Noord-Holland: Deel 7 !!!!!

was weer gezellig,

De eerste lekkere kneedowns die ik me ne SV gemaakt heb.

Voelt iig goed aan :) sbk stuur stuurt lekker strak
 
Lekker Flame! :(

:+

Hey.... wanneer ben je d'r weer is een keertje? Ik heb die SV van je alleen nog maar bij je voor het huis zien staan. Elke keer als ik op de Akermaat ben ben jij er niet en vice versa... Wil 'm nu wel 's irl zien hoor!
 
Rofl rick , hij is helemaal op *hips* , ik ben lichtelijk brak ja ;)

Bedankt trouwens voor het redden van m'n helm met al dat "wild" (mieren)daar op akermaat.

edit: nu zie ik op de foto dat ik naar je zwaaide :]
 
Laatst bewerkt:
SLO, ik ben dr morgen niet. ik ga banden halen voor op het circuit te rijden. ik vind de banden die ik er nu op heb toch net té erg versleten. maar ik zie je dus in ieder geval maandag op zandvoort :9 :9 ik ga dr een standaard pijp van een zx9r onder zetten. tis de enige manier om door de keuring te komen volgens lemstra aangezien ik een arrows open uitlaatsysteem heb... kan ik tenminste zonder oordopjes rijden :+ moet het maar positief blijven bekijken he.. wie verzint er nou een grens van 95 db B|

misschien kom ik vrijdag wel ff langs op de akermaat. :]
 
Mailtje naar Rikkie onderweg.

Trouwens op de terugweg vanochtend stond die vrachtwagenchauffeur nog steeds op de parkeerplaats.

[me]GSX-Reinier heeft hem dit keer maar laten slapen. :) [/me]
 
Hee das ff klote c.blok, en dat terwijl je altijd zo rustig rijdt ;)

Waarom rij je niet ff langs madracing in noord scharwoude, die jongens junnen je wel vertellen wat er mis is, en je kan er zelf sleutelen
 
@gsx-reinier zal vanavond als ik thuis ben die foto's sturen ben nu heerlijk aan het werk :+



word het vanavond druk????
 
Laatst bewerkt:
SLO, ik ben dr morgen niet. ik ga banden halen voor op het circuit te rijden. ik vind de banden die ik er nu op heb toch net té erg versleten. maar ik zie je dus in ieder geval maandag op zandvoort :9 :9 ik ga dr een standaard pijp van een zx9r onder zetten. tis de enige manier om door de keuring te komen volgens lemstra aangezien ik een arrows open uitlaatsysteem heb... kan ik tenminste zonder oordopjes rijden :+ moet het maar positief blijven bekijken he.. wie verzint er nou een grens van 95 db B|

misschien kom ik vrijdag wel ff langs op de akermaat. :]

op Assen is de grens 88 !!!! :( daar werd ik er dus afgehaald met mn std motor :j
 
Zonder derde versnelling rijdt het wat lastig. Ik ga vanavond eerst maar een kijken wat er aan de hand is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan