NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou naar Houkes gaan.
Vriendelijk en goede service, weinig op aan de merken en voor onderhoud ga ik daar altijd naar toe :Y
 
Kunnen die mijn motorfietsje ook ophalen?

Wil eerst weten dat deze in orde is voordat ik er de weg mee op ga.

Project SV650S

28ksgv8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn ktm nu bij Ducatiparts staan (in Wijchen).
En ik kom daar vaker, goeie zaak en goeie klantenservice.
 
Ik ga altijd naar JvS. Erg alert, goede werkplaats en fantastische support van de importeur!
Zijn ook erg goed met kleuren. Geel is hun favoriet.
 
Laatst bewerkt:
Over houskes hoor ik meer goede verhalen :-)
Schijnt eerlijke gast te zijn met een eenmanszaak ?

Alleen of ze ook gele motoren doen _O-

Het mag het het is vrijdag ?
 
Laatst bewerkt:
De winkelverkoop Termaat vind ik wat te 'drammerig', ga ik liever ff naar Polo Kleve. Een vorige motor heb ik 2x bij Termaat in onderhoud gehad en dat was ronduit Goed. Geen gedoe, afspraak is afspraak. Hebben natuurlijk ook al jaren ervaring. JvS ook goed maar niet Goedkoop.
 
Laatst bewerkt:
De winkelverkoop Termaat vind ik wat te 'drammerig', ga ik liever ff naar Polo Kleve. Een vorige motor heb ik 2x bij Termaat in onderhoud gehad en dat was ronduit Goed. Geen gedoe, afspraak is afspraak. Hebben natuurlijk ook al jaren ervaring. JvS ook goed maar niet Goedkoop.

:^

Om hier dan even serieus op in te gaan: Heb ook ronduit goede ervaringen met de werkplaats van Termaat. En je vat het goed samen: Jarenlange ervaring en ze doen wat je afspreekt. In het begin als je met een "vreemde" motor komt is het misschien lastig om er tussen te komen. Maar als Piet je eenmaal kent, dan zal hij je altijd helpen ook al heeft hij het druk :}

Met JvS en Nimag als Suzuki importeur heb ik helaas andere ervaringen. Rijd nu niet voor niets op een Yammie.
 
:^

Om hier dan even serieus op in te gaan: Heb ook ronduit goede ervaringen met de werkplaats van Termaat. En je vat het goed samen: Jarenlange ervaring en ze doen wat je afspreekt. In het begin als je met een "vreemde" motor komt is het misschien lastig om er tussen te komen. Maar als Piet je eenmaal kent, dan zal hij je altijd helpen ook al heeft hij het druk :}

Met JvS en Nimag als Suzuki importeur heb ik helaas andere ervaringen. Rijd nu niet voor niets op een Yammie.


Hier idem. Piet for resident zeg ik dan, top gozert! Heel Termaat trouwens, dat is dan ook de reden voor mij om toch maar weer een Yammie te kopen en geen Ducati scrambler, Termaat maakt het verschil. Je familie kan je niet kiezen, Termaat wel.

Heb geen aandelen Termaat, wel mijn hart aan ze verpand.
 
Of eventueel een andere garage in Nijmegen?

Jan van Dam in Elst.
Mijn maat heeft daar zijn zx6r in onh. en is er dik tevreden over.
Zelf geen ervaring mee behalve afgelopen zomer daar een proefrit gemaakt.
Ging allemaal relaxed, niks eerst prijs afspreken en dat soort gedoe. Ga maar eens rijden en dan
zien we wel verder.
Jan komt over als een jofiale kerel.
 
Jan van Dam in Elst.
Mijn maat heeft daar zijn zx6r in onh. en is er dik tevreden over.
Zelf geen ervaring mee behalve afgelopen zomer daar een proefrit gemaakt.
Ging allemaal relaxed, niks eerst prijs afspreken en dat soort gedoe. Ga maar eens rijden en dan
zien we wel verder.
Jan komt over als een jofiale kerel.

Hier ook zeer goede ervaringen met Jan van Dam motoren, tegenwoordig zit die wel in Oosterhout i.p.v. Elst.
 
Op de website staat dat ze weer terug naar Oosterhout verhuizen zie ik:
Jan van Dam Motoren keert terug naar de roots. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een complete renovatie van onze oude locatie in Oosterhout bij Nijmegen. De wereld verandert snel en ook wij moeten daar in mee. Vanaf medio maart 2015 maken wij hier een frisse doorstart met ons bedrijf. Waar wij wederom met de hoogstaande service and kwaliteit voor u klaar staan zoals u dat al jaren van ons gewend bent!

Dorpsstraat 33, 6678 BE
Oosterhout, Gld. (bij Nijmegen)
 
Ik heb mijn Fazer ook de deur uit gedaan. Na 7 trouwe jaren is hij vanmorgen opgehaald. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan