NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi :) Mijn naam is Erik en kom niet uit Nijmegen maar wel uit een dorpje op ongeveer 20-25 minuten afstand. Als jullie een keer gaan rijden dan heb ik wel interesse om een keer mee te gaan, lijkt me leuk. Ik zal dit topic een beetje in de gaten houden *D
 
Volgens mijn wordt er elke keer wanneer het mooi weer is de SBK van Wijchen gereden op de A325?
gaat erop zeg.

A 326 bedoel je denk ik, oud collega woont er vlakbij, die hoorde ik er ook vaak over ;
zit ik rustig in de tuin van een wijntje te genieten komen er weer van die herriebakken voorbij vliegen _O-

Trouwens niet alleen in Wijchen, hier in Malden hoor je in de zomer 's avonds ook wat van die jonge gasten die als een idioot door het dorp scheuren, donuts maken en nog meer van die onzin. Hoor regelmatig mensen klagen erover.
 
Laatst bewerkt:
Hoi :) Mijn naam is Erik en kom niet uit Nijmegen maar wel uit een dorpje op ongeveer 20-25 minuten afstand. Als jullie een keer gaan rijden dan heb ik wel interesse om een keer mee te gaan, lijkt me leuk. Ik zal dit topic een beetje in de gaten houden *D



HI
YOU MIGHT GET LUCKY
 
11745535_513164888831082_6526742419310638088_n.jpg


Having trouble deciding keep the 2 x RF900`s or go for one of these
 
what a mistaka to maka. Don't wait, get a Fireblade :W

get rid off the fat ass ladies ;)

Fireblade, best prescription for a midlife crisis and much cheaper then a young girlfriend :Y
 
Laatst bewerkt:
I would stick with Yammie. Before you know it, you drive on a Suzuki with 3 different colours of the same colourcode.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan