Nou, arcadis moet zich nu maar eens voorstellen

arcadis

MF veteraan
2 mrt 2003
5.111
1
Utrecht
Hoi allemaal,

het wordt nu toch maar eens tijd dat ik me ga voorstellen. Ik draai ondertussen al bijna 4 maanden half/half mee, dus het mag er nu wel eens van komen. :)

Ik ben Maarten, 21 jaar en woon in Amersfoort. Ik studeer in Amsterdam aan de UvA (aan de Universiteit van Utrecht vanaf volgend jaar) en ben nog steeds motorloos. '( Sterker nog, ik ben nog met m'n A bezig. :)
Motorrijden heeft me altijd al getrokken, maar ik was na de eerste les meteen verslaafd. Gek he? :+

Op het moment help ik duderuud en banaan met het in orde maken van de nieuwe server en die is over een paar dagen klaar. Daarnaast zal ik me in het algemeen bezig gaan houden met het serveronderhoud tussen het m-f'en door. Dus nu weten jullie ook meteen op wie jullie kunnen schelden wanneer het weer kapot is. ;)
 
Halootje en zoals hierboven al meerdere keren staat vermeld!!! Welkom *D


 
Waarom is je nick da niet Asimov?
Omdat er al een andere meneer is die Asimov heeft en ik niet met hem geassocieerd wil worden, omdat ie te lange bakkebaarden heeft. :+

Op donderdag 26 juni 2003 19:30 schreef Baksteen het volgende:Welkom :] en succes !!!

Maare...wat moet/mag/kan ik me voorstellen bij Kunstmatige Intelligentie???

(Baksteen, die niet veel snapt maar wel nieuwsgierig voor 3 is.... :+ )
Even een korte uitleg dan :) : Kunstmatige Intelligentie (noem het maar AI) is een vakgebied waarin men zich bezig houdt met het ontwikkelen van 'intelligente' systemen. In de praktijk kan je dan denken aan de software voor bijvoorbeeld het stoplicht of, wat ingewikkelder, de robottechnologieën die semi-menselijk gedrag vertonen. En als je echt veel fantasie hebt kan je denken een de logica die achter het menselijk brein zit. Het is een soort combinatie tussen de informatica en de psychologie. Even in een notedop wat het ongeveer inhoudt. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan