• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

nu was ik aan de beurt ..

Au. Wat is er precies gebeurt dan ?

Au. Wat is er precies gebeurt dan ?

ik herinner me er bijna niets meer van;
ik was aan't remmen omdat een auto voor mij wou indraaien (denk ik) en ineens begint mijn stuur te slingeren en voor ik het goed en wel besef lig ik volledig op de grond en mijn 3 maanden oude gs500 ook.
Mijn voet zat eerst nog klem ook (mijn laarzen die ik 3 dagen geleden gekocht had zien er niet meer uit), mijn voet onder de moto uitgekregen en ben toen onmiddelijk aan de kant gaan staan.
toen waren er gelukkig 4 of 5 mensen die mij geholpen hebben om de moto aan de kant te zetten.
Ben al bij de dokter geweest, alleen mijn knie is wat gekneusd. (dus ik zal het wel overleven)

Vind het zwaar klote voor je. Die grond ook tegenwoordig, gaan ze tegenwoordig ook onaardig doen |( . Dat mag toch niet?

Veel sterkte!

kut joh '(
mn pa gisteren ook al, kreeg geen voorang op een rottonde en werd geschept door een blinde koe.

gelukkig heb je niks ernstigs opgelopen,maar het blijft ^#*&^^%#$ om op je plaat te gaan!!
beterschap

Ja ik ben ook wel benieuwd wat nu eigenlijk de reden / oorzaak was van je val :? :? ?

Succes met herstel een schade afhandeling....

Klote! Kan me voorstellen dat je ´t dan gehad hebt. Beterschap !!

ik ben juist terug van de dealer. schade viel nog mee: stuur 50€ en plaatje (zwart met suzuki op) 98€, verder nog een stuurdempertje en dat blokje met remolie is wat afgeschaafd (en de uitlaat staat vol krasjes)

kut joh '(
mn pa gisteren ook al, kreeg geen voorang op een rottonde en werd geschept door een blinde koe.
Je hebt toch niks tegen koeien hoop ik?? :( :+

Jantje, echt klote joh! Succes met je knie, dat je snel weer kan :]

kut voor je, de schade wat je beschrijft is precies hetzelfde wat mijn gs heeft. de vorige eigenares heeft zichzelf eens onderuitgeremd. hoe groot is de kans dat het bij jou ook gebeurd is?

Ps. waarom zijn er van die mensen die denken: 'hey een rotonde, ik rem niet af, ik haal het wel'
en dan moet ik keihard op de rem midden in de bocht :(
(f*cking morons)

Mooi klote, maar dan zie je wat beschermende kleding voor je doen. Ik heb je niet gehoord over je enkels cq voeten.

Beterschap en hopelijk ben je weer snel aan het :]

jantje, zal niet door een versleten band komen, zeker als hij nog niet versleten is, maar door putje of zo in de weg of...de normale reden waarom een tankslapper en dergelijke dingen gebeuren: geen stuurdemper :(

Kuuuuuuuuuuuuu*********t Balenbalenbalenbalenbalen en balen!!!!
Man, ik lijd met je mee! Heel veel sterkte!

By the way,
Tankslapper door ontbreken stuurdempers?
Dat zijn toch die knobbels aan het eind van je handvatten?
Die van mij had bij de koop handvatverwarming, en géén dempers.
Ik maar denken dat het niet erg was, omdat ik geen trillingen voel...
Een gewaarschuwd MF-er telt voor twee!

...
Tankslapper door ontbreken stuurdempers?
Dat zijn toch die knobbels aan het eind van je handvatten?
...

Klein misverstandje denk ik; een stuurdemper wordt gemonteerd tussen stuur en frame, dan slaat het stuur niet zo snel bij extreme accelleratie. Hoe die doppen aan de uiteinden van het stuur heten weet ik niet, maar die zorgen dat het stuur niet zo trilt agv motortrillingen.

Terug
Bovenaan Onderaan