Noordelijke Rijders Speed Topic nr. 29: Tijd voor zonnebrand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt mee, vorige met Sn..... gereden, en die kon me zat bijhouden. ;)



:) }) _O- in de bebouwde kom zeker :+


fail-owned-tricycle-fail1.jpg
 
Laatst bewerkt:
middag allemaal :W
wij hebben een dagje nienoord gedaan.
lekker bakken en slenteren over de zomerfair,en aansluitend nog het familiepark in.
rijden zat er dus ook niet in hier :N
en geloof dat er straks wat slecht weer aan zit te komen -O-
 
middag allemaal :W
wij hebben een dagje nienoord gedaan.
lekker bakken en slenteren over de zomerfair,en aansluitend nog het familiepark in.
rijden zat er dus ook niet in hier :N
en geloof dat er straks wat slecht weer aan zit te komen -O-
Vanavond/vanacht kans op regen/onweer komende week word het ook slecht weer....

Ik heb ook niet gereden, iets met school B| (gister wel even een tourritje (150km) gedaan en aansluitend nog even lekker uitgeleefd *O*)
 
jawel slecht weer , en ik ga op de brommer naar amersfoort , ff mijn motorpak wassen
 
Pak schoonmaken? Hooguit ff de dooie muggenlijkjes eraf vegen, maar verder kom ik nooit. Ding zal daarom wel niet al te fris ruiken :9

Ik heb vandaag niet meer gereden. Ik had gewoon geen zin :o En ben niet eens ziek :X
 
zo ik ben ook weer thuis mooi ritje gehad met Jeroengsxr750 vanaf grunn richting Duitsland binnendoor en bij Scheemda de a7 maar op gegaan. En toen de grens over, noord Duitsland onveilig gemaakt en even gegeten bij Bikers inn in Ramsloh was weer lekker druk daar. Toen weer richting NL...weer dik 300km bij de teller op
Gaat mooi dus
 
zo ben ook weer thuis na een rit van 450 km ,lekker door Duitsland geraced samen met een BMW 1000 RR en een R1
Ging wel kneiterhard _O-
 
zo ben ook weer thuis na een rit van 450 km ,lekker door Duitsland geraced samen met een BMW 1000 RR en een R1
Ging wel kneiterhard _O-
Das vast ook een leuk ritje geweest. :]


Moeke moes effe wennen achterop. In het begin ging ze beetje tegen hangen in de bochten. :? ´je gaat ook veel platter dan eerst´ :$
Nie zeuren maar lekker mee hangen!
Toen ging het weer lekker. :]
 
Das vast ook een leuk ritje geweest. :]


Moeke moes effe wennen achterop. In het begin ging ze beetje tegen hangen in de bochten. :? ´je gaat ook veel platter dan eerst´ :$
Nie zeuren maar lekker mee hangen!
Toen ging het weer lekker. :]
haha super toch? :Y
 
dacht zal ook maar weer eens ff iets posten.
heb mijn rijbewijs inmiddels 3 weekjes.
en vandaag even met appie weg geweest naar duitsland,
ging wel weer mooi :)
 
Das vast ook een leuk ritje geweest. :]


Moeke moes effe wennen achterop. In het begin ging ze beetje tegen hangen in de bochten. :? ´je gaat ook veel platter dan eerst´ :$
Nie zeuren maar lekker mee hangen!
Toen ging het weer lekker. :]


:W

heb je je nieuwe matje al uitgeprobeerd *D

wel cool trouwens,met je moeder achterop even een rondje knallen :Y
zie mijn moeder nog niet echt achterop stappen :N
 
ik die van mij ook niet maarten dan rij ik alleen maar op 1 wiel hahahaah sorry mam :)
martijn heeft ook nog ff meegereden met ons ging weer mooi
 
ik die van mij ook niet maarten dan rij ik alleen maar op 1 wiel hahahaah sorry mam :)
martijn heeft ook nog ff meegereden met ons ging weer mooi


ik hoorde net al dat ie ook even mee geweest was ;)
heb zelf even een dagje met het gezin doorgebracht :Y

maar volgende keer als je weer in de buurt bent wel even langskomen voor een bakkie,hoor ;)
 
Ik ben er ook weer......maar 200 km op de teller gezet en Deventer onveilig gemaakt :+
Wil je Anita's en 'johny's zien dan moet je op een terras tegen over de kermis gaan zitten _O- _O- _O- wist niet dat er zoveel waren |(
 
Ik zal met de tijd ook weer wat meer verblijven en posten in het topic. Mijn brommer staat inmiddels in zijn tijdelijke stalling en als ie straks in de was staat en ik heb het wat rustiger, dan zal ik mij af en toe graag weer even vervoegen bij de ritjes.
Kom maar op met het mooie weer !!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan