NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

gaaf dat enduro rijden, ik wil dat misschien ook gaan dat enduro rijden, want er is zo weinig lol meer aan? Overal waar je komt doen ze echt moeilijk ook al mag je er gewoon rijden! Zoals Joep van JTX al aan geeft.
Is dat beetje laag drempelig dat enduro rijden? Verschillende niv enzo. Want ik moet nog leren fatsoenlijk over obstakels te rijden!
 
gaaf dat enduro rijden, ik wil dat misschien ook gaan dat enduro rijden, want er is zo weinig lol meer aan? Overal waar je komt doen ze echt moeilijk ook al mag je er gewoon rijden! Zoals Joep van JTX al aan geeft.
Is dat beetje laag drempelig dat enduro rijden? Verschillende niv enzo. Want ik moet nog leren fatsoenlijk over obstakels te rijden!
Als straks die Corona ellende voorbij is en er weer iets georganiseerd wordt begiinen met offroadritjes en trainen op de crossbaan.
Als dat goed gaat, dan kun je wel een keer met een daglicentie een enduro proberen, dat is wel leuk om te doen!
 
Topic reanimatie in 3, 2, 1...

Rijd er niemand meer in de regio of zit iedereen voortaan op wie rijdt facebook of in whatsappgroepen?
 
Het weer heeft niet echt mee gezeten dit voorjaar maar daar schijnt nu eindelijk wat verandering in te komen.

Er zijn ook nog wat oudgediende actief geloof ik.

Mochten er nog wat geïnteresseerde zijn misschien nog eens een keer een ritje doen?
 
Topic reanimatie in 3, 2, 1...

Rijd er niemand meer in de regio of zit iedereen voortaan op wie rijdt facebook of in whatsappgroepen?
Reanimatie gelukt :t maar voor hoelang.........

Maar hier wordt nog volop gereden met maatjes of alleen, af en toe een circuitdagje en dit jaar weer naar de TT *O*
 
Weer speelde voor mijn niet echt mee. Maar ind hier en daar soms een ritje.
wel veel op de Enduro gereden om meer meter met dat ding te maken.
 
Ik lees ook dat er whatsapp groepen of Facebook groepen zijn.
mik zou daar graag in willen komen zodat ik me sneller kan aansluiten. Lijkt me gezellig
 
Er zit nog wat leven in.*O*

Ik zelf rij ook nog maar inderdaad alleen of met iemand uit de buurt.

Ik ben zelf inderdaad ook opzoek gegaan naar die groepen. Alleen omdat ik qua locatie op het snijpunt van 3 provincies zitten is de aansluiting wat lastiger. Je hebt van Wie rijdt wel 3 groepen maar die zitten vaak net te ver uit de buurt. Brabant is meer richting oss/den bosch, gelderland meer richting Arnhem/Ede en limburg is meer vanaf Venray naar beneden.

Er moet toch eigenlijk ook een hele groep motorrijders zijn regio Groot-Nijmegen/Groesbeek/Gennep/Boxmeer/Cuijk/Wijchen zou je zeggen.

Zijn er nog ontmoetingplaatsen in Nijmegen? Voorheen werd er nog weleens afgesproken op de Waalkade of Anac. Beetje buurten en motoren kijken en voor diegene die zin hadden nog een ritje er achter aan.
 
Er zit nog wat leven in.*O*

Ik zelf rij ook nog maar inderdaad alleen of met iemand uit de buurt.

Ik ben zelf inderdaad ook opzoek gegaan naar die groepen. Alleen omdat ik qua locatie op het snijpunt van 3 provincies zitten is de aansluiting wat lastiger. Je hebt van Wie rijdt wel 3 groepen maar die zitten vaak net te ver uit de buurt. Brabant is meer richting oss/den bosch, gelderland meer richting Arnhem/Ede en limburg is meer vanaf Venray naar beneden.

Er moet toch eigenlijk ook een hele groep motorrijders zijn regio Groot-Nijmegen/Groesbeek/Gennep/Boxmeer/Cuijk/Wijchen zou je zeggen.

Zijn er nog ontmoetingplaatsen in Nijmegen? Voorheen werd er nog weleens afgesproken op de Waalkade of Anac. Beetje buurten en motoren kijken en voor diegene die zin hadden nog een ritje er achter aan.
Ik zag net dat het alweer ruim 2 jaar geleden is dat ik hier het laatst gereageerd heb. Jouw nick komt me bekend voor. Was jij degene met een mooie witte VTR SP2? Weet het niet zeker?
 
Laatst bewerkt:
En verder zie ik hier vanaf 2014 alleen nog maar reacties dat men samen wil rijden of dat men afgelopen weekend gereden heeft. Maar weinig tot geen concrete initiatieven om echt wat af te spreken. Als je samen wil rijden, dan meld je hier een tijd en een locatie. En degene(n) die aan wil(len) sluiten, sluiten aan. Zo simpel kan het zijn.
 
Ik zag net dat het alweer ruim 2 jaar geleden is dat ik hier het laatst gereageerd heb. Jouw nick komt me bekend voor. Was jij degene met een witte VTR SP1? Weet het niet zeker?
Klopt helemaal althans een VTR SP2. Deze heeft inmiddels plaats gemaakt voor een Aprilia Tuono.

Wat reed jij toen en nu?

En verder zie ik hier vanaf 2014 alleen nog maar reacties dat men samen wil rijden of dat men afgelopen weekend gereden heeft. Maar weinig tot geen concrete initiatieven om echt wat af te spreken. Als je samen wil rijden, dan meld je hier een tijd en een locatie. En degene(n) die aan wil(len) sluiten, sluiten aan. Zo simpel kan het zijn.
Eensch, zo simpel is het maar dan is het wel handig om te weten of er uberhaupt nog gekeken word naar dit topic.;)
 
Klopt helemaal althans een VTR SP2. Deze heeft inmiddels plaats gemaakt voor een Aprilia Tuono.

Wat reed jij toen en nu?


Eensch, zo simpel is het maar dan is het wel handig om te weten of er uberhaupt nog gekeken word naar dit topic.;)
Ja had mijn post net gewijzigd, ik herinner je VTR nog goed omdat ik die toen al zo mooi vond! Tuono is ook gaaf. Ik reed destijds een Parelmoer gele GSX-R 600 en sinds 2012 een Fazer 8.
 
Ja had mijn post net gewijzigd, ik herinner je VTR nog goed omdat ik die toen al zo mooi vond! Tuono is ook gaaf. Ik reed destijds een Parelmoer gele GSX-R 600 en sinds 2012 een Fazer 8.
Dus toch dat dacht ik al. Ook jij hebt dus ee overstap gemaakt naar een wat aangenamere houding.;)
Mis de SP soms nog wel, motorblok was niet te evenaren en de prijzen nu zijn ook absurd gestegen.

Ik heb nog een hele gave foto van waar ik een burnout doe op de Waalkade.})
Volgens mij is het jou GSX-R die er ook half opstaat.

Heb jij die foto toevallig geschoten?
 
Dus toch dat dacht ik al. Ook jij hebt dus ee overstap gemaakt naar een wat aangenamere houding.;)
Mis de SP soms nog wel, motorblok was niet te evenaren en de prijzen nu zijn ook absurd gestegen.

Ik heb nog een hele gave foto van waar ik een burnout doe op de Waalkade.})
Volgens mij is het jou GSX-R die er ook half opstaat.

Heb jij die foto toevallig geschoten?
Ja ik was het voorover gehang beu. Met de Fazer duizenden kilometers door de Franse Alpen gereden zonder problemen. Die burnout herinner ik me nog, wat hebben we toen gelachen mede door blikken van omstanders! :Y :t Denk dat Ramontjesrad die foto gemaakt heeft. En de SP had je niet weg moeten doen maar in de vitrine moeten zetten.
 
Klopt wat je zegt Peter, vroeger ging dat zo maar laatste tijd post hier niemand meer iets, ik ook niet hoor.
Ik zal wel hier wat plaatsen als ik ga rijden.
alleen zijn mijn ritjes soms zo spontaan. Wanneer ik even tijd heb.
 
Haha, vruugerrr......

NMGN topic leefde toen echt, er werd veel gereden en het was altijd gezellig.
Ikzelf rij eigenlijk alleen nog maar enduro en op de crossbaan, heb trouwens vorig jaar wel een Transalp gekocht om daar af en toe een ritje mee te doen. Lijkt me wel leuk om een keer een soort van "reunie rondje" te doen :). Alleen kneedowns maken op klaverblad Ressen en de Ovatondewordt wat lastig met een Transalp :9
 
Kneedowns (of snelweg zelfs) gaat met dat hok van mij ook niet. Ik zal mijn best doen om een keer aan te haken, maar tot nu toe istie in bijna een jaar 3x uit de schuur geweest waarvan 1 om te poetsen, en de overige keren waren het ook ff snel op en neer naar de stad want parkeren...
 
Laatst bewerkt:
Net even terug gezocht, inderdaad good old times met Waalkade meetings waar men tot Texel toe op af kwam :} Helaas is internet zo vluchtig dat veel plaatjes en filmpjes alweer verdwenen zijn, maar hier toch een paar terug gevonden:

1622290977165.png


Flyer bij Termaat op de deur:

1622291105355.png

1622291140880.png

1622291169995.png

1622290101280.png


De genoemde burnout:

1622290245191.png

Bozzie (denk ik):

1622290319512.png


Mooie Soes!

1622290365798.png


Ramontjesrad:

1622290391939.png


1622290428285.png


1622290454270.png

1622290481257.png


Er is ook nog een groepsfoto gemaakt maar die kan ik niet meer vinden.
Bron: 10 Juli Motor meeting Waalkade Nijmegen !!!

Zo het topic leeft weer even, maar rijden ho maar! _O-
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te zien dat er toch wat mensen dit topic in de gaten houden.

Bij mij zijn de ritjes vaak ook spontaan. En dat is denk ook wat nadelig van een forum qua reactietijd. Via de facebook app en/of whatsappgroepen gaat dat allemaal veel vlotter.

Misschien kunnen we anders wel een keer een kleine meeting proberen? Weet niet of daar animo voor is? Locatie is ook een ding want de waalkade is helaas niet meer zo ruim opgezet.

@NR34 Gaaf die foto's. Opkomst was in die tijd toch niet verkeerd. De foto die ik bedoelde was trouwens van een andere meeting op de waalkade. Ik weet nog wel dat het bij die fotos van jou meeting wel goed heet was.

Zie jou motor dan rechts of vergis ik me?

GroteFoto-LMPORICV.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan