NVVM Ik lees allemaal enge dingen

Ginny

Rookie
2 nov 2003
12
0
Hoi allemaal,

Ben nog niet zolang op het forum, maar....
Ik heb eens een avondje vrij, net motor gekocht blablabla...
Maar, nu lees ik dat de NVVM niet meer bestaat. Ik heb mijn vriend vorig jaar een Verhoogde Rijvaardigheidstraining (of hoe ze het ook maar noemen gegeven)
De Schat heeft voor de winter (door tijdgebrek niet doorgegaan) nog gebeld met die instructeur en ze hadden afgesproken dat ze het naar de lente zouden schuiven.. En nu hoor ik dit
Ik laas ook dat de LCVM zich er nu mee bemoeit (zelfde mensen enzo)

Heeft er iemand ervaring mee..

Groetjes O-)
 
Even voor alle duidelijkheid: De NVVM en de LCVM zijn niet dezelfde organisaties. Degene die het zakelijk regelde bij de NVVM is er mee gestopt. De instructeurs hebben besloten om door te gaan (uiteraard met een andere zakelijke leiding)

De LCVM heeft aangegeven alle gedupeerden van de NVVM te helpen. Heb je dus een cursus betaald en nog niet gevolgd neem dan contact op met de LCVM.

Ik rijd zelf over 3 weken ook met 2 mensen die vorig jaar al betaald hadden aan de NVVM en nu dus bij ons gratis meerijden.

Wij zijn geen liefdadige instelling maar we doen dit toch om geen motorrijders het slachtoffer te laten worden van het stoppen van de NVVM. Gelukkig gaat het maar (voor zover wij nu weten) om enkele tientallen cursisten.


Dus niets engs, althans bij de LCVM. Meld gewoon je probleem en dan wordt het opgelost. Je vindt ons op www.lcvm.nl
 
Dokkie dokkie he's our man if he can't help you no one can ;)
365.gif
 
Helder....ik laat hem wel contact opnemen met de LCVM...
Bedankt Heelhouder
 
nu schijnt het wel zo te zijn dat de instructeurs van de nvvm of lcvm niet allemaal in het bezit te zijn van instructie papieren bij de knmv is dat wel het geval anders mag je daar geen les geven
 
Nu schijnt het ook zo te zijn dat de instructeurs bij de KNMV allemaal in bezit zijn van het KNMV instructiebewijs, vreemd hè.
 
Terug
Bovenaan Onderaan