nou vraag ik mij af

wel /of niks mee doen

  • ophangen die gast

    Stemmen: 21 75,0%
  • niks mee doen

    Stemmen: 6 21,4%
  • kopen dat stuk

    Stemmen: 1 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Ik wilde eerst ook gelijk reageren.... witheet, maar bedacht me... het zal wel een of ander shit geintje zijn... dus eerst maar ff het hele topic doorlezen.

Nu denk ik..... Kan het geintje niet zo waarderen.
Al zijn de reactie's wel leuk om te lezen.. *D
 
Ik moet eerlijk toegeven dat ook ik er in gestonken ben.... ik schrok toch wel ff. Maar ik zag al snel genoeg dat het een geintje was :)
Toch wel leuk om de boze reacties te lezen van mensen die er ook ingestonken zijn })
Een heel leuk grapje :}
 
Ja, volgens mij is dit 'em... B|

Oké, da's dan dus blijkbaar mijn profiel....maar kan je verzekeren dat ik zeker GEEN motor op marktplaats heb staan. :P
Mijn eigen motor, daar blijft dus echt iedereen vanaf en staat zeker niet op marktplaats!

Was je je trouwens aan t vervelen hier en dacht je lollig te zijn door mijn profiel te benadrukken van "laat ik die Cindy maar eens ff gaan kloten ?" :+

Ziek!
 
Oké, da's dan dus blijkbaar mijn profiel....maar kan je verzekeren dat ik zeker GEEN motor op marktplaats heb staan. :P
Mijn eigen motor, daar blijft dus echt iedereen vanaf en staat zeker niet op marktplaats!

Was je je trouwens aan t vervelen hier en dacht je lollig te zijn door mijn profiel te benadrukken van "laat ik die Cindy maar eens ff gaan kloten ?" :+

Ziek!


Ik durf met grote zekerheid te vermelden dat je de rest van het topic niet gevolgd hebt :P
 
grinnik.....nope.....was iets te snel in mijn reactie.....*schaam*
(en dat terwijl ik eigenlijk normaal toch niet blondTTTTT ben, nu blijkbaar dus ff wel)

Solly! :}
Ben gewoon de zoveelste oen die er in getrapt is. :?
 
Laatst bewerkt:
Pfff, er zijn er wel heel veel die erin stinken hoor. Ik kende de grap nog niet, maar dacht toch wel ff verder voor ik ging reageren. Je hebt hier ook van die leuke toetsen over.
 
Pfff, er zijn er wel heel veel die erin stinken hoor. Ik kende de grap nog niet, maar dacht toch wel ff verder voor ik ging reageren. Je hebt hier ook van die leuke toetsen over.

was ook leuk vroeger om in te loggen op een chatbox waar van die domme idioten zaten en dan zeggen:
wow... als je op alt-F4 drukt kun je leuke tekst effecten kiezen!
mieterden ze allemaal binnen de minuut uit de chatbox :P
 
was ook leuk vroeger om in te loggen op een chatbox waar van die domme idioten zaten en dan zeggen:
wow... als je op alt-F4 drukt kun je leuke tekst effecten kiezen!
mieterden ze allemaal binnen de minuut uit de chatbox :P
Ik ken dat...ik zat voor het eerst in een bepaalde server van een game en wist niet hoe ik moest 're-spawnen' (opnieuw tot leven komen).

Iemand zei: alt+F4....dammit :( lag ik eruit (het was de spatie om de re-spawnen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan