NVVM

te veel vertrouwens asfa;t op lely stad heeft meer grip dan de openbare weg

Verhoogde rijvaardigheidstraining is volgens mij niet op lelystad... deze dag
is gewoon rijden in de provincie onder begeleiding van een instructeur

Ik mag 27-03-02...aan de hand van deze dag ga ik m'n 1e curcuitdag plannen...
 
Klopt de circuitdagen zijn afzonderlijk te boeken. naar ik meen kosten ongeveer 125 pleurootjes en een extra all risk verzekering is ook af te sluiten.
Heb een aantal malen op Lelystad gereden en heb zo'n avond ook een keer meegemaakt. Das bleren bleren en nogeens bleren. Je koffertjes komen dan akelig dicht bij de grond.

Na afloop beklagen je banden zich. Is wel erg leuk en je weet inderdaad waarje grenzen liggen. Maar dat het "plakfalt" van Lelystad beter plakt dan de rest van Nederland klopt ook.

Als je dan op de terugweg daar achter komt slaat je tikker wel even over. De mijne wel in iedergeval.

:]
 
VRO's (KNMV) schijnen beter te zijn.

VRO1 met regen op de tankbaan, VRO2 met zon in lelystad. Van beide veel geleerd.
 
In het verleden zijn er wel eens harde wooorden gevallen over de NVVM. Ik kan niet inschatten of dat terecht is geweest of niet

Ik zal dan ook geen waardeoordeel uitspreken over deze training :X , maar het is altijd goed even alle aanbieders te vergelijken.
 
VRO's (KNMV) schijnen beter te zijn.

VRO van KNMV is met grote groep op afgesloten terrein. NVVM is met 3, maximaal 4 personen per instructeur rijden op de openbare weg....want daar rij je doorgaans O-)

Individuele aandacht is dus het grote verschil. NVVM houdt ook circuitdagen, maar dat is iets anders dan de verhoogde rijvaardigheids trainingen voor op de openbare weg.
 
VRO van KNMV is met grote groep op afgesloten terrein. NVVM is met 3, maximaal 4 personen per instructeur rijden op de openbare weg....want daar rij je doorgaans O-)

Individuele aandacht is dus het grote verschil. NVVM houdt ook circuitdagen, maar dat is iets anders dan de verhoogde rijvaardigheids trainingen voor op de openbare weg.
Helemaal mee eens! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan