nuovo mostro parte 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind het wel wat heeft toch nog veel weg van de vorige S
full
 
...De 1100 2 klepper hebben ze er nu dus uitgegooid. kon eigenlijk ook niet anders..nog nooit zo'n grote probleemmotor gehad...
 
Niezen, bokkerig, voor lul staan bij een stoplicht met een toerental wat niet vergenoeg terug zakt, Termignoni slip-ons met vette putjes in de blanke lak, een tank waarvan de lak helemaal mat werd als je er een keer met je bovenbenen tegenaan kwam....(alhoewel dat laatste een Ducati-kwaal van alle tijden is).
 
Die M1100 zit gewoon aan de limiet voor wat betreft het aantal pk's dat max. uit zo'n luchtgekoeld blok te halen valt versus de steeds strenger wordende EU-emissienormen...
 
Niezen, bokkerig, voor lul staan bij een stoplicht met een toerental wat niet vergenoeg terug zakt, Termignoni slip-ons met vette putjes in de blanke lak, een tank waarvan de lak helemaal mat werd als je er een keer met je bovenbenen tegenaan kwam....(alhoewel dat laatste een Ducati-kwaal van alle tijden is).
Ik heb ook nooit problemen met mijn 1100 gehad heerlijke motor.
Wil gewoon wat meer vermogen en een monster dus kom je bij deze!!
 
Niezen, bokkerig, voor lul staan bij een stoplicht met een toerental wat niet vergenoeg terug zakt, Termignoni slip-ons met vette putjes in de blanke lak, een tank waarvan de lak helemaal mat werd als je er een keer met je bovenbenen tegenaan kwam....(alhoewel dat laatste een Ducati-kwaal van alle tijden is).

Of je kan niet rijden of had de verkeerde.
Voor mij was het de eerst fiets waar dan ook helemaal niets aan kapot is gegaan.
 
@Robert dat had niks met "niet kunnen rijden" te maken: Motor is nl 3x bij de dealer geweest voor dit euvel...

Ach ja ik heb een behoorlijk aantal nieuwe Ducs gehad (6 stuks): Ik durf dan inmiddels ook wel uitvaring te zeggen dat het kwalitatief toch vaak erg minimaal is bij Ducati..."typisch italiaans" zeggen ze weleens...wat ik bijvoorbeeld altijd opmerkelijk vond is de slechte kwaliteit van het lak- en poedercoatwerk: en dat voor een motorfiets die in verhouding met zijn directe concurrenten eigenlijk ook nog veel te duur is....

Heb nu sinds kort heel bewust voor een ander merk (Triumph) gekozen....mijn eerste indruk is in ieder geval dat dit kwalitatief van een heel ander niveau is....
 
Laatst bewerkt:
Niezen, bokkerig, voor lul staan bij een stoplicht met een toerental wat niet vergenoeg terug zakt, Termignoni slip-ons met vette putjes in de blanke lak, een tank waarvan de lak helemaal mat werd als je er een keer met je bovenbenen tegenaan kwam....(alhoewel dat laatste een Ducati-kwaal van alle tijden is).


Hek allemaal geen last van :)
 
@Robert dat had niks met "niet kunnen rijden" te maken: Motor is nl 3x bij de dealer geweest voor dit euvel...

Ach ja ik heb een behoorlijk aantal nieuwe Ducs gehad (6 stuks): Ik durf dan inmiddels ook wel uitvaring te zeggen dat het kwalitatief toch vaak erg minimaal is bij Ducati..."typisch italiaans" zeggen ze weleens...wat ik bijvoorbeeld altijd opmerkelijk vond is de slechte kwaliteit van het lak- en poedercoatwerk: en dat voor een motorfiets die in verhouding met zijn directe concurrenten eigenlijk ook nog veel te duur is....

Heb nu sinds kort heel bewust voor een ander merk (Triumph) gekozen....mijn eerste indruk is in ieder geval dat dit kwalitatief van een heel ander niveau is....


Speed-Street triple?
 
hier ook al 36000 probleemloze km´s, hiervoor 1000ds 25000 probleemloos op een draadbreukje na en daarvoor 750 ssie 15000 probleemloos daarvoor mito 125 niet zo probleemloos.... mijn v riendin heeft inmiddels 20000 km op haar multi 620 weg en eveneens probleemloos , dusss.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan