Noordelijke Rijders Speed Topic nr. 29: Tijd voor zonnebrand

Status
Niet open voor verdere reacties.
nope zat wel op de a31 :X tijdje vies hard gejakkerd..

Zit dus je beluchting van de tank verstopt , ff kijken of er een slang aan zit voor de overloop of dat het gaatje in je tankdop verstopt zit , anders ff bij de dealer langs die kan je zo vertellen waar die zitten.
 
Zit dus je beluchting van de tank verstopt , ff kijken of er een slang aan zit voor de overloop of dat het gaatje in je tankdop verstopt zit , anders ff bij de dealer langs die kan je zo vertellen waar die zitten.

dank voor de bevestiging! ;)
ga wel ff langs een zaakje :Y
 
dank voor de bevestiging! ;)
ga wel ff langs een zaakje :Y

Mocht je volgende keer weer zo maar stil vallen om wat voor reden dan ook altijd ff cheken of je tank vacuum is , dus tankdop open en luisteren of hij lucht naar binnen trekt bij het openen. zo niet sluit je dit probleem alvast uit !
 
Mocht je volgende keer weer zo maar stil vallen om wat voor reden dan ook altijd ff cheken of je tank vacuum is , dus tankdop open en luisteren of hij lucht naar binnen trekt bij het openen. zo niet sluit je dit probleem alvast uit !
:^


Als ik stil val, doe ik hem altijd open om te kijken of ik uberhaubt nog wel brandstof heb :+ :P
 
Laatst bewerkt:
:^


Als ik stil val, doe ik hem altijd open om te kijken of ik uberhaubt nog wel brandstof heb :+ :P

Tsja ook kawa`s rijden niet op lucht _O- :+ en daarvoor zit er een benzine meter/lampje op en een dag teller die je op nul kunt zetten na het tanken |(

Maar ja je hebt ook motorrijders die dat niet kunnen vinden en gewoon doorrijden tot ie niet verder wil en dan moeten drukken :+ |( _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Tsja ook kawa`s rijden niet op lucht _O- :+ en daarvoor zit er een benzine meter/lampje op en een dag teller die je op nul kunt zetten na het tanken |(

Maar ja je hebt ook motorrijders die dat niet kunnen vinden en gewoon doorrijden tot ie niet verder wil en dan moeten drukken :+ |( _O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O-
 
Tsja ook kawa`s rijden niet op lucht _O- :+ en daarvoor zit er een benzine meter/lampje op en een dag teller die je op nul kunt zetten na het tanken |(

Maar ja je hebt ook motorrijders die dat niet kunnen vinden en gewoon doorrijden tot ie niet verder wil en dan moeten drukken :+ |( _O- _O- _O- _O- _O- _O-
:+ :P


Met me zx10r heb ik het nog nooit gehad, me zx6r is een ander verhaal, hier zit niet eens een lampje/meter op -O-
 
was heerlijk stil op de weg vanavond, een van de stunters (sorry weet je naam zo 123 niet :$ ) nog gespot bij de stoplichten bij ballorig :W
 
Moggu :W

Ook weer terug uit winterberg !

Weet niet of jullie het al ergens gelezen hebben , maar Pilatus heeft een ongeluk gehad '(
probeerde een auto te koppen -O-
Heeft een wervel breuk in de 2 de en 3de rug wervel en ligt aan de zuurstof omdat zijn bloedwaardes niet helemaal goed zijn.
Ligt nu nog in het ziekenhuis in Duitsland maar ze proberen hem van de week naar Nederland te krijgen.
Hij zit wel rechtop in bed maar kan niet lopen ( te veel pijn nog ) zal wel 6 week duren voordat dat weer wat beter gaat.

Wie meer wil weten pb , of bel mij maar.



Auwts,....niet best

Veel Sterkte en beterschap Pilatus
 
@ Pilatus
BETERSCHAP!!
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan