 2 jongens die in Zyfflich geraakt zijn door een auto? Best een heftig ongeluk, volgens mij kwamen ze uit Millingen (mien ouwe durp!)
 
:')

te naief geweest en verwacht dat alles zo ging als bij z'n vaste zaakje..

daarom altijd vragen naar prijzen :P

Dat sowieso, maar er zijn me net iets teveel mensen met de zelfde ervaringen bij die tent. Ik ken er in mijn omgeving sowieso 3, waaronder mezelf. Ben er 1x geweest en na een kwartier met gierende banden weg daar, om nooit meer terug te komen bij die brompot.
 
Dat sowieso, maar er zijn me net iets teveel mensen met de zelfde ervaringen bij die tent. Ik ken er in mijn omgeving sowieso 3, waaronder mezelf. Ben er 1x geweest en na een kwartier met gierende banden weg daar, om nooit meer terug te komen bij die brompot.

Hier dito, heb me nog nooit zo verkeerd behandeld gevoeld als zeer serieuze potentiele klant.

Dan doe ik dus 1 ding: stemmen met mijn portemonnee, dus weg ermee! :W *O*
 
Laatst bewerkt:
Hier dito, heb me nog nooit zo verkeerd behandeld gevoeld als zeer serieuze potentiele klant.

Dan doe ik dus 1 ding: stemmen met mijn portemonnee, dus weg ermee! :W *O*

Jup, dat waren dus al 2 potentieel te verkopen nieuwe Tigers minder. Vraag me nog steeds af hoe die tent zo lang kan voortbestaan, met een dergelijke houding naar klanten toe.
 
Laatst bewerkt:
Om dezelfde reden daar ooit geen Street gekocht. Ik reed op een Jap dus was geen liefhebber. Aldus die ouwe........
 
Tsja.... wat zal ik zeggen...

Stond daar eens met mijn 1200 Bandit en zag een mooie Tiger 885 staan waar ik interesse in had. (Dat vind ik nog steeds een erg stoere allroad om te zien!) Het gesprek wat daaruit voortkwam was voor mij zo raar dat ik niet serieus ben gaan onderhandelen. Waarschijnlijk voor jullie herkenbaar...
Later met m'n Tiger zijn de ervaringen wisselend, soms zoals ik niet had verwacht maar zeker ook positief.

Het zijn verder wel echte vakmensen die heel goed weten hoe Triumph in elkaar zit en werkt. Ze verbeteren soms zaken waarvan ze vinden dat de fabriek dat beter had moeten fabriceren.
Dus wat technische kennis en kunde betreft zit je daar echt wel goed!

Ondertussen weet ik een klein beetje meer, maar dat is persoonlijk, dus gooi ik dat niet in de openbaarheid. Duidelijk is dat het triest is voor de betrokkenen en dat deze een moeilijke tijd hebben (doorgemaakt)...

Wat betreft die torenhoge rekening... We lezen maar een kant van het verhaal en via internet is het erg makkelijk om vuile was buiten te hangen. Zolang de ins en outs van beide kanten van het voorval niet bekend zijn kan men niet oordelen...
 
Tsja.... wat zal ik zeggen...

Stond daar eens met mijn 1200 Bandit en zag een mooie Tiger 885 staan waar ik interesse in had. (Dat vind ik nog steeds een erg stoere allroad om te zien!) Het gesprek wat daaruit voortkwam was voor mij zo raar dat ik niet serieus ben gaan onderhandelen. Waarschijnlijk voor jullie herkenbaar...
Later met m'n Tiger zijn de ervaringen wisselend, soms zoals ik niet had verwacht maar zeker ook positief.

Het zijn verder wel echte vakmensen die heel goed weten hoe Triumph in elkaar zit en werkt. Ze verbeteren soms zaken waarvan ze vinden dat de fabriek dat beter had moeten fabriceren.
Dus wat technische kennis en kunde betreft zit je daar echt wel goed!

Ondertussen weet ik een klein beetje meer, maar dat is persoonlijk, dus gooi ik dat niet in de openbaarheid. Duidelijk is dat het triest is voor de betrokkenen en dat deze een moeilijke tijd hebben (doorgemaakt)...

Wat betreft die torenhoge rekening... We lezen maar een kant van het verhaal en via internet is het erg makkelijk om vuile was buiten te hangen. Zolang de ins en outs van beide kanten van het voorval niet bekend zijn kan men niet oordelen...


Eens, maar desondanks, als je voor EU 1.700,- gaat versleutelen aan een fiets met een waarde omstreeks de EU 1.500,- en je belt dan NIET op eigen initiatief met de eigenaar om dat vooraf even af te stemmen, dan ben je een commerciële autist.

Technisch schat ik ze enorm hoog in, commerciële en communicatieve vaardigheden zijn omgekeerd evenredig hieraan, en soms kwadratisch.
 
Eens, maar desondanks, als je voor EU 1.700,- gaat versleutelen aan een fiets met een waarde omstreeks de EU 1.500,- en je belt dan NIET op eigen initiatief met de eigenaar om dat vooraf even af te stemmen, dan ben je een commerciële autist.

Technisch schat ik ze enorm hoog in, commerciële en communicatieve vaardigheden zijn omgekeerd evenredig hieraan, en soms kwadratisch.

eens kees, dat heb ik zo ook ervaren met mij triple, alleen ik vroeg wat voor een kosten eraan zaten (2000 :o )
er zit enorm veel kennis, maar hoe zij daar om gaan met mensen is ook niet netjes.
vriendin van mijn wilde een nieuwe street R kopen.
in de winkel werden we al weg gekeken en nadat we niet geholpen werden ging me vriendin toch even alvast proefzitten.
nou ze werd nog net niet van de motor geslagen. pffff :N
 
En daar ben ik het ook mee eens...
Als de waarde van de motor zodanig is dat de kosten van reparatie in de buurt komen of er overheen gaan moet er worden gecommuniceerd.
 
En daar ben ik het ook mee eens...
Als de waarde van de motor zodanig is dat de kosten van reparatie in de buurt komen of er overheen gaan moet er worden gecommuniceerd.

En dat was juist de aanleiding van het genoemde topic. Een klant gewoon zwaar genaaid! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan