Nou ik wel hoor

Gereden vanochtend

  • Waarom niet

    Stemmen: 19 27,5%
  • Met die kou...

    Stemmen: 4 5,8%
  • Man het heeft gesneeuwd!

    Stemmen: 9 13,0%
  • Ach beetje sneeuw, maar vanmiddag valt nog veel meer, niet d

    Stemmen: 0 0,0%
  • NO WAY

    Stemmen: 37 53,6%

  • Totaal aantal stemmers
    69
Heb net vorige week me motorblok weer netjes zwart gespoten. Dus dat word niet meer in de pekel rijden
 
ik moet eigenlijk lessen vanmiddag om 3 uur.... ben benieuwd of dat doorgaat. Hier heeft het ook gesneeuwt... weet niet hoe het in eindhoven en buitengebieden is....

hmm ik typ dit bericht en het begint weer met grote vlokken te sneeuwen
 
ik moet eigenlijk lessen vanmiddag om 3 uur.... ben benieuwd of dat doorgaat. Hier heeft het ook gesneeuwt... weet niet hoe het in eindhoven en buitengebieden is....

hmm ik typ dit bericht en het begint weer met grote vlokken te sneeuwen

waalre en valkenswaard

yep hier ligt sneeuw dus lekker glibberen maar 8-)
 
haha net een foto van de sneeuw gemaakt :)

Het sneeuwt hier echt leuke grote vlokken!!! Ik vind sneeuw heerlijk! :}

62460


EDIT: aan de achterkant ligt nog veel meer sneeuw
EDIT2: ff andere foto
 
Laatst bewerkt:
Ik heb heerlijk gereden vanochtend. Muziekje op, verwarming aan en lekker aansluiten achter de andere koekblikken :)
 
Probeer wel zo lang mogelijk door te rijden,
maar pekel.... :r . Nee dank je. :X

Dus maar ongeduldig wachten tot de wegen weer schoon zijn.
Alleen duurt wachten altijd zo lang en al helemaal als
het om :] gaat!
 
mijn les is niet doorgegaan ivm de sneeuw ;(

nu mag ik dinsdag weer... hoop ik, als het dan wat beter weer is....
 
Pekel maakt me niet uit, die spoel ik er wel weer af. Maar het is glad. En als ik val, kan ik de schade er niet afspoelen. Dus ga ik niet met de motor als het glad is.
De snelweg had achteraf wel gekund, maar dan moet ik toch eerst door de sneeuw om op de snelweg te komen.
ben trouwens 0,0 motoren tegengekomen vandaag.
Vind de reacties hier over het algemeen opvallend. Als ik de topics hier lees, rijden mensen nog met windkracht 12 door de sneeuw over het ijs naar hun werk boven op een uitbarstende Etna....
 
ik rij elke dag, boeit niet wat voor weer het is, in de regen is het soms ook tof om gewoon voor je plezier te rijden :)
 
...
Vind de reacties hier over het algemeen opvallend. Als ik de topics hier lees, rijden mensen nog met windkracht 12 door de sneeuw over het ijs naar hun werk boven op een uitbarstende Etna....
Dat komt waarschijnlijk omdat er altijd een aantal zal blijven dat graag doorrijdt en dat ook wil laten weten aan anderen.
Kijk, vorig jaar liet ik 'm staan met dit weer. Maar toen had ik net mijn RBW. Nu heb ik meer ervaring en probeer je het heel voorzichtig. Je moet natuurlijk wel je rijstijl aanpassen, maar dat doe je ook al als je in het donker of met regen rijdt. Motorrijden is continu aanpassen aan de omstandigheden en dat doe je vandaag dus ook.
 
Volgens mij ben ik dan een mooiweerrijder :(

Ik vind het vreselijk om met kou te gaan rijden, je bent meer tijd kwijt met rillen/jezelf warm houden dan dat je plezier beleeft aan het motorrijden :(

Anyway :} :} voor de mensen die NU rijden met deze temperaturen
 
ik rij elke dag, boeit niet wat voor weer het is, in de regen is het soms ook tof om gewoon voor je plezier te rijden :)


Met regen is soms idd tof om te rijden.
Vooral als je zelf goed ingepakt zit en
dan al die chagrijnige gezichten ziet
van die koekblikrijders... B| (zoiets dus)
Ik heb dan de grootste schik!! :]

Maar dit topic gaat over rijden met sneeuw/ijzel/pekel e.d.
En dan rij ik dus niet.
 
ik zowiezo

en dat met een goldwing van over de 400 Kg :P

Ik zag vandaag nog een goldwing staan, stond tussen de sneeuw op een bushalte(!) geparkeerd (wel aan het einde van die halte) langs een nogal drukke weg. (Tegenover het van Hall instituut in Leeuwarden, voor de liefhebbers)
Stel je nou eens voor dat die bus bij het remmen nét wat doorglijdt--->platte goldwing :X
 
héérlijk gereden vanmiddag :) vanaf 3 uur tot 6 was het hier droog met af en toe wat zon.... wel koud maar dat boeit niet, plus dat de weg gewoon nat was en er geen sneeuw lag, wel even mijn bike afspoelen, zit onder de pekel
 
Ik zag vandaag nog een goldwing staan, stond tussen de sneeuw op een bushalte(!) geparkeerd (wel aan het einde van die halte) langs een nogal drukke weg. (Tegenover het van Hall instituut in Leeuwarden, voor de liefhebbers)
Stel je nou eens voor dat die bus bij het remmen nét wat doorglijdt--->platte goldwing :X

Heb vroeger op het Van Hall Instituut in Leeuwarden gezeten :) .
 
Vandaag ff. niet. Ik ben al een keer bijna op m'n plaat gegaan omdat ik dacht dat een beetje sneeuw geen kwaad kon en geen reed zien omdat je vizier volsneeuwt heb ik ook geen zin aan. Dus vandaag mocht 'ie even uitrusten.
 
Ik heb gewoon gereden hoor. Gisteren was ik afgestapt, onder druk van moeders de vrouw, maar het was zulk mooi weer! Vandaag gewoon weer met de fiets, en het is heerlijk! (Ok, een beetje glad en koud, maar toch)
 
Ik heb gewoon gereden hoor. Gisteren was ik afgestapt, onder druk van moeders de vrouw, maar het was zulk mooi weer! Vandaag gewoon weer met de fiets, en het is heerlijk! (Ok, een beetje glad en koud, maar toch)
Zoals altijd ook vandaag weer gewoon op de motor.

Je bent motor rijder of niet!

*Edit* Hoeveel van deze topics zijn er eigenlijk. Dit is geloof ik al de derde keer vandaag dat ik schrijf dat ik gewoon door rij?????
 
Terug
Bovenaan Onderaan