Even een vraagje. er zit een tik mijn mijn motorblok, en ik heb even geinformeerd her en der.
Nu is het hoogswaarschijnlek mijn kettingspanner.(volgens mij heeft elke cbr rijden dat probleem)
Nou hebben we bij mijn ouwe motor(honda cb500)ook een keer de kettingspanner gerepareerd maar we moesten heel veel uit mijn motor halen om daar bij te kunnen.
Nu is mijn vraag, Kom je daar bij de cbr 600 wat makkelijker bij, ik heb namelijk gehoord dat ie aan de zijkant zit.
Kwest van er uit en er in. (en dat goed afstellen natuurlijk)
Nou ik hoor het wel......
Wacht met smart op jullie reactie.
Aan de rechterzijde onder je zijkap zit een gat in in je frame. schuin daarachter zit ie.
Kap eraf, tank lichten en dan heel veel geduld en gepriegel das de makkelijkste manier.
Heeft mijn monteur een hoop gevloek opgeleverd Ik heb hem mentale ondersteuning gegeven.
Dus echt simpel is ie niet te vervangen. Das Honda he. De meest slijtgevoelige onderdelen zo moeilijk mogelijk verbergen.
Das heel snel. koste ons toch gauw het 3 dubbele en dan nog ruim naar beneden afgerond. en dan was de kap en de tank al los. weinig ruimte om normaal te kunnen werken met gereedschap. zoveel verschil tussen een F en een FS?
Das heel snel. koste ons toch gauw het 3 dubbele en dan nog ruim naar beneden afgerond. en dan was de kap en de tank al los. weinig ruimte om normaal te kunnen werken met gereedschap. zoveel verschil tussen een F en een FS?
dit is voor f4i maar heb het zelf ook gedaan met dit als leidraad. Was er een zeker langer mee bezig dan 10 minuten....maar heb rustig aan gedaan en een 1/2 uur gezocht naar het boutje wat tussen mijn blok was gevallen.
Is goed gelukt. Maarja dit zit er wel goed uit en voor 60 ben ik klaar.
Dus ik ga er 1 bestellen en het zooitje in elkaar knallen met mijn schoonvader.