NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoewel ik nu een arai heb, vind ik de shoei helmen mooier vormen hebben! Veel sportiever.
Alleen voordeel van Arai is dat ze die bij Termaat helemaal naar je hoofd kunt uitvullen en ook strakker zetten en dat is wel super fijn op een naked, dan blijft je helm beter stil zitten.
En ik weet dus niet of je dat ook bij de shoei kunt doen?

Heb mijn oude Arai Phil Read wel eens via Termaat naar de importeur laten sturen om alles weer bij te vullen. Dat type had nog geen losse wangstukken, ed. Daarna idd nog 3 jaar langer mee gedaan.

Kan bij Shoei vast ook. Staat qua kwaliteit wel gelijk met Arai, dus zal me verbazen als je het niet kan opvullen. Denk er overigens nog wel aan om de sluiting te laten vervangen naar dubbel D.
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn oude Arai Phil Read wel eens via Termaat naar de importeur laten sturen om alles weer bij te vullen. Dat type had nog geen losse wangstukken, ed. Daarna idd nog 3 jaar langer mee gedaan.

Kan bij Shoei vast ook. Staat qua kwaliteit wel gelijk met Arai, dus zal me verbazen als je het niet kan opvullen. Denk er overigens nog wel aan om de sluiting te laten vervangen naar dubbel D.

Let op: de sluiting zegt niets over de grootte van de inhoud!
 
Vanmiddag leren jasje opgehaald bij Termaat. Heeeeerlijk soepel leer.

ace-leather.jpg


Heb nu een complete heerlijke casual en comfortabele outfit.

Super soepel leren jasje, soepele spijkerbroek, en comfortabele "gympen", allemaal met protectie.

Nooit meer het gevoel om in een dwangbuis op de motor te zitten.
 
Hè..... kan er niet bij zijn....
Na al een tijdje hier mee te schrijven alleen nog maar eens kennis gemaakt met NR34...
Had me leuk geleken de anderen eens live te ontmoeten i.p.v. virtueel.

Tsja.... volgende keer beter!

Misschien zaterdag afspreken op de Waalkade...? (moet het wel droog zijn, anders kom ik niet buiten... :$ :X :') _O- _O- _O- )
 
Vanmiddag leren jasje opgehaald bij Termaat. Heeeeerlijk soepel leer.

[afbeelding]

Heb nu een complete heerlijke casual en comfortabele outfit.

Super soepel leren jasje, soepele spijkerbroek, en comfortabele "gympen", allemaal met protectie.

Nooit meer het gevoel om in een dwangbuis op de motor te zitten.

En ook een toupetje erbij gekregen :+
 
Vanmiddag leren jasje opgehaald bij Termaat. Heeeeerlijk soepel leer.

[afbeelding]

Heb nu een complete heerlijke casual en comfortabele outfit.

Super soepel leren jasje, soepele spijkerbroek, en comfortabele "gympen", allemaal met protectie.

Nooit meer het gevoel om in een dwangbuis op de motor te zitten.

En ook een toupetje erbij gekregen :+

Gewoon een stukje uit de binnenvoering knippen *O*
 
En weer een Nederlands talent die voor de podiumplekken mee gaat doen:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan