NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
zwerft die Maaaaaaarioooo hier nog rond ? ouwe met snor ? :)
Ouwe man moet keer aan de app haha, bij deze een foto van mijn winterproject afgelopen zaterdag opgehaald.

Full akrapovic hexagonal systeem
powercommander
ander luchtfilter,led verlichting,xenon,braking remschijven,
gear indicator,donkere kuipruit etc.
betere foto komt nog een keer
001623e30032402ee3e729471a02e51913
 
Laatst bewerkt:
Mario komt weinig hier bij de nimwegenaren.

Ouwe met snor :X opassuh Jonguh ;)

Mooie fiets , als dat maar niet sneller is dan de Blade, maar die heeft wel total control en een ouwe coureur met snor _O-

veel plezier ermee, en nu maar snel beter weer.

app ??? wat is dat :? :?
 
heren ,


ik geb een oude gs500 (97) waar mijn partner volgend seizoen op gaat rijden.
ik ben zelf wel handig maar wil hem graag eens volledig na laten kijken door een monteur e evt reparaties zelf uitvoeren indien nodig.

iemand een suggestie die dit (evt zwart) voor mij kan doen ?
dus heen uurloon van 80 euro maar gewoon iemand die met mij meedenk.
 
whoo hoo hoo. iedereen hele fijne kerstdagen gewenst en als je niet rijd, houdt em op de oplader zodat als het weer het toelaat je een heerlijke kerstrit kunt maken :]
 
:}
Er komen weer circuitdagen aan. Wat moet hij kosten per dag?
Prima! Laat maar weten welke dagen..



@ divided ik wil er best een blik naar werpen. Maar sleutel eigenlijk altijd aan mijn eigen motoren.spelingen op balhoofdlagers,banden,bewegende delen,remmen en ketting is zo na te kijken
Bougies,oliefilter,olie wisselen kan geen kwaad. Remolie is ook goed te doen. Remblokken en schijven is ook zo na te zien..

Als je ermee langs komt wil ik er wel na kijken zover ik er verstand van heb.
Kijken kost niks :). Haha.
Pb staat aan.
 
Mijn tijgertje wordt verwend, staat bij de motorgarage en wordt voorzien van verse sapjes, rubbers, enz.... Dus het nieuwe jaar kan hij er weer tegen! *D
Hopelijk wordt het zo'n "winter" als begin van het jaar, dan is het leuk om door te blijven rijden... :]

*:) Fijne kerstdagen en de allerbeste (motor)wensen voor 2015! *:)
 
Mijn tijgertje wordt verwend, staat bij de motorgarage en wordt voorzien van verse sapjes, rubbers, enz.... Dus het nieuwe jaar kan hij er weer tegen! *D
Hopelijk wordt het zo'n "winter" als begin van het jaar, dan is het leuk om door te blijven rijden... :]

*:) Fijne kerstdagen en de allerbeste (motor)wensen voor 2015! *:)

:^

Thanks, iedereen van hetzelfde!
 
:}Prima! Laat maar weten welke dagen..



@ divided ik wil er best een blik naar werpen. Maar sleutel eigenlijk altijd aan mijn eigen motoren.spelingen op balhoofdlagers,banden,bewegende delen,remmen en ketting is zo na te kijken
Bougies,oliefilter,olie wisselen kan geen kwaad. Remolie is ook goed te doen. Remblokken en schijven is ook zo na te zien..

Als je ermee langs komt wil ik er wel na kijken zover ik er verstand van heb.
Kijken kost niks :). Haha.
Pb staat aan.

Kan de dagen noemen, maar wil wel graag een indicatie wat de R1 moet kosten voor een dagje.
 
Mijn tijgertje wordt verwend, staat bij de motorgarage en wordt voorzien van verse sapjes, rubbers, enz.... Dus het nieuwe jaar kan hij er weer tegen! *D
Hopelijk wordt het zo'n "winter" als begin van het jaar, dan is het leuk om door te blijven rijden... :]

*:) Fijne kerstdagen en de allerbeste (motor)wensen voor 2015! *:)

Ja voor die anderhalve verdwaalde persoon die hier nog leest, fijne dagen!
 
Vanmiddag de nieuwe MT-09 Tracer bewonderd bij Termaat: Wat een prachtige motor. Even wachten tot het voorjaar voor een proefrit :]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag samen met NR34 de Tracer (in het grijs) bekeken. Prachtige machine maar de mooiste kleur vind ik (mat)zwart.

2015-Yamaha-FJ-09-MT-09-Tracer-06_zps5fe28ebb.jpg~original


Zelf zwichtte ik bijna voor de MT-03 Sport Tracker met hoge Akra uitlaat...

2014_yam_mt09st_eu_mnm3_sta_003.jpg


:}
 
Laatst bewerkt:
Vandaag samen met NR34 de Tracer (in het grijs) bekeken. Prachtige machine maar de mooiste kleur vind ik (mat)zwart.

[afbeelding]

Zelf zwichtte ik bijna voor de MT-03 Street Tracker met hoge Akra uitlaat...

[afbeelding]

:}

Heb straks toen jullie weg waren de Tracker al voor je besteld bij Koen ;) :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan