Noord-Holland deel 13!

Mooie bike Spyke!! :P ;)

Goh, was de auto-poser meeting dit weekend :+
Jammer dat ik niet kon maar ja, de sp-1 staat er op dit moment zeg maar een beetje errug naakt bij.
Ben de eerste 3 maanden wel bezig
 
@HuggoBoss
Je nieuwe pak staat je top. De helm maakt het hellemaal af :} :}

Hoe was het bij Molenaar oliebollenfeest & Dainese-show??


BTW me nieuwe bike nu nog een bijbehorende pakkiie nog. :o
(Afbeelding)



Thnx Spike en Judith! was weinig te beleven bij Molenaar, wel een mooi heuptasje gekocht
Dainese%20Koala%20Heuptas.gif


en de stukjes kaas en blikjes nep-redbull waren heerlijk.....
 
Die van die wheely op Akermaat die je op motormaf hebt is het mooist Leon....

Voor de liefhebbers, morgen is er een nieuwjaarsborrel bij Molenaar en wordt de nieuwe Dainese-collectie gepresenteerd......

Ik ben er vanaf een uur of 11:00, samen met die andere maffe Hugo, denk dat ik Joris er ook wel weer tegenkom??

Helaas, ik lees het nu pas. Was al een week geleden wezen passen (en als ik me niet vergis hebben ze de Sukhoi nog niet).
 
Yooo ben weer terug uit het verre oosten :D

Het was echt waanzinnig gewoon!!! en echt gruwelijk mooi weer gehad.
Ons hotel ligt in Hurgada aan de rode zee welke 24 graden is en het mooiste koraal en vissen heeft.

Iedere dag gesnorkeld maar helaas niet kunnen duiken omdat ik vlak voor de vakantie lekker een bijholte ontsteking aan het kweken was :(
Was ook een heerlijk gevoel dat vliegen met bloedneuzen door de luchtdruk wat niet wegkon enzo ik heb zo'n beetje bijna alle tissue's opgebruikt wat aan boord was ..

Maar goed je kon het toch niet laten om in een soort groot natuurlijk aquarium te duiken want het is echt bijzonder om samen met roggen en een heel scala aan vissen tussen het koraal te zwemmen al die kleuren en schoonheid...

Ook nog een leuke excursie gemaakt op nieuwjaarsdag naar Luxor ongeveer 300 km verder op door laag gebergte en woestijn heen hobbelen in een gammel busje in een bewaakte konvooi door een soort touristen politie bewapend met Ak 47's en shotguns en continu onder de wagens checken op bommen :X

De Vallei der koningen bezocht waar we de tombes betraden waar van sommige 130 meter diep!! zijn, en echt elke meter bedekt is met kleurrijke levens verhalen van de gestorven farao.
Helaas mocht je daar geen foto's nemen wat we natuurlijk toch probeerde en bijna onze camera koste :X

Nog diverse tempels bezocht waaronder de gigantische complex Karnak en de adembenemende uit rotsen gehakte tempel van Hatschepsut.
En tot slot en boot tocht over de Nijl gemaakt en weer 5 uur lang terug hobbelen door een pikzwarte woestijn.

Kortom echt een aanrader!!

nog wat foto's ;)

full


Vliegveld Maastricht want vluchten vanaf schiphol waren vol geboekt :/

Sneeuwt het nooit in Nederland ..zal je zien Slo gaat op vakantie en krijgt ie 1.5 uur vertraging omdat het vliegtuig en de baan ondergesneeuwd waren.
grappig 5 uur later was het 26 graden :P
 
Laatst bewerkt:
full


het is daar wel om 5 uur donker dus lange avonden...dus dan maar kaarten waar ik echt een ster in ben....not :(
En veel poolen! wat ook ontzettend lachen is.
 
Laatst bewerkt:
full


HugoBoss z'n neef nog gespot inclusief lieftallig gevolg :X

De motors daar zijn allemaal brakke 125CC zwaar rokende tweetakjes van honda en suzuki en wat verdwaalde vespa's en de meeste rijden daar zonder helm |(
Dus huug jou rokende kawalientje zou niet eens opvallen daar :P

Ze kennen geen stoplichten , de wet van de sterkste geldt ,ze hebben een soort road taal ontwikkeld met hun grootlicht daarmee maken ze afspraken mee wie waar gaat rijden ..echt zo vaag en ohja 2 seconden regel ?? alleen maar bumper kussen daar :X
 
Laatst bewerkt:
(Afbeelding)

HugoBoss z'n neef nog gespot inclusief lieftallig gevolg :X

De motors daar zijn allemaal brakke 125CC zwaar rokende tweetakjes van honda en suzuki en wat verdwaalde vespa's en de meeste rijden daar zonder helm |(
Dus huug jou rokende kawalientje zou niet eens opvallen daar :P

Ze kennen geen stoplichten , de wet van de sterkste geldt ,ze hebben een soort road taal ontwikkeld met hun grootlicht daarmee maken ze afspraken mee wie waar gaat rijden ..echt zo vaag en ohja 2 seconden regel ?? alleen maar bumper kussen daar :X



Hee, je hebt Hashies el Kebaabi gezien!!! Ook nog een foto gemaakt :} Ik heb m'n neef al in tijden niet gezien man...... Wel jammer om te zien dat hij mijn 3e vrouw achterop heeft, ik wist dat ik hem niet kon vertrouwen....bedankt voor het bewijs, nu kan ik eerwraak gaan nemen..... :P


Welcome back dude :)
 
ja maar gaan jullie nog wat doen in de buurt van alkmaar? en mogen mensen die net 1dag hun rijbewijs hebben ook mee?

Jij mag mee als je mijn motor koopt. }) :9
Je wilt mee dus, hoe wilde je dat doen zonder motor?
Maar uhhh er is niet veel te doen nu in omgeving Alkmaar, ist weer niet echt naar he, ja t weer is wel naar maar het weer staat niet naar het motorrijden of ist nou andersom :?
[me]Freaky Cat word erg vervelend met zulk saai niet motorrij weer. :r [/me]
 
Zijn jullie van die groep die zich vaak bij de texaco vlak bij Heemskerk vermaakt?? (langs de A9)

Ben er een paar keer langs gereden zag er gezellig uit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan