Nordschleife 17 Augustus '03

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Wie gaat er mee zondag :?

Als het goed is zijn er 2 (twee!!) topfotografen op de Ring, zowel Paul als Dexter zijn er. Dus als je een mooie foto wil, is zondag je kans.
 
Wie wil kijken en niet rijden????


Omdat ik in juni een ongeluk heb gehad mag ik nog steeds niet zwaarder tillen dan 5 kg. Mijn fotouitrusting ligt daar boven.

Ik zoek dus iemand die eens naar de Ring wil om te kijken, en niet om te rijden. Tevens zul je uiteraard bereid moeten zijn om mijn rugzak te dragen. Je kunt vanaf Weert met mij mee rijden.

Ook kijkend zul je aan de Ring een schitterende dag beleven. Ik zal je (als je dat wilt) 100-uit "vervelen" met Ring-verhalen.... En alle vragen proberen te beantwoorden....




Verdomme wat haat ik die vraag..... Maar goed, anders kan ik niet gaan....
Wie helpt mij :? :? :? :? :?
 
Wie wil kijken en niet rijden????

Verdomme wat haat ik die vraag..... Maar goed, anders kan ik niet gaan....
Wie helpt mij :? :? :? :? :?
Ik zou 't met alle plezier doen (dagje kijken lijkt me ook wel wat, en jij weet alle goeie plekjes te vinden :) ), ik zit alleen komend weekend met een man of 15 in Burg-Haamstede. (cultureel weekend n.a.v. bruiloft van een van de aanwezigen een weekje later)
[me]beetje nutteloze reply dus eigenlijk..... ;) [/me]
 
Uhm.... stiekem wel weer zin. :X Maar moet kijken hoe het uitkomt (zowel financieel als qua andere verplichtingen).
 
Wie wil kijken en niet rijden????


Omdat ik in juni een ongeluk heb gehad mag ik nog steeds niet zwaarder tillen dan 5 kg. Mijn fotouitrusting ligt daar boven.

Ik zoek dus iemand die eens naar de Ring wil om te kijken, en niet om te rijden. Tevens zul je uiteraard bereid moeten zijn om mijn rugzak te dragen. Je kunt vanaf Weert met mij mee rijden.

Ook kijkend zul je aan de Ring een schitterende dag beleven. Ik zal je (als je dat wilt) 100-uit "vervelen" met Ring-verhalen.... En alle vragen proberen te beantwoorden....

Verdomme wat haat ik die vraag..... Maar goed, anders kan ik niet gaan....
Wie helpt mij :? :? :? :? :?

Paul, heb je een auto met airco??
 
Ja hoor, durf ik wel aan,
Wil wel eens kijken daar en het hele stuk rijden en dan
weer terug naar Alkmaar vind ik een beetje té, maar dit is wel te doen.


Dus ik kan er op rekenen??? Ik hoef niet verder te zoeken???? Dus bij droog weer is het 100%???

Als je 3 keer ja zegt is het een deal..... Mist je op tijd hier bent....

Is 9 uur in Weert te vroeg???
 
Terug
Bovenaan Onderaan