Noord Holland : Deel 9 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk eens een tijd op de klok gezet op het circuit van Zandvoort.

Na een paar rondjes van 2min12 te hebben gereden, (opwarmrondes), is er door 2 onafhankelijke tijdwaarnemers een tijd van 2:11 :9 gemeten. Het ging super.

Gelukkig op een droge baan.
 
Eindelijk eens een tijd op de klok gezet op het circuit van Zandvoort.

Na een paar rondjes van 2min12 te hebben gereden, (opwarmrondes), is er door 2 onafhankelijke tijdwaarnemers een tijd van 2:11 :9 gemeten. Het ging super.

Gelukkig op een droge baan.



hahaha, lulhannes! :)
 
wanneer gaan we nou met zijn 3en?
want dit schiet natuurlijk niet op zo he...elke keer zonder mekaar de baan op...

nou nou nou??/ :)
 
Hee Rickie, weer een leuke :] foto erbij voor de verzameling :}
was weer gezellig op het zandvoortse
graag gedaan

ga volgende keer maar is wat met sluitertijden klooien dan ken ik die snelle jongen op die groene kawa van gister ook eens flink op de gevoelige plaat vastleggen :P
 
wanneer gaan we nou met zijn 3en?
want dit schiet natuurlijk niet op zo he...elke keer zonder mekaar de baan op...

nou nou nou??/ :)



Ik stel voor: 30 augustus. Is in principe een trainingsdag, maar voor EUR 100,- ook vrijrijden.

Hugo-ZX9, Tomba en HookR6 ook mee en gassen maarrr! :)
 
Was errug vet Hugo. Volgens mij waren de tijden ook wel aardig maar niemand heeft het geklokt.
Ik zal eens ff een fotootje zoeken
De tijden die ik had geklokt waren van jullie eerste sessie en lagen zo rond de 2:20-2:26. De tweede sessie ging zichtbaar beter maar helaas geen tijden...
 
mensen, ik heb een kaartje over voor mysteryland komende zaterdag...

is er iemand die nog een kaartje wil

hij is gewoon 55.- net als in de winkel..

wil je er dus heen, doe mij een plezier en koop hem bij mij ipv in de winkel, ben ik er ook vanaf...

thanks...
 
Zeg weet iemand nog een leuke baan voor Jessy want dat zoeken schiet echt gewoon niet op en ze wil zo graag aan het werk weer
 
[me]B-L roept: Ik weet t...ik weet t![/me]

Bij jou op je werk voor klant spelen...heb jij ook wat te doen :P

})
daar verdient ze geen geld mee he ze wil gewoon werken en ja in deze tijd een baan vinden is gewoon k*t dus maar gewoon overal strooien dat ze werk zoekt misschien komt er nog wat uit je weet het nooit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan