Noord-Holland deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
10

met mijn kreupelheid gaat het wel ja.. ik kan nog niet echt rennen of lange afstanden lopen.

kneedowns lukken nog niet (dus ook geen kleermakers zit zegmaar)

of had je het niet tegen mij?

:+
-4

Ja, shit natuurlijk ook tegen jou :P
Kut is dat... niet rennen of lange afstanden lopen, maar andere kant wel relaxed, kan je verplicht rustig aan doen ;)
 
Doe dat ff lekker niet zeg |( ;)

Quote van Tim...
De ban heeft te maken met commentaar dat ik hier op heb geleverd en "oud zeer" mbt Motormaf.




:W
De reden waarom Tim is gebanned heeft hier mee te maken: Post van Bananeman in topic 'Actionfoto.nl off line'

Hij heeft delen van de software van Motor-Forum gebruikt in de Motormaf software, zonder bronvermelding. Grote delen van de software zijn mijn werk en er was geen toestemming verleend voor het gebruiken ervan. Sowieso is de software niet openbaar maar hij was in hun handen gevallen.

Anyway, ik kwam hier omdat ik zag dat er een nieuw topic gestart moet worden. Als iemand dat ff doet kan dit topic op slot :)
 
De reden waarom Tim is gebanned heeft hier mee te maken: Post van Bananeman in topic 'Actionfoto.nl off line'

Hij heeft delen van de software van Motor-Forum gebruikt in de Motormaf software, zonder bronvermelding. Grote delen van de software zijn mijn werk en er was geen toestemming verleend voor het gebruiken ervan. Sowieso is de software niet openbaar maar hij was in hun handen gevallen.

Anyway, ik kwam hier omdat ik zag dat er een nieuw topic gestart moet worden. Als iemand dat ff doet kan dit topic op slot :)
Dus die ban heeft een persoonlijk tintje gekregen :?

Ik vind het erg jammer dat van Tim's ban



-7
Edit: Zal ik dan maar?? Deel 19 ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan